夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5158


1#
發表於 19-3-21 20:20 |只看該作者
呢個3月真係好難過
我同c6鬥氣,佢瘋狂咁去玩,玩到overnight.
我就瘋狂去打麻將,屋企都唔理。

咁我地終於有時間傾啦…
佢好決絕咁話要離婚。
我問佢係咪出面有女人,如果係就爽爽快快。
我會死心。
但係佢又話冇。

佢知道我性格,從來唔會低聲下氣去求人,
但是今次我用盡所有溫柔,所有眼淚去挽留。
佢都嚇親,以為我發生了什麼事。

佢態度有軟化,但係話要考慮下。
唉…
我真係好難受........


男爵府

積分: 5158


36#
發表於 19-3-21 23:53 |只看該作者
spellcheck 發表於 19-3-21 23:33
妳第一個post 係三小時前出嘅,究竟發生咩事而家妳好似看破紅塵心平如鏡咁?
...

都話同人傾完囉


大宅

積分: 1936


35#
發表於 19-3-21 23:33 |只看該作者
w.y.BB 發表於 19-3-21 23:29
咁當然係要放鬆下 困死自己 會諗唔開

妳第一個post 係三小時前出嘅,究竟發生咩事而家妳好似看破紅塵心平如鏡咁?


男爵府

積分: 5158


34#
發表於 19-3-21 23:29 |只看該作者
一嚿大番薯 發表於 19-3-21 23:28
咁睇咁似佢識左第二個然後玩到唔返屋企,如果唔係好地地唔會突然先玩到咁,你真係要好好打算好自己同啲仔女 ...

咁當然係要放鬆下 困死自己 會諗唔開


大宅

積分: 2225


33#
發表於 19-3-21 23:28 |只看該作者

回覆樓主:

咁睇咁似佢識左第二個然後玩到唔返屋企,如果唔係好地地唔會突然先玩到咁,你真係要好好打算好自己同啲仔女先,佢去玩你又去玩佢唔會覺得有問題架,因為佢個心可能唔在乎你有無出街,如果你為左鬥氣先出街玩咁我覺得好唔值得,除非你自己都想出去抖下氣,否則佢只會覺得佢玩得更理所當然。


大宅

積分: 1936


32#
發表於 19-3-21 23:27 |只看該作者
w.y.BB 發表於 19-3-21 23:26
痴線 你咪顛

講笑啫,使乜話我癲喎


男爵府

積分: 5158


31#
發表於 19-3-21 23:26 |只看該作者
spellcheck 發表於 19-3-21 23:25
即係點?秘密嚟?佢叫妳唔好同人講如果唔係會唔靈?小心騙子呀

痴線 你咪顛


大宅

積分: 1936


30#
發表於 19-3-21 23:25 |只看該作者
w.y.BB 發表於 19-3-21 23:22
緊係冇啦…
呢個朋友可以話萍水相逢
過路人一個

即係點?秘密嚟?佢叫妳唔好同人講如果唔係會唔靈?小心騙子呀


男爵府

積分: 5158


29#
發表於 19-3-21 23:22 |只看該作者
spellcheck 發表於 19-3-21 23:20
其實我都係男人,就係想知妳個男人朋友點講。呢d嘢唔好只聽一個人講呀嘛。

緊係冇啦…
呢個朋友可以話萍水相逢
過路人一個


大宅

積分: 1936


28#
發表於 19-3-21 23:20 |只看該作者
w.y.BB 發表於 19-3-21 23:16
唔係我男人 係我一個老死
老馬一名
佢已經開解左同教左我點做

其實我都係男人,就係想知妳個男人朋友點講。呢d嘢唔好只聽一個人講呀嘛。


話時話,佢有冇同妳打麻雀啊?


男爵府

積分: 5158


27#
發表於 19-3-21 23:16 |只看該作者
spellcheck 發表於 19-3-21 23:15
即係佢點諗?妳有咩方向?

唔係我男人 係我一個老死
老馬一名
佢已經開解左同教左我點做


大宅

積分: 1936


26#
發表於 19-3-21 23:15 |只看該作者
w.y.BB 發表於 19-3-21 23:10
咁講啦…結左婚一直都好好既
我地都30中架啦 唔係一時衝動
其實我都問左男人係點諗

即係佢點諗?妳有咩方向?


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


25#
發表於 19-3-21 23:11 |只看該作者
兜口兜面問係咪有第個?蛇咬都唔認啦,係咪先?
晚晚去玩,有時仲玩到唔返屋企訓,一坐低傾就直接講離婚。。就算唔係有外遇,都肯定係已經唔愛你啦。。細路最無辜,父母腦筍未生埋。。


男爵府

積分: 5158


24#
發表於 19-3-21 23:10 |只看該作者
spellcheck 發表於 19-3-21 23:08
1)你哋幾多歲?
2)婚前識咗幾耐?
3)結婚時佢開唔開心?係唔係真係好想同妳結婚?定係因為責任而結婚? ...

咁講啦…結左婚一直都好好既
我地都30中架啦 唔係一時衝動
其實我都問左男人係點諗
我開始有方向


大宅

積分: 1936


23#
發表於 19-3-21 23:08 |只看該作者

回覆樓主:

1)你哋幾多歲?
2)婚前識咗幾耐?
3)結婚時佢開唔開心?係唔係真係好想同妳結婚?定係因為責任而結婚?責任包括一齊耐咗,妳催婚,有咗bb 等等因素


男爵府

積分: 5158


22#
發表於 19-3-21 23:06 |只看該作者
doryi 發表於 19-3-21 23:05
問題係就算佢出咗去玩通宵!你係咪都應該留係屋企湊下小朋友呢?始終小朋友仲好細.....
你咁樣做佢就有好 ...

我都有係屋企湊仔
我當然做唔到日日去


子爵府

積分: 12641


21#
發表於 19-3-21 23:05 |只看該作者
w.y.BB 發表於 19-3-21 21:39
2個小朋友肯定係有人湊架啦…
唔係點出去呢?

問題係就算佢出咗去玩通宵!你係咪都應該留係屋企湊下小朋友呢?始終小朋友仲好細.....
你咁樣做佢就有好大嘅藉口話你....
不過佢出街玩通宵都好有問題!不如你冷靜啲兩公婆傾下點解會咁樣!


複式洋房

積分: 202


20#
發表於 19-3-21 23:02 |只看該作者
回覆 w.y.BB 的帖子

你覺得佢唔應該成日唔返屋企喺出面玩,咁點解你會做同樣嘅事,你同佢做嘅野一樣,你就無立場話佢唔啱,都係兩個小朋友嘅父母,處事要成熟啲


大宅

積分: 2585


19#
發表於 19-3-21 22:54 |只看該作者
w.y.BB 發表於 19-3-21 22:16
日日都12點先返嚟,1成個月我淨係同佢食過2餐飯
一係就唔見人 玩到唔返屋企
你頂唔頂得住?

生小朋友前係咪咁?幾時開始係咁?你要留事情發生的先後及來龍去脈,然後及早找出原因和解決。


侯爵府

積分: 20164


18#
發表於 19-3-21 22:45 |只看該作者
w.y.BB 發表於 19-3-21 22:16
日日都12點先返嚟,1成個月我淨係同佢食過2餐飯
一係就唔見人 玩到唔返屋企
你頂唔頂得住?

既然頂唔順,點解仲唔分開?
你唔離婚,繼續甘樣,又會頂得順咩?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo