夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   5


複式洋房

積分: 138


1#
發表於 19-4-9 18:50 |只看該作者
結左婚5年,冇小朋友,一直以來兩公婆感情都唔錯,但上年開始同老公關係冇以前咁好,佢工作忙,對我又冷淡左,前排忍唔住同老公傾呢個問題,佢話覺得對我ge感情變淡左,但我仲係好愛佢,而我地之間亦冇第三者,只係老公已經慢慢唔再愛我。

大約個幾月前我地見過一次婚姻輔導,但都冇乜幫助,我想盡方法去挽救,但無論我做d乜佢都無動於衷,一隻手掌拍唔響,我覺得佢好似已經冇乜心想挽救,我好心痛,但無論我點努力,都好似冇辦法令佢重燃返對我ge感情,我努力左幾個月都開始心淡。


男爵府

積分: 8220


73#
發表於 19-4-11 16:30 |只看該作者
windie 發表於 19-4-10 22:23
多謝你呀!我會堅強的

加油(emoji)
做人,5好難为自己


子爵府

積分: 12137


72#
發表於 19-4-11 10:31 |只看該作者
忍到到左臨界點先會出聲ge,好多男性都係咁,因為男人好怕麻煩,想知佢地有無唔高興,就要觀察,夫妻真係要多相處,唔好話分居,分房瞓已經唔好。

如果你盡左力挽留,都唔得,let him go,不過唔使擔心年齡問題,反而係改好呢段關係中自己唔好嘅野,同埋學會觀察,無人會無啦啦改變,一定係慢慢扣分,吸收教訓,無論遇上邊一個,你都仍然可以有機會。


珍珠宮

積分: 32666


71#
發表於 19-4-11 08:21 |只看該作者
Lumon 發表於 19-4-11 08:16
我有時會控制唔到自己又再重提佢點樣傷害我。但自己知道咁樣係唔放過自己,選擇原諒接受就好好向前看。 大 ...

是呀…起初會追問, 又會重提, 大家傷害大家!
真係要忍住, 相信時間會醫治!

有人問怕唔怕有第二次? 我唔怕, 因為以往的經歷已學識怎樣好好對自己!

一起加油!


別墅

積分: 989


70#
發表於 19-4-11 08:16 |只看該作者
ARabbit 發表於 19-4-11 08:04
有條刺一定會有
搵一日一次過問晒想問嘅嘢
鬧晒想鬧嘅

我有時會控制唔到自己又再重提佢點樣傷害我。但自己知道咁樣係唔放過自己,選擇原諒接受就好好向前看。 大家共勉之。


珍珠宮

積分: 32666


69#
發表於 19-4-11 08:05 |只看該作者
Lumon 發表於 19-4-11 05:52
我會咁諗,再諗出面都有大把女後生或靚而佢除左我都仲有其他機會。既然大家一齊自己一定有好嘅方面令佢再 ...

非常同意!


珍珠宮

積分: 32666


68#
發表於 19-4-11 08:04 |只看該作者
s_for_samantha 發表於 19-4-10 23:19
回家之後 你個心會吾會有條刺?
覺得係人地吾要佢 佢先返轉頭?

有條刺一定會有
搵一日一次過問晒想問嘅嘢
鬧晒想鬧嘅
以後就唔好再提再鬧
用時間建立返個關係
係唔容易...

以前的事就視佢為一個經驗同經歷
我冇愁恨的
放低放過自己

加油!


別墅

積分: 989


67#
發表於 19-4-11 05:52 |只看該作者
s_for_samantha 發表於 19-4-10 23:19
回家之後 你個心會吾會有條刺?
覺得係人地吾要佢 佢先返轉頭?

我會咁諗,再諗出面都有大把女後生或靚而佢除左我都仲有其他機會。既然大家一齊自己一定有好嘅方面令佢再返轉頭。件事上自己學習到要多啲愛自己不論任何男人都好。


大宅

積分: 4431


66#
發表於 19-4-10 23:19 |只看該作者
ARabbit 發表於 19-4-10 21:09
我當年結左婚4年
我32歳
c6話鍾意左第二個

回家之後 你個心會吾會有條刺?
覺得係人地吾要佢 佢先返轉頭?


男爵府

積分: 5241


65#
發表於 19-4-10 23:02 |只看該作者
windie 發表於 19-4-10 18:14
如果有小三我就會死心,但佢堅持話冇

話冇第三者可能只係想逃避責任,唔想見到你情緒失控或因此做傻事時唔知點收科嘅局面。
唔認亦可減低自己內疚感,最好對方能夠接受慢慢變淡嘅理由,和平理智地分手,咁自己就唔駛煩點樣去應付。
佢而家態度咁差,就係已經唔想再對住你,但無奈地又要面對。反而你肯放手,佢覺得你唔係包袱啦,關係先會改善。
以上都係想當年我有第三者時嘅想法。心知係好殘忍,但如佢真係唔愛你,你就俾機會自己啦。


複式洋房

積分: 138


64#
發表於 19-4-10 22:23 |只看該作者
ARabbit 發表於 19-4-10 22:11
你當比佢靜靜諗下自己想點
而家冇感情勉強一齊都冇意思
你不必等他

多謝你呀!我會堅強的


珍珠宮

積分: 32666


63#
發表於 19-4-10 22:11 |只看該作者

回覆樓主:

你當比佢靜靜諗下自己想點
而家冇感情勉強一齊都冇意思
你不必等他
他要回來就自然會回來
你要前進
為自己好好打算
學識就算一個人
都能享受生活
相信自己

叧外, 我會建議c6返99度住
你留在自己家
辛苦的時候可以返娘家
想靜想自由又可以返家
咁樣安排好D

明白初初會好辛苦的
會懷疑好多嘢
但不要怕
這裡亦有好多過來人
同路人
堅強D
一起共勉~


複式洋房

積分: 138


62#
發表於 19-4-10 22:00 |只看該作者
ARabbit 發表於 19-4-10 21:56
係呀~當年身邊所有人都覺得我c6好愛我,好錫我, 乜都就晒我(咁由拍拖到結婚都係嘅), 而我都好習慣有佢的生 ...

感覺我同你ge經歷都幾相似,我知道佢以前真係好愛好愛我,婚都係佢提出要結(當年我完全冇諗過要結婚), 所以而家變成咁個心先更痛。希望分開下,佢都可以好似你c6一樣回心轉意啦


珍珠宮

積分: 32666


61#
發表於 19-4-10 21:56 |只看該作者
windie 發表於 19-4-10 21:14
多謝你呀!喺呢5年裡面,我慢慢變成左一個好依賴佢,好似冇左佢唔得ge人,我諗分開下對佢同對我其實都有好 ...

係呀~當年身邊所有人都覺得我c6好愛我,好錫我, 乜都就晒我(咁由拍拖到結婚都係嘅), 而我都好習慣有佢的生活...

但之後變了, 以前的一切好似係虛假一樣...我去輔導, 輔導員提我, 他是愛過我的, 以前的日子我是快樂的, 我没有白過的... 好似建立返一些信心, 現在面對轉變, 要努力向前!

其實分開不是最可怕的, 只是不習慣, 只要你願意愛自己, 快樂就在前面!

祝福你!


複式洋房

積分: 138


60#
發表於 19-4-10 21:14 |只看該作者
ARabbit 發表於 19-4-10 21:09
我當年結左婚4年
我32歳
c6話鍾意左第二個

多謝你呀!喺呢5年裡面,我慢慢變成左一個好依賴佢,好似冇左佢唔得ge人,我諗分開下對佢同對我其實都有好處,我都好希望揾返自己,即使最終真係要分開都好,至少自己一個仍然可以好好地生活落去。


珍珠宮

積分: 32666


59#
發表於 19-4-10 21:09 |只看該作者

回覆樓主:

我當年結左婚4年
我32歳
c6話鍾意左第二個
拖拖拉拉相對好辛苦
後來佢返佢媽度住
我留低喺屋企一個人住...

起初係好傷心好艱難
又近農曆新年
都唔知點同屋企人/親戚交代

但都冇法
堅持好好地生活囉
佢搬走後我冇搵佢
自己放工想做乜就做乜
想食乜就食乜
盡量令自己開心些
學習愛自己多D...

半年後佢回頭想回家
我們重新一起...
有時唔放手
唔分開下
唔行到果一步
都唔知下一步會係點?!

而家咪當比大家冷靜下
學習下為自己而活
一步一步來無需要急
慢慢你會知道條路點行
加油
祝福你!!!


珍珠宮

積分: 49821


58#
發表於 19-4-10 18:50 |只看該作者
回覆 windie 的帖子

其實有D人表面做得好好, 對你好好, 但唔系真系好愛你, 心入面始終有另外一個人, 但因為好多原因, 所以同你結婚


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


57#
發表於 19-4-10 18:37 |只看該作者
windie 發表於 19-4-10 18:34
多謝,我都希望有奇蹟,但都會做好離婚ge心理準備…
得................一定得,前面仲有好男人勿灰心


複式洋房

積分: 138


56#
發表於 19-4-10 18:34 |只看該作者
20150618bb 發表於 19-4-10 18:32
無小朋友你都應放手喇,婚姻唔係等於人生一切,只是本書其中一頁,唔好停止在個頁,前面仲有陽光,勿放棄自己希 ...

多謝,我都希望有奇蹟,但都會做好離婚ge心理準備…


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


55#
發表於 19-4-10 18:32 |只看該作者
windie 發表於 19-4-10 18:28
將會同佢傾傾分居安排,俾d空間佢諗清楚,如果佢都堅決要離婚,我都只能夠放手,都冇其他辦法喇
...
無小朋友你都應放手喇,婚姻唔係等於人生一切,只是本書其中一頁,唔好停止在個頁,前面仲有陽光,勿放棄自己希望好快有你好消息,加油

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo