自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


1#
發表於 19-4-2 18:42 |只看該作者
因為未用過,想知喺手機點完餐跟住怎樣做?


伯爵府

積分: 17386

2024年龍年勳章 2018復活節勳章


76#
發表於 19-4-21 08:22 |只看該作者
anna108 發表於 19-4-4 08:42
今朝先買完(emoji)cap到呢頁俾個職員睇就得,攞嗰個人無裝app都得,我試過幾間麥當勞都得

...

即係唔洗到店再scan QR code, 便可取食物?


大宅

積分: 1847


75#
發表於 19-4-21 08:03 |只看該作者
如果係麥樂會會員,係咪點都要排隊俾錢 show 張會員咭,才可享有每月優惠?


大宅

積分: 1517


74#
發表於 19-4-4 08:42 |只看該作者
fmf903 發表於 19-4-3 13:00
我嘅諗法係我上網買完信用卡畀晒錢,應該有個訂單號碼,拎住呢個訂單號碼應該就可以攞到食物,無論邊個人去 ...

今朝先買完(emoji)cap到呢頁俾個職員睇就得,攞嗰個人無裝app都得,我試過幾間麥當勞都得
myimage.jpg


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


73#
發表於 19-4-3 13:27 |只看該作者
fmf903 發表於 19-4-3 13:00
我嘅諗法係我上網買完信用卡畀晒錢,應該有個訂單號碼,拎住呢個訂單號碼應該就可以攞到食物,無論邊個人去 ...

65樓有 jm教左個方法,可參巧。


男爵府

積分: 7874


72#
發表於 19-4-3 13:00 |只看該作者
我嘅諗法係我上網買完信用卡畀晒錢,應該有個訂單號碼,拎住呢個訂單號碼應該就可以攞到食物,無論邊個人去拎show到證明就得。有幾次係發現要手機嗰個app先去攞到。最後我放棄了。


男爵府

積分: 7874


71#
發表於 19-4-3 12:58 |只看該作者
anna108 發表於 19-4-3 10:39
你order完cap左訂單number嗰版再send俾人去拎咪得囉

又話去到分店仲要再Scan code 先可以拎到.
我好幾次想order完叫工人姐姐去拎,咁係咪姐姐都要有裝個手機app先得呢?


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


70#
發表於 19-4-3 11:06 |只看該作者
anna108 發表於 19-4-3 11:03
只係影1次相以後就次次都可以用,真係完全唔使等
我喺旺區返工,趕時間返工買早餐一流

我都同意喺旺區呢個方法係方便啲


大宅

積分: 1517


69#
發表於 19-4-3 11:03 |只看該作者
docomo 發表於 19-4-3 10:59
冇諗過食個麥記都要搞咁多嘢

只係影1次相以後就次次都可以用,真係完全唔使等
我喺旺區返工,趕時間返工買早餐一流


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


68#
發表於 19-4-3 10:59 |只看該作者
anna108 發表於 19-4-3 10:41
如果有apple watch可以之前影左個code,save落隻表度,落完order scan隻錶個code張相,最快捷方便 ...

冇諗過食個麥記都要搞咁多嘢


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


67#
發表於 19-4-3 10:57 |只看該作者
fmf903 發表於 19-4-2 22:43
其實我都覺得個app 好廢!一定要scan code 先拎到。
我想係屋企order 左 叫第二個人去拎都唔得,要我部手 ...

我嘅諗法同你一樣


大宅

積分: 1517


66#
發表於 19-4-3 10:41 |只看該作者
如果有apple watch可以之前影左個code,save落隻表度,落完order scan隻錶個code張相,最快捷方便


大宅

積分: 1517


65#
發表於 19-4-3 10:39 |只看該作者
fmf903 發表於 19-4-2 22:43
其實我都覺得個app 好廢!一定要scan code 先拎到。
我想係屋企order 左 叫第二個人去拎都唔得,要我部手 ...


你order完cap左訂單number嗰版再send俾人去拎咪得囉


珍珠宮

積分: 42400

畀面勳章


64#
發表於 19-4-3 09:49 |只看該作者
心日天 發表於 19-4-2 22:46
請問D優惠卷係咪每次訂餐都有?thx

唔係,間唔中先有


翡翠宮

積分: 86411


63#
發表於 19-4-3 00:07 |只看該作者

回覆樓主:

對我嚟講,個app差在付款方法太少,支付寶、微信咁多優惠,但要櫃枱畀錢,變相慢幾拍!


翡翠宮

積分: 86411


62#
發表於 19-4-3 00:05 |只看該作者
sjnl43 發表於 19-4-2 20:43
唔知邊個天材諗得出, 最慘咁大集團, 有個咁天材係上高批准件事

所以我好怕用新野, run 順左我咪用囉 suff ...

題外話,轉數快唔係app嚟


珍珠宮

積分: 41135


61#
發表於 19-4-2 23:42 |只看該作者
雪菜肉c 發表於 19-4-2 22:53
最唔明嘅就係,手機點完餐,去到店舖掃QR code,之後唔使排隊,就咁行去收銀講話要比錢。
我覺得變相好似打 ...

我去開果間貼左岀黎,public area,自己行去映就得


珍珠宮

積分: 48555


60#
發表於 19-4-2 23:00 |只看該作者
SUMMER581 發表於 19-4-2 19:41
一路都想知點用, , 不過睇完呢個post唔駛啦, 睇方法都覺得煩 , 寧願用自助點餐機好過 ...

睇左都唔明點用,咁煩


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


59#
發表於 19-4-2 22:53 |只看該作者
最唔明嘅就係,手機點完餐,去到店舖掃QR code,之後唔使排隊,就咁行去收銀講話要比錢。
我覺得變相好似打人哋尖咁,非常唔好意思。所以我用過一次之後就唔再用。
如果佢等登有一個收銀機,上面註明係QR code俾錢,咁我又明白,即係好似去到銀行咁,可以用優越理財嗰條隊一樣。


大宅

積分: 3904

熱血勳章


58#
發表於 19-4-2 22:46 |只看該作者
SamSam2003 發表於 19-4-2 18:45
如果要用優惠卷,要訂餐前加左先再訂食物

請問D優惠卷係咪每次訂餐都有?thx

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo