夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4045


1#
發表於 19-3-13 00:06 |只看該作者
本帖最後由 DearIrene 於 19-4-21 00:31 編輯

del


公爵府

積分: 29099

馬年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


43#
發表於 19-3-14 10:21 |只看該作者
我諗佢唔係為單一件事而狠心分手的, 可能過往佢都有不滿, 積存了下來。
所以有時沒有珍惜, 錯過了, 已經難回頭。
又或者, 命運注定佢唔係你MR. RIGHT。
MOVE ON啦~ 錯了, 下次學精, 要識珍惜! 男人唔可以縱, 但同樣男人面皮薄, 下下發脾氣, 唔好話BF, 家人都忍唔到。改善下自己, 期待下一次緣份到。
Nothing is prefect in this world. We all are perfectly imperfect.


大宅

積分: 1804


42#
發表於 19-3-14 10:14 |只看該作者
冰封三尺非一日之寒


大宅

積分: 4333


41#
發表於 19-3-14 08:44 |只看該作者
我之前同男友都係因為成日嗌交分過手,後來剛好分手3個月就一齊返。
剛分手的時候我有指出自己唔啱,都有話佢知佢邊d嘢令我感覺佢對我唔好,見佢不為所動。我一路又學嘢又識朋友又gym又ig post靚相咁。之後我製造機會見面,就一齊返lu。
果時我唔低姿態的。我講明覺得我改但佢都要學下點樣照顧我感受,如果唔係復合都係會散。
不過我地果時一齊左3年。一齊左之後佢對我越黎越好,我地好少再嗌交。
如果得單方面改,最後都係會嗌交散


男爵府

積分: 7348


40#
發表於 19-3-13 22:19 |只看該作者
babyhi 發表於 19-3-13 10:32
佢應該忍左你好耐亦諗左好耐先會有尼個決定。三個月事實好少時間,唔使諗到一生一世,拍拖係俾你學習和對方 ...

我認同,因為我都係呢個原因同被ex分手,我亦都隨著佢行動而分手,後來佢找番我,我都係去意已決。不再留戀,因為臭脾氣係冇得改。只有另一方不斷忍受。


子爵府

積分: 10410


39#
發表於 19-3-13 22:14 |只看該作者
你可硏究一下。
1)同理心;易地而處,代入男友身份感受一下
2)分手宣言:真心感謝對方的竉愛,讚對方之餘你可有慚愧做得不夠好
3)反省問題在那里:不要看對方會改變,看自己要怎樣改,自己都改不了,就算了
4)冷靜期:不要短訊電話轟炸對方,自己有決心改但也要真正斷聯對方一段時間,讓時間沖淡事件
5)開始聯絡:閒話家常好了,打電話可以試探對方口氣反應是否仍存在真關心之意,慢慢來,要表白復合可能是一些特別日子較好,如生日
6)最重要一點:肯定對方還是單身
我跟你一樣,現在學會保持冷靜,記著說話傷人是收不回來的。


男爵府

積分: 7348


38#
發表於 19-3-13 22:05 |只看該作者
babyhi 發表於 19-3-13 10:32
佢應該忍左你好耐亦諗左好耐先會有尼個決定。三個月事實好少時間,唔使諗到一生一世,拍拖係俾你學習和對方 ...

認同,我ex bf都係樓主性格,我就似樓主男友一樣,事事忍讓,有時佢又發大脾氣,提出分手,我只有接受,move on,其實一直我都有諗過分手,但做吾出,既然佢提出,就收起哂付出既感情,重新出發,到之後幾個月佢再追番我,重話要結婚,我已經將佢忘記了。


大宅

積分: 4848


37#
發表於 19-3-13 21:50 |只看該作者
Angelice-BeBe 發表於 19-3-13 20:59
你一直以來嘅脾氣,可能佢都係一直忍住,忍得耐,你叫分手,事情一觸即發
...

好心咪咁肉酸啦?忘記他吧!


大宅

積分: 4848


36#
發表於 19-3-13 21:50 |只看該作者
Angelice-BeBe 發表於 19-3-13 20:59
你一直以來嘅脾氣,可能佢都係一直忍住,忍得耐,你叫分手,事情一觸即發
...

好心咪咁肉酸啦?忘記他吧!


瑪瑙宮

積分: 139710


35#
發表於 19-3-13 21:44 |只看該作者
DearIrene 發表於 19-3-13 18:41
可能我真係太難頂令人頂唔順?
再愛都會累?

咁憑你講少少點知你係難頂定臭皮四? 或者佢等左尼个分手機會好耐呢? 散左拖抖下, 向前看.


子爵府

積分: 10410


34#
發表於 19-3-13 21:44 |只看該作者
分手後復合?你可硏究下。
1)同理心:易地而處,代入男友身份感受一下
2)分手宣言:真心感謝對方的竉愛,讚對方之餘你可有慚愧做得不夠好
3)反省問題在那里:不期望對方會改變,看自己要怎樣改,自己都改不了,就算了
4)冷靜期:不要短訊電話轟炸對方,自己有決心改但也要真正斷聯對方一段時間,讓時間沖淡事件
5)開始聯絡:閒話家常好了,打電話可以試探對方口氣反應是否仍存在真關心之意,慢慢來,要表白復合可能是一些特別日子較好,如生日
6)最重要一點:肯定對方還是單身


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 19-3-13 20:59 |只看該作者
你一直以來嘅脾氣,可能佢都係一直忍住,忍得耐,你叫分手,事情一觸即發


伯爵府

積分: 17159


32#
發表於 19-3-13 20:58 |只看該作者
DearIrene 發表於 19-3-13 00:06
我既事大家會覺得好濕碎,係情侶分手
同男朋友分手差唔多三個月,拍咗拖一年
佢係一個人品性格都好既男仔, ...

3個月都唔彩你,佢應該認真分開,算啦,當一個教訓,期待更好嘅將來同另一半


侯爵府

積分: 24828


31#
發表於 19-3-13 20:12 |只看該作者
DearIrene 發表於 19-3-13 19:32
對朋友同事我都脾氣好好,人地都覺得我好相處好positive,但一對媽媽同男朋友就脾氣唔好
...

呢d 係個人修養,要提升下,無人有責任做人地嘅情緒垃圾桶,target 唔係追返佢,係upgrade 你自己,連自己情緒都管理唔好,點做大事,第時點教小朋友呢


大宅

積分: 4045


30#
發表於 19-3-13 19:32 |只看該作者
skybiebie 發表於 19-3-13 19:09
Agree, 唔好話另一半,連朋友我都好怕臭脾氣嘅人

對朋友同事我都脾氣好好,人地都覺得我好相處好positive,但一對媽媽同男朋友就脾氣唔好


大宅

積分: 4045


29#
發表於 19-3-13 19:29 |只看該作者
skybiebie 發表於 19-3-13 19:06
好想要就盡辦法追返返黎,唔係就唔算好想一齊,唔係好想就唔洗咁傷心啦,放低面子,review 下到底問題係邊 ...

好,比啲時間佢同自己先,要改變咗先


侯爵府

積分: 24828


28#
發表於 19-3-13 19:09 |只看該作者
mrcheung1987 發表於 19-3-13 08:59
"佢比較遷就我,慢慢我被寵壞,會發佢脾氣,有點有恃無恐,覺得佢會氹我"

臭脾氣對我來說是死罪,沒幾多個 ...

Agree, 唔好話另一半,連朋友我都好怕臭脾氣嘅人


侯爵府

積分: 24828


27#
發表於 19-3-13 19:06 |只看該作者
DearIrene 發表於 19-3-13 03:03
日日喊都好攰...
好痛,我可能會後悔自責好耐好耐,如果唔係我,呢段感情都唔會走到呢個地步
...

好想要就盡辦法追返返黎,唔係就唔算好想一齊,唔係好想就唔洗咁傷心啦,放低面子,review 下到底問題係邊,可以點做,比d 誠意,就算最後唔得都盡左力,係度喊都無補於事,不過前題係你知衰咩,但係咪真係改到


大宅

積分: 4045


26#
發表於 19-3-13 18:41 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-3-13 09:57
忘記佢, 愛你就唔會堅決分手, 雖然講分手果个係你, 但相信佢亦唔係愛到你不能.
拍果一年就可以寵坯人, 但 ...

可能我真係太難頂令人頂唔順?
再愛都會累?


大宅

積分: 4045


25#
發表於 19-3-13 18:38 |只看該作者
heidys 發表於 19-3-13 09:45
親愛的你,
我知我恃寵生驕,任性亂講野。傷害左大家感情。但搵到相愛的人唔容易,我其實好珍惜。希望你可 ...

Thank you

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo