夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1147


1#
發表於 19-3-19 09:24 |只看該作者
本帖最後由 babylover53 於 19-3-25 22:07 編輯

Del


大宅

積分: 4709

最關心BB問題熱投勳章


47#
發表於 19-3-25 04:37 |只看該作者
其實男人點捻老婆做ftm係睇佢搵錢能力。佢搵得夠有餘既都唔care你出黎搵唔搵到啦。如果嫁左個老公唔係搵得多,做老婆既就一定要keep住返工!兩公婆一齊返工放工過兩口子生活都可以好開心。
不過如果係我就應該唔會想要小朋友了,因為如果生左小朋友我真係會想自己湊唔想比人湊,亦都唔想生活咁大壓力,小朋友使費真係多。


翡翠宮

積分: 86650

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


46#
發表於 19-3-24 23:39 |只看該作者
我老公應該係B既,佢都知湊仔都唔易


伯爵府

積分: 15881


45#
發表於 19-3-24 23:11 |只看該作者
B


琥珀宮

積分: 152982


44#
發表於 19-3-21 13:50 |只看該作者
ACD


水晶宮

積分: 51137


43#
發表於 19-3-21 12:37 |只看該作者

回覆樓主:

我老公一放假放工就係全職爸,所以佢絕對覺得番工舒服過係屋企,佢話過,番工先係真正嘅放假~
不過咁,佢話自己犯賤,番工又會掛住屋企,同埋無左寶貴嘅家庭樂~


子爵府

積分: 12434


42#
發表於 19-3-21 00:44 |只看該作者
我老公係b,因為佢都見亞仔好痴身
所以佢放工都做好多家務,我差不多只係陪亞仔就得,我都好感激佢咁諗


大宅

積分: 1147


41#
發表於 19-3-20 23:20 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 babylover53 於 19-3-20 23:22 編輯

其實我同老公睇錢都唔重,家庭親人最重要,所以我老公先會容許我將來做ftm,但我只係唔忍心得老公自己一個賺錢,我驚佢遲早會心理唔平衡,太大壓力,不過如果老公背景本身好有錢另計


別墅

積分: 995


40#
發表於 19-3-20 23:13 |只看該作者
回覆 babylover53 的帖子

價值觀唔同=]
唔係個個睇錢睇得咁重=]


男爵府

積分: 6534


39#
發表於 19-3-20 15:22 |只看該作者
我老公好感激我教得小朋友好乖,每晚又有飯食,好支持我做ftm。


大宅

積分: 3314


38#
發表於 19-3-20 14:50 |只看該作者
babylover53 發表於 19-3-20 12:26
無錯,我眼見身邊的女性朋友,做左ftm,表面上個老公就係B,但我相信佢地實際相處同生活係C&D

我身邊有女 ...

我本身搵得唔多,不過一開始就同c6夾左只會短期內做ftm,已經搵緊pt,但小朋友仲細,加上市道唔好,搵份又要穩定又要近嘅pt唔易,好彩自己有d儲蓄旁身,如果唔係真係無安全感。


大宅

積分: 1147


37#
發表於 19-3-20 12:26 |只看該作者
猫物語 發表於 19-3-20 11:59
我情況係表面b,其實d。

講係咁講,平時有意無意俾說話你聽,出面幾辛苦幾想轉份工,無耐要養家困身。

無錯,我眼見身邊的女性朋友,做左ftm,表面上個老公就係B,但我相信佢地實際相處同生活係C&D

我身邊有女性朋友,學歷高,專業人士,個個月自己明明可以搵兩三萬,生完BB就變成ftm,咁當你犧牲少少,搵返份part time或者外快都好啊,但佢地堅持淨係湊B,好難想像佢地老公會點諗,容許自己老婆由月薪兩三萬變零收入,更加唔明個老婆點解可以接受自己由月薪兩三萬變成申手問老公拎錢,太可怕


洋房

積分: 56


36#
發表於 19-3-20 12:12 |只看該作者
babylover53 發表於 19-3-19 09:24
可能性:

A. 雖然我老婆全副心機照顧家庭,其實經常就係亂諗野,亂買野

A, C, & D


翡翠宮

積分: 79226


35#
發表於 19-3-20 12:10 |只看該作者
猫物語 發表於 19-3-20 11:59
我情況係表面b,其實d。

講係咁講,平時有意無意俾說話你聽,出面幾辛苦幾想轉份工,無耐要養家困身。


其實, 真心講; FTM真係唔好長期做, 成世要單一個人負擔哂全家; 真係好辛苦; 真係想轉一轉工; 都唔敢
仔女大D; 可以返學, 要比個男人抖一抖氣; FTM出番去做野. 一個家庭洗費好多, 一個人承擔哂真係好辛苦; 仲要係綿綿無盡期咁承擔; 終有一日頂唔順會有怨言; 新哥大瘤另計.



大宅

積分: 3314


34#
發表於 19-3-20 12:01 |只看該作者
babylover53 發表於 19-3-20 09:46
其實做得ftm,就算有一個幾鍚自己既老公,就預左要承受俾人指指點點

應該話,一個人自己無賺錢能力,其實 ...

無錯啊,好彩你未做已經識諗,有錢先有話事權。


大宅

積分: 3314


33#
發表於 19-3-20 11:59 |只看該作者
mini1204 發表於 19-3-19 10:08
D
可能頭頭口同心都係B, 跟住時間洗劫下, 就係A & C & B 度日日掙扎

我情況係表面b,其實d。

講係咁講,平時有意無意俾說話你聽,出面幾辛苦幾想轉份工,無耐要養家困身。

我覺得ftm真係唔可以做一世,最好係自己都有筆私己,唔好靠晒男人,如果唔係一出事,地位更卑微。


珍珠宮

積分: 38354


32#
發表於 19-3-20 11:56 |只看該作者
babylover53 發表於 19-3-20 09:16
如果兩公婆商量完一致認同,老婆搵錢,老公湊B,無問題

我同前夫係商量完一致認同,我搵錢,前夫湊B,直到佢搵第二份工,或者佢繼續按佢既投資計劃投資房地產,我三年後可以退休。點知,三年又三年,再盼三年,我都未退休得。
雖然一致認同,正如男主外,女主內的都係一致認同下進行的,但問題都係存在。
所以我從來沒有怪我前夫,怪只有怪我自己沒有投資的眼光睇我前夫的潛能。如果我眼光夠準的話,我就一定唔選擇生B。因為我自己都係必須要老公有資源,有本事「湊」到我的。我自己都係一個B。如果唔係,我有抑鬱症的。
我以為攻我前夫讀完graduated school,佢就會變得有本事湊我同我地D子女。年年就望夫成龍,原來發現佢只是一條蟲。我而家仲還緊佢既學費債。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


大宅

積分: 1147


31#
發表於 19-3-20 09:46 |只看該作者
littlefunpig 發表於 19-3-20 09:39
見你問既問題仲以為你係

奉勸你千其唔好諗住做ftm, 口頭上表面上會A, 實際心裡永遠只會C+D

其實做得ftm,就算有一個幾鍚自己既老公,就預左要承受俾人指指點點

應該話,一個人自己無賺錢能力,其實就預左俾人指手畫腳

我唔係ftm,就算我將來要變成ftm,我一定唔會俾自己零收入,我會靠自己雙手賺d外快,多好少好,如果唔係老公一定會俾說話我聽


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


30#
發表於 19-3-20 09:39 |只看該作者
babylover53 發表於 19-3-20 09:25
我唔係ftm喎

見你問既問題仲以為你係

奉勸你千其唔好諗住做ftm, 口頭上表面上會A, 實際心裡永遠只會C+D

仲要被人睇死,日日放少少錢俾你,呢度大把例子


珍珠宮

積分: 38354


29#
發表於 19-3-20 09:37 |只看該作者
babylover53 發表於 19-3-20 09:25
我唔係ftm喎

咁就多嘢辛苦!有資格上訴。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo