自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   54


男爵府

積分: 6353

育兒性格勳章


1#
發表於 19-4-3 22:03 |只看該作者
最快係邊張信用卡?


大宅

積分: 4209


181#
發表於 19-8-20 19:59 |只看該作者
cha1125 發表於 19-8-20 15:53
回覆 sylingcccc 的帖子

OEPAY依家係咪都係最多一萬一個ACC?

係吖,但你可以用埋屋企人其他電話號碼登記做oepay lite,一個月玩多$3000




男爵府

積分: 8881

Poo得好勳章 瞓得好勳章


180#
發表於 19-8-20 15:53 |只看該作者
回覆 sylingcccc 的帖子

OEPAY依家係咪都係最多一萬一個ACC?


大宅

積分: 4209


179#
發表於 19-8-20 15:19 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-5-30 19:54
我而家消費少,通常都係靠payme oepay chok分會扺啲
唔想下下消費多,加上難換左,都少左賺里數了,不過都 ...


一樣,我都係少消費,都係靠payme oepay同支付寶chok分
正係oepay都chok唔少


大宅

積分: 4209


178#
發表於 19-8-20 15:17 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-4-6 03:12
如果玩埋payme同oepay,仲可以0消費賺里數


仲有支付寶
oepay都可以賺唔小


大宅

積分: 4209


177#
發表於 19-5-30 22:39 |只看該作者
9999金 發表於 19-5-30 22:28
咁你一定好多分

之前用左70幾萬里,而家仲有10幾萬里,仲有30幾萬信用卡積分未換里數
唔算多分


男爵府

積分: 9122


176#
發表於 19-5-30 22:28 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-5-30 22:23
哈哈,我仲未肯比錢買機票住

咁你一定好多分


大宅

積分: 4209


175#
發表於 19-5-30 22:23 |只看該作者
9999金 發表於 19-5-30 22:19
所以我有時買特價票,換就留番佢無特價時段換

哈哈,我仲未肯比錢買機票住



男爵府

積分: 9122


174#
發表於 19-5-30 22:19 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-5-30 20:37
除左難換左,仲要放出黎既日子只係放近期果啲,都睇唔到幾個月後既機位情況,之前都仲好易check到幾個月後 ...

所以我有時買特價票,換就留番佢無特價時段換


大宅

積分: 4209


173#
發表於 19-5-30 20:37 |只看該作者
9999金 發表於 19-5-30 19:58
啲分難換左--->我都覺

除左難換左,仲要放出黎既日子只係放近期果啲,都睇唔到幾個月後既機位情況,之前都仲好易check到幾個月後既機位,想早啲換定都難


男爵府

積分: 9122


172#
發表於 19-5-30 19:58 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-5-30 19:54
我而家消費少,通常都係靠payme oepay chok分會扺啲
唔想下下消費多,加上難換左,都少左賺里數了,不過都 ...

啲分難換左--->我都覺


大宅

積分: 4209


171#
發表於 19-5-30 19:55 |只看該作者
Yesmee 發表於 19-5-30 19:40
無啊,我好少用Avios, 我比較喜歡用DBS$ 彈性多d ..

都係家,除左換唔同里數,仲有得換現金回贈


大宅

積分: 4209


170#
發表於 19-5-30 19:54 |只看該作者
9999金 發表於 19-5-30 19:49
所以咁耐一次都無餐廳賺過分,靠平時消費

我而家消費少,通常都係靠payme oepay chok分會扺啲
唔想下下消費多,加上難換左,都少左賺里數了,不過都仲有10幾萬里,睇下幾時用埋佢,DBS BLACK CARD啲分無限期,要用/有額外里數至換


男爵府

積分: 9122


169#
發表於 19-5-30 19:49 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-5-30 19:35
點知仲衰過信用卡,所以我程願唔去,又唔係平,反而信用卡日常消費仲賺得多
...

所以咁耐一次都無餐廳賺過分,靠平時消費


大宅

積分: 3531


168#
發表於 19-5-30 19:40 |只看該作者
seaheart88 發表於 19-5-30 19:12
係呀。。。呢期有冇用你兌換avios 。。。即送額外20%啊

無啊,我好少用Avios, 我比較喜歡用DBS$ 彈性多d ..
Yesmee


大宅

積分: 4209


167#
發表於 19-5-30 19:35 |只看該作者
9999金 發表於 19-5-30 18:08
因為am餐廳消費,本黎鍾意佢無信用卡限制。但係啲餐廳就好多限制

點知仲衰過信用卡,所以我程願唔去,又唔係平,反而信用卡日常消費仲賺得多


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


166#
發表於 19-5-30 19:12 |只看該作者
Yesmee 發表於 19-5-30 19:01
我都係用左 DBS Black card 好多年, 儲里數快,無限期,好多airline 都可換到 超正!
...

係呀。。。呢期有冇用你兌換avios 。。。即送額外20%啊
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


大宅

積分: 3531


165#
發表於 19-5-30 19:01 |只看該作者
seaheart88 發表於 19-4-4 12:10
本帖最後由 seaheart88 於 19-4-4 12:10 編輯

而家儲A M可能太遲。。。

我都係用左 DBS Black card 好多年, 儲里數快,無限期,好多airline 都可換到 超正!
Yesmee


男爵府

積分: 9122


164#
發表於 19-5-30 18:08 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-5-30 18:03
我甘耐都係儲過2-3次甘大把,我玩oepay儲好過

因為am餐廳消費,本黎鍾意佢無信用卡限制。但係啲餐廳就好多限制


大宅

積分: 4209


163#
發表於 19-5-30 18:03 |只看該作者
9999金 發表於 19-5-30 16:55
係,去到好多限制,次次到最後都係無得儲,從未餐廳消費成功儲過分

我甘耐都係儲過2-3次甘大把,我玩oepay儲好過

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo