夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 4847


1#
發表於 19-3-29 22:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11326


42#
發表於 19-4-20 21:32 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-4-20 12:54
你女应該私校或直資,旅行特別多,我仔果D起碼中,高中才有。。

本來我谂住8月先去,但發覺8月我可能重忙 ...

你個仔咁早放假嘅我個女18/4先開始放假囉


伯爵府

積分: 17292

馬年勳章


41#
發表於 19-4-20 20:49 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 19-4-20 20:50 編輯
moon7632 發表於 19-4-20 17:57
正正老公咁想法佢成日話乜話物。攪到我都五年冇出國玩過,但真係難頂。好想去日本,又話幅射, ...

咁我比妳老公開通D 掛, 我覆妳依個郵件的時候, 仍在日本的一間酒店內, 又唔怕來一次幅射咁大影響掛....

只係唔想仔仔太細帶佢去玩, 佢又辛苦, 自己又辛苦, 一齊搭交通工具的人都辛苦.... 錢洗左, 佢地記憶又唔算多, 所以等大D 才帶佢去..... 我覺得起碼佢可以控制到情緒/唔舒服識得說大約什麼問題先.... 除非放下他給家人湊一星期.


禁止訪問

積分: 4847


40#
發表於 19-4-20 17:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4847


39#
發表於 19-4-20 17:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17292

馬年勳章


38#
發表於 19-4-20 15:05 |只看該作者
moon7632 發表於 19-4-20 10:43
嬲嬲地,真係想帶個女去澳洲玩返一個星期,護照搵定先
你仔女多大?



子爵府

積分: 11326


37#
發表於 19-4-20 13:10 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-4-20 13:01
不過全家人去,有互動最開心。。。

會搵機會的


子爵府

積分: 11326


36#
發表於 19-4-20 13:09 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-4-20 12:54
你女应該私校或直資,旅行特別多,我仔果D起碼中,高中才有。。

本來我谂住8月先去,但發覺8月我可能重忙 ...

不是吖~只是普通津校~五年級開始有呢啲遊學團


伯爵府

積分: 17292

馬年勳章


35#
發表於 19-4-20 13:01 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-20 11:43
主要原因是我先生工作比較忙~假期亦比較難就我個女第一次去旅行係同我同我啲屋企人去~我先生 ...

不過全家人去,有互動最開心。。。



伯爵府

積分: 17292

馬年勳章


34#
發表於 19-4-20 12:54 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-20 11:43
主要原因是我先生工作比較忙~假期亦比較難就我個女第一次去旅行係同我同我啲屋企人去~我先生 ...

你女应該私校或直資,旅行特別多,我仔果D起碼中,高中才有。。

本來我谂住8月先去,但發覺8月我可能重忙,而仔學校或自己应有更多的活動。

所以上个月知仔4月12号開始放,立即請假book, 但因老大批完后緊急做手術,請了几个月假,令我比老闆咋型,不過好彩夾到2个客見過面才走。。。


子爵府

積分: 11326


33#
發表於 19-4-20 11:43 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-4-20 11:02
但点解唔试一齊去呢?

主要原因是我先生工作比較忙~假期亦比較難就我個女第一次去旅行係同我同我啲屋企人去~我先生請唔到假冇去~跟著佢自己跟學校去過台灣、新加坡同倫敦~全家人佢旅遊經驗最豐富


伯爵府

積分: 17292

馬年勳章


32#
發表於 19-4-20 11:02 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-20 09:40
真羨慕我們一家三口都未試過一起旅行~個女自己出遊就好幾次~全家最叻係佢~已經試過衝出亞洲去過 ...

但点解唔试一齊去呢?


伯爵府

積分: 17292

馬年勳章


31#
發表於 19-4-20 11:01 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-20 09:40
真羨慕我們一家三口都未試過一起旅行~個女自己出遊就好幾次~全家最叻係佢~已經試過衝出亞洲去過 ...

我自己有出差欧洲,太太亦试過,就係未一齊旅遊過。不過依家欧洲立立亂,而且我係宅男,等仔再大D或去了想去的亞洲城市,才考慮去。。。不過到時佢大D,可能學校或朋友自己去。。。


禁止訪問

積分: 4847


30#
發表於 19-4-20 10:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11326


29#
發表於 19-4-20 09:40 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-4-20 06:58
以前我都好少帶个仔去旅行,會把他放在外母到,自己和太太去,不過小朋友再大D又唔捨得,所以大家無咩点去 ...

真羨慕我們一家三口都未試過一起旅行~個女自己出遊就好幾次~全家最叻係佢~已經試過衝出亞洲去過倫敦了


伯爵府

積分: 17292

馬年勳章


28#
發表於 19-4-20 06:58 |只看該作者
moon7632 發表於 19-4-9 16:28
錢唔係冇,佢唔想去外國,又話香港多野做。我話自己同小朋友去,佢話我照顧唔到個2歲小朋友。果下先激死, ...

以前我都好少帶个仔去旅行,會把他放在外母到,自己和太太去,不過小朋友再大D又唔捨得,所以大家無咩点去,一來自己唔太好去,二來小朋友細又麻煩,而且去了印象又唔多,初小只帶過一次,本來高小想再帶佢去,但他成績不理想,面對升中,一放假就在家温習,只去一两天短線或本土旅行。

这两年小六,中一開始带佢去旅行,感覺超正,多個人幫手和攞野,如果佢唔鐘意同我地shopping果陣,叫佢回酒店自己玩和公園等,反正係仔,唔太擔心,我同太太重回拍拖的感覺。。。正。。而且去旅行亦想帶動亞仔,親身學習更多,現在重回去旅行的動力了。。

不過仍然係我一个湊佢地两个。。



禁止訪問

積分: 4847


27#
發表於 19-4-20 00:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4847


26#
發表於 19-4-9 16:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4847


25#
發表於 19-4-9 16:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23167


24#
發表於 19-4-9 16:19 |只看該作者

回覆樓主:

會唔會係覺得幾日用左幾千蚊甚至成萬蚊好貴?樓主你係 ftm, 老公唔捨得使錢飛唔出奇。
我自己係 ftm, 如果一家三口去日本韓國玩分分鐘一個星期就使咗個女成年學費(直資中學三萬幾一年) ,所以都好多年無旅行啦。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo