懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4450


1#
發表於 09-4-27 15:03 |只看該作者
請問各位, 你地放產假, 會在預產期提前幾耐放架??, 公司想我早放早返


大宅

積分: 3097


26#
發表於 09-5-2 19:56 |只看該作者
公司希望我地前2後 8

但我就set 左前一後九
最緊要上司肯啫..


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


25#
發表於 09-5-1 23:57 |只看該作者
我開刀生 book左7號 返工返到尋日 足10weeks 可以睇下個工人湊2個攪5攪得店 今胎都算博到盡啦 上胎我前2后8架
原帖由 小豬咪 於 09-4-27 15:03 發表
請問各位, 你地放產假, 會在預產期提前幾耐放架??, 公司想我早放早返


大宅

積分: 2469


24#
發表於 09-5-1 16:07 |只看該作者
我會放前2後8呀。。。不過之後我會再請多幾個月假。。。


男爵府

積分: 8927

熱血勳章 好媽媽勳章


23#
發表於 09-5-1 15:32 |只看該作者
我公司有12個禮拜,所以我應該會放前2後10.
但如果confirm開刀,咁就會前0後12.
再加累積了24日annual leave,就可以放到接近4個月, Yeah!


子爵府

積分: 11542


22#
發表於 09-4-30 20:06 |只看該作者
我就打算前3後8 (我公司有多1WK的)
上胎都早左1星期,
而且太大個肚返工真係好辛苦.



伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


21#
發表於 09-4-30 09:48 |只看該作者
前2後8呀


複式洋房

積分: 374


20#
發表於 09-4-30 09:43 |只看該作者
我攞前二後八+7日半大假.


柏曦5月19日出世喇


大宅

積分: 2556

陪月勳章


19#
發表於 09-4-30 08:16 |只看該作者
勞公法例講明產假一定放70日,前4後6or最遲前2後8,如果BB41WK出生,你可以同醫生講下,攞多一星期假不過會係無薪假


別墅

積分: 657


18#
發表於 09-4-30 07:27 |只看該作者
你地就好啦, 公司咁好, 我公司都吾知咩公司, they don't allow 3 weeks AL after mat leave, they only allow 1 week, said if I take too long holidays will increase their work load, so 前2後8加1




原帖由 胡月銀 於 09-4-27 17:33 發表
我放後10(開刀)加7天大假即係放後11


大宅

積分: 1677


17#
發表於 09-4-30 00:32 |只看該作者
我原訂前2後8,點知胎水少,要提早十幾日開刀生,最終係前2日後9週零5日,勁正!



原帖由 sunggie 於 09-4-29 22:37 發表
前2后8,之后用自己假放多1個月,所以放咗3個半月先返工...

諗返轉頭都係前3后7最好,因為當時個肚都好大,好攰,前2都好難捱,日日返工都好辛苦,行路又慢.雖然我B係預產期當日出世,但俾我知咁辛苦我會前3后7. ...


大宅

積分: 1764


16#
發表於 09-4-29 22:37 |只看該作者
前2后8,之后用自己假放多1個月,所以放咗3個半月先返工...

諗返轉頭都係前3后7最好,因為當時個肚都好大,好攰,前2都好難捱,日日返工都好辛苦,行路又慢.雖然我B係預產期當日出世,但俾我知咁辛苦我會前3后7.


大宅

積分: 3277


15#
發表於 09-4-29 18:00 |只看該作者
前2後8


大宅

積分: 1246


14#
發表於 09-4-29 17:16 |只看該作者
原帖由 rainbow.li 於 09-4-29 16:58 發表
前4後6真係咪好辛苦喎!
我打算生之前3星期開始放,我間公司有4個月產假 .加埋自己啲大假,會放大約5個月.到時可以教新嚟個工人湊仔.


你間咩公司, 個個都想加入啦! 有4個月產假 , 羡慕c人咩~
我依家得14w未講定幾時放產假, 但我就預左係前2後8囉!
my son b'day 13 Oct




大宅

積分: 2374


13#
發表於 09-4-29 17:16 |只看該作者
我想請問大家會用幾時為準的edd來交俾公司的呢? (如果prepare 順產的話)

我公司要我最遲放之前的一個月要決定點樣放, 但係我每次睇c+個report 睇到的edd都係唔同的, 咁我應該點呢?

是否應該到咁上下再叫醫生出封信先可以決定到個edd的呢?


洋房

積分: 104


12#
發表於 09-4-29 16:58 |只看該作者
前4後6真係咪好辛苦喎!
我打算生之前3星期開始放,我間公司有4個月產假.加埋自己啲大假,會放大約5個月.到時可以教新嚟個工人湊仔.

原帖由 keio 於 09-4-28 17:21 發表
你公司只係為自己諗仲講到為你著想咁真係好衰呀! 死人都唔好前6後4, 你既身體生完1個月根本冇可能復完架~

我自己本身EDD 係6月中, 前2後8, 之後再自己請多2星期大假好好休息同睇bb

...


大宅

積分: 4707


11#
發表於 09-4-28 17:21 |只看該作者
你公司只係為自己諗仲講到為你著想咁真係好衰呀! 死人都唔好前6後4, 你既身體生完1個月根本冇可能復完架~

我自己本身EDD 係6月中, 前2後8, 之後再自己請多2星期大假好好休息同睇bb

原帖由 小豬咪 於 09-4-28 16:05 發表
你地就好啦, 公司咁好, 我公司都吾知咩公司, 再遲多一星期放都吾比, 諗起都傷心


大宅

積分: 4450


10#
發表於 09-4-28 16:05 |只看該作者

回覆 # 的文章

你地就好啦, 公司咁好, 我公司都吾知咩公司, 再遲多一星期放都吾比, 諗起都傷心


複式洋房

積分: 427


9#
發表於 09-4-28 15:45 |只看該作者
我返到4/30, 5/5 開刀
公司就計我5/4 先開始放 maternity leave because 5/1 to 5/3 係public holiday. So 我係前0后10呀!!


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 09-4-28 10:08 |只看該作者
原帖由 小豬咪 於 09-4-28 09:46 發表



我公司想我放前6後4喎, 佢話安排吾到人手, 仲好似講到好為我好咁, 想我早D休息下, 之後我吾肯, 最後增取到前4後6囉, 佢仲話只係比我今次咋, 下不為例, 我好吾開心, 我係公司做左9年, 又吾係成日生仔, 又好小請假, ...


勞工例係4後6 或最遲 2後8...冇協定就放前4架喎...
後4咪剛坐完月就要返工囉..
講到好似佢恩准咁...:;pppp:

我上胎放2後8, 點知阿仔早左, 變左後10
今胎都打算放前2...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo