夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 233


1#
發表於 19-3-21 19:56 |只看該作者
今晚阿囡又喊,C6要求我要采用無視政策,我氹一下、幫佢抹鼻涕就話我要理佢,每次都唔聽佢講,每次都呢樣果樣為個囡揾籍口理佢,先搞到個囡今時今日仲成日喊,講到尾就是我嘅錯。囡喊住叫媽咪,攞住紙巾俾我嗌抹鼻涕,C6話唔喊先幫佢抹,喊咗半個鐘都唔凖理。
出街阿囡行咗段路想要媽媽抱,唔願坐車,然後C6都話我點解要抱,點解要就佢,要喊就由佢喊。明明抱下啫有咩問題,平時我系孭出街,所以基本就冇話要抱。真心嬲爆,已經凖備入閘返屋企,都要搞喊個囡。我問C6咁我自己返屋企好冇?佢話好!我就直接先行去前面升降機,阿囡一直追住我尾嗌媽媽、抱抱,心裡難受又可以點。


大宅

積分: 1058


39#
發表於 19-3-27 21:55 |只看該作者
tchui2013 發表於 19-3-27 18:59
好細啫

唔細架啦。如果肯教3歲時已自己做好多野


大宅

積分: 3210


38#
發表於 19-3-27 18:59 |只看該作者
stellachan1203 發表於 19-3-21 20:12
2歲2個月

好細啫


琥珀宮

積分: 152982


37#
發表於 19-3-27 13:40 |只看該作者
本帖最後由 tansyneko 於 19-3-27 13:40 編輯

但某程度你老公都講得啱
坐低心平氣和同你老公傾一次啦




珍珠宮

積分: 38354


36#
發表於 19-3-27 09:52 |只看該作者
回覆 stellachan1203 的帖子

如何教女不喊,種種方案樓上都有提及。我與前夫教三個女還有一種方案:
我同前夫點樣在教女方面有分歧,都不在女面前見到我兩的分歧。

既然妳老公先在女面前聲明唔準抹,你點都唔好在女面前同老公唱反調。
如此令到老公更難教女。


Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


別墅

積分: 783


35#
發表於 19-3-27 04:04 |只看該作者
我老公原本都係唔忍心見到bb喊,要走去抱
後來我放手由得佢抱,由得佢自己湊,佢先覺得bb只係扭抱,抱到自己手痛都仲唔夠
所以宜家有共識適當時候先會抱一陣


子爵府

積分: 10951

畀面勳章


34#
發表於 19-3-23 07:47 |只看該作者
我覺得你老公講嘅嘢冇錯,我都係咁樣教,而且係小朋友更細個既時候,所以我D小朋友從來唔會扭計,你女已經兩歲幾,跟本唔洗抱甘多,習慣比佢扭大個只有更扭,而家唔教大D教唔到架


子爵府

積分: 10470


33#
發表於 19-3-22 20:02 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Gee! 於 19-3-22 20:03 編輯

你老公有佢道理,佢平時冇咩點揍女,唔代表佢嗰套教女方法係唔岩個喎

你唔好咩都take it personal,然後就反擊個老公平時點點點。長此落去,唔好怪佢打機唔理你,然後個女又愈黎愈惡教。


男爵府

積分: 7539


32#
發表於 19-3-22 19:46 |只看該作者
Gore 發表於 19-3-22 16:06
你唔識教。講完。

同意。
樓主係ftm更加唔應該咁教女,你呢種類似姐姐/長老既湊小朋友方式真係
小朋友好醒,知道邊個心軟,你試下放低個女比你老公湊一日睇下佢喊唔喊?知道喊都無用就費事喊架啦~樓主你自己檢討下,再同老公傾下啦,教小朋友要有共識,縱到變公主都要一齊縱,再咁落去會影響一家人既感情。


子爵府

積分: 11320


31#
發表於 19-3-22 19:30 |只看該作者
有時見到啲細路特別扭計其實好多時都係縱出來的


別墅

積分: 715


30#
發表於 19-3-22 16:06 |只看該作者
你唔識教。講完。


珍珠宮

積分: 43019

育兒性格勳章 睛靈勳章


29#
發表於 19-3-22 15:27 |只看該作者
stellachan1203 發表於 19-3-21 20:20
佢系要求無論咩原因喊都唔好理(除咗系受傷喊可以理),根本就冇“共情”可言,好似佢叠高高倒了,挫折而喊 ...

為呢啲喊真係唔可以呵得太多喎!就算呵完都要教返佢下次點處理。第一次呵,第二次半呵半引導佢,到第三次真係唔應該再即時呵佢理佢。否則你永遠俾個女食住你同佢嘅脾氣會越大越差。


珍珠宮

積分: 43019

育兒性格勳章 睛靈勳章


28#
發表於 19-3-22 15:19 |只看該作者
stellachan1203 發表於 19-3-21 20:22
阿囡做事一百分就系應該嘅,如果唔合格低分就系因爲媽媽冇教好

其實呢!你老公都啱架,唔係咩都幫個女做哂,個女無死無病就叫照顧。成功嘅 ftm 係能夠培育個小朋友自律,自理。你個女喊住拎紙巾叫你幫佢抺眼淚,點解佢唔自己抹呢?係2歲咁大個少少自理都唔得定詐癲納福呢?你個女咩都喊一餐,扭一餐。你有無事後同佢檢討同教返佢?從你描述日常,你的確無教好個女,你似工人姐姐嘅手法,對個女咩都幫佢做,揹出抱入,咩都順佢意,但求小主人(你女)唔喊唔扭,主人(你老公)唔投訴就阿彌陀佛!


珍珠宮

積分: 32599


27#
發表於 19-3-22 14:13 |只看該作者
stellachan1203 發表於 19-3-21 22:12
多誰妳嘅留言,睇完心舒服好多。C6平時片都懶換一块,有日休息,俾佢全日負責換片,最後發憫憎嫌我囡(emoj ...

本帖最後由 秋天與楓葉 於 19-3-22 14:14 編輯

網友100%支持你都無意思,你需要同老公達成共識
媽媽角度要盡量滿足呀女訴求
爸爸角度想呀女喊少d、有自理能力,肯自己行同自行入睡
你心痛呀女喊,爸爸都心痛呀女成日喊
知道小朋友扭抱可以鼓勵小朋友行,話哥哥姐姐都係拖住行~好叻
避免小朋友午睡時間出街,以免小朋友太攰同眼瞓而情緒不穩
夜晚瞓覺前要喊一輪,明顯係太攰,早d安排小朋友上床瞓覺,識得自行入睡都係一種自理能力
老公寧願打機唔湊女,可能覺得同你相處成日為咗呀女而鬧交、大家溝通唔到,佢就索性打機
夫妻相處唔好只計邊個錯,要多溝通、多諒解,大家出發點都係錫呀女



男爵府

積分: 6731


26#
發表於 19-3-22 13:36 |只看該作者
小艾美 發表於 19-3-22 13:08
我都想話,男人,得把口。
我老公夠話我成日就個女,成日比零食佢,咁唔得,咁又唔得。
到我唔係到,佢自 ...

畀返佢睇啦


子爵府

積分: 10340


25#
發表於 19-3-22 13:15 |只看該作者
每個人湊小朋友方法都唔一樣,但兩公婆湊小朋友要有共識,最忌係小朋友面前嘈,我老公都係叫我由佢,但由細佢想我就會抱,抱得幾多年呀。


侯爵府

積分: 23565


24#
發表於 19-3-22 13:08 |只看該作者
cometingliu 發表於 19-3-21 21:53
男人,講就容易,平時唔係佢湊開。樓主係ftm,知道阿女脾性,亦了解阿女喊住要痴媽咪,唔係純粹因為心軟,而 ...

我都想話,男人,得把口。
我老公夠話我成日就個女,成日比零食佢,咁唔得,咁又唔得。
到我唔係到,佢自己湊,我係cam睇住,佢咪做晒一樣既嘢。
我掩住咀笑。


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


23#
發表於 19-3-22 10:35 |只看該作者
老公講既野有其道理
樓主就一味嬲
佢只係自己懶湊
你唔鍾意佢方法唔代表係佢個方法唔work
我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


大宅

積分: 1072


22#
發表於 19-3-22 10:01 |只看該作者
搵日搵個理由叫你老公連續兩日湊個女無人幫,等佢體驗下湊b唔係講咁易!

不過又真係唔好一喊就氹,如果我個仔亂發脾氣而喊我都係唔會理佢的,等佢自己冷靜。成日氹佢會覺得一喊就有人理,佢會越喊越勁。當然我仔到而家都會亂發脾氣,但唔理佢一陣好快收聲。慢慢黎,頭幾次佢會喊好耐,忍心啲,慢慢佢知喊呢招唔work,就會好啲架啦!

同老公傾下,教小朋友真係要父母一致。小朋友好醒,佢會睇出邊個易心軟架。


伯爵府

積分: 18662


21#
發表於 19-3-22 07:19 |只看該作者
mingmama 發表於 19-3-22 06:28
呵呵一樣喎~個女兩歲幾時我們都帶過佢去澳門~都係自己行行行~冇抱過~其實佢一識行~我們已經好 ...

我個女而家都行得好快,快到我追唔到佢。果陣去澳門佢得兩歲,排隊等入禁區時,佢一個人仔唔出聲將個袋搬前啲,好大力!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo