夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 187


1#
發表於 19-3-25 18:40 |只看該作者
同老公拍拖七年結婚十二年,感情上直到今日都很好,但系性生活方面,大家到依家都仲未協調到.我老公好少出街,顧家,只系平時有點懶,其實我對佢都無咩其他要求,只系佢需求大,佢無咩娛樂,佢話佢唯一嘅娛樂便是性同飲酒(98%系屋企飲).
生大仔果幾年,我幾乎系佢一攬我就開始反感,驚,因為我果段時間照顧個仔好大壓力,好攰,而佢放工返黎多數不會幫手做家務,我做晒所有家務,仔睡了,我終於有得休息了,但還要面對佢嘅需求,所以越嚟越討厭,但作為女人,我都知唔可以唔比,怕個男人會出去吃.於是我慢慢調節自己心態,由厭惡變做接受.


子爵府

積分: 11320


61#
發表於 19-3-27 17:40 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-3-27 17:14
唔講妳知



複式洋房

積分: 127


60#
發表於 19-3-27 17:22 |只看該作者
互相傾傾,一定會搵到較好的解決方法的


伯爵府

積分: 17262

馬年勳章


59#
發表於 19-3-27 17:14 |只看該作者
mingmama 發表於 19-3-25 22:58
好奇點解會咁問呢?

唔講妳知


瑪瑙宮

積分: 139661


58#
發表於 19-3-27 08:45 |只看該作者
BoBo13/79 發表於 19-3-25 22:12
系呀,但又無多餘錢請鐘點呀,我送左兩個仔返學去做兼職,跟住返黎趕買餸煮飯同兩個仔做功課,到吃飽做好 ...

隔日煮喇,5好咁死板執著。


子爵府

積分: 11320


57#
發表於 19-3-27 02:49 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-26 22:26
佢已經成日放假都返去ot架啦,有時會連續返14日,呢方面佢都付出好多了,我都唔捨得叫佢返多d,d仔有時候 ...

其實好明白你的苦惱~我都試過攰到同老公做做下瞓咗~認真咁同老公傾下啦~大家調適好一個最和諧的方案~我非常欣賞你會明白老公的需要而去配合佢呢個行為~不過過分委屈自己又太難為自己~主動同老公講出你的感覺啦~加油


複式洋房

積分: 187


56#
發表於 19-3-26 22:26 |只看該作者
Tyasnm 發表於 19-3-26 22:11
回覆 BoBo13579 的帖子

那叫你你先生多做一分兼職,賺不夠錢養家,要老婆顧屋企,又湊仔,又返工,那又閒 ...

佢已經成日放假都返去ot架啦,有時會連續返14日,呢方面佢都付出好多了,我都唔捨得叫佢返多d,d仔有時候都想同爸爸一齊玩,無奈嘅系大家都因為生活壓力大,佢習慣用呢樣嘢令佢自己舒壓,但反而增加我嘅壓力.佢對家庭唔自私,只系呢方面自私.
唉,其實有苦自己知,我都唔望其他人會理解,因為針唔咭到肉唔知痛,好多道理我都知我都明,但唔同角度成件事就唔同晒.
我都系受左佢氣上後呻兩句,過一排咪又要自己消化左佢.


男爵府

積分: 7619


55#
發表於 19-3-26 22:11 |只看該作者
回覆 BoBo13579 的帖子

那叫你你先生多做一分兼職,賺不夠錢養家,要老婆顧屋企,又湊仔,又返工,那又閒情同佢調情親密,最討厭那些只顧自己的自私精


複式洋房

積分: 187


54#
發表於 19-3-26 21:26 |只看該作者
做個靚太 發表於 19-3-26 21:23
要湊仔、做兼職、再一腳踢家務。。
係咪手緊得咁緊要?!

系呀,完全儲唔到錢,無後備現金算嗎?


水晶宮

積分: 51137


53#
發表於 19-3-26 21:23 |只看該作者

回覆樓主:

要湊仔、做兼職、再一腳踢家務。。
係咪手緊得咁緊要?!


子爵府

積分: 11320


52#
發表於 19-3-26 21:06 |只看該作者
Yusum 發表於 19-3-26 20:53
其實你男人需求咁大,我睇字都感受到你嘅壓力!講真呀!操勞完一日,夜晚真係想好好休息下,仲要三日唔埋 ...

真係要好好傾下~不如考慮一下晨操吖瞓醒有精神咪唔攰囉


大宅

積分: 4208


51#
發表於 19-3-26 20:53 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-26 19:58
我系驚架,所以先話做女人好煩,明明自己有時都唔想,但又要因為怕佢出去吃而勉強自己,總之好矛盾.
...

其實你男人需求咁大,我睇字都感受到你嘅壓力!講真呀!操勞完一日,夜晚真係想好好休息下,仲要三日唔埋兩日又要,真係覺得你好攰!
或者你同你老公商量一下,等他放假先做係咪會理想d?


複式洋房

積分: 187


50#
發表於 19-3-26 20:00 |只看該作者
appledai 發表於 19-3-26 14:56
如果你老公完全沒有要求你會否願意呢?兩相比較,可能1週2-3次ok啦

當然唔會願意啦,除非我性冷感者,我只系想系我唔想做嘅時候可以體諒下者.


複式洋房

積分: 187


49#
發表於 19-3-26 19:58 |只看該作者
Winnieho1004 發表於 19-3-26 11:23
有性生活係好事,兩個人親愛點,佢對你無興趣,你仲驚呀⋯⋯

我系驚架,所以先話做女人好煩,明明自己有時都唔想,但又要因為怕佢出去吃而勉強自己,總之好矛盾.


複式洋房

積分: 187


48#
發表於 19-3-26 19:56 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-3-26 09:35
有花堪折直需折, 莫待無花空折枝. 有得食就好食, 遲下你想都無得你食. 个老公對住自己重頭 UP UP , 真係 ...

呢個道理我明白,只系人都有無心情/疲倦的/壓力大時候,我只系希望可以體諒下我嘅感受,而唔系唔理你點都好做左先講咁者


侯爵府

積分: 20750

BK Milk勳章


47#
發表於 19-3-26 14:56 |只看該作者
如果你老公完全沒有要求你會否願意呢?兩相比較,可能1週2-3次ok啦


大宅

積分: 3251


46#
發表於 19-3-26 13:09 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-25 21:02
我之前由厭惡變成今日嘅間中都享受,就系睇性版改變左少少心態.

你同我完全一樣,後來搬左新屋,環境唔同左,心態亦都唔同左,最緊要係睇多左性版同夫妻關係呢2個版,了解左好多,至此之後心身個種攰無左,同識得享受性呢樣野,搞到依家我生左細女老公比以前更加錫我,真係要多謝bk jm!


大宅

積分: 3843


45#
發表於 19-3-26 11:23 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-25 18:40
同老公拍拖七年結婚十二年,感情上直到今日都很好,但系性生活方面,大家到依家都仲未協調到.我老公好少出 ...

有性生活係好事,兩個人親愛點,佢對你無興趣,你仲驚呀⋯⋯


瑪瑙宮

積分: 139661


44#
發表於 19-3-26 09:35 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-25 23:53
唯有系咁,我自己成日諗都知系無咩辦法架啦⋯⋯繼續拖多十年,應該唔會要求咁密了掛
...

有花堪折直需折, 莫待無花空折枝. 有得食就好食, 遲下你想都無得你食. 个老公對住自己重頭 UP UP , 真係好多人都恨唔到.


珍珠宮

積分: 38354


43#
發表於 19-3-26 08:29 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-25 22:12
系呀,但又無多餘錢請鐘點呀,我送左兩個仔返學去做兼職,跟住返黎趕買餸煮飯同兩個仔做功課,到吃飽做好 ...
每家的經濟狀況唔同。
你睇下可否 同老公商量一下 (其實係 我會 談判講數),你唔做兼職,可用兼職的時間好好休息一下,感覺下自己在佢面前好性感,就可以容易D同有體力晚上迎合到佢既需要。

我先生D需要好大,我係有性冷感的。雖然我先生已經提升了我好多,我現在還在繼續與我先生 開條件 如何提高我對他有反應的「性服務質素」,夫妻都係咁話。 我教我先生面對現實,我對性反應的條件唔同佢。佢要我有反應,就要提供到我的條件。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo