夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 925


1#
發表於 19-4-13 13:50 |只看該作者
同老公關係唔好
老公6年前買左層500萬樓/ 共有的
我不用供、按揭都不是我做

現在樓升到800萬、他說要sell
等多幾年樓價跌才買返。

他現在黑口黑臉說我不簽名。你們會點?

我想加按做轉名,自己供
但又唔知我收入點計(emoji)(emoji)

最後係老公都末必肯咁俾我做!
佢迫我賣、唔賣。佢就對我極冷漠不理



子爵府

積分: 11574


31#
發表於 19-4-16 21:34 |只看該作者
som 發表於 19-4-16 09:51
我老公好上進、佢真係一步一步要自己成功
他成功定義是自己有進步
收入要有進步

點解你要拿一半現金

你老公願意?畢竟你本身有能力,而且又冇出過錢

你下下計得咁盡,你地婚姻越近終點


別墅

積分: 925


30#
發表於 19-4-16 09:51 |只看該作者
我老公好上進、佢真係一步一步要自己成功
他成功定義是自己有進步
收入要有進步
細屋換大屋
現在傾我拿一半現金、你們覺得如何?


複式洋房

積分: 483


29#
發表於 19-4-16 08:57 |只看該作者
som 發表於 19-4-14 22:18
唔賣佢又唔開心
賣我又唔開心
做兩公婆真係好難意見一樣

企硬唔賣,有頭家要安穩,一買一賣厘印和佣金都幾十萬仲要租樓支出,除非加按取首期用妳名買多間就可以。


水晶宮

積分: 51137


28#
發表於 19-4-15 19:17 |只看該作者
lingfu 發表於 19-4-15 19:05
其實唔係贊唔贊成賣問題
而係決定權問題

佢地本身感情唔好,條數本來就唔岩計啦!


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


27#
發表於 19-4-15 19:05 |只看該作者
做個靚太 發表於 19-4-15 18:54
我都唔讚成賣~所以唔覺伏~
佢好彩個老婆識諗,我朋友就無咁好彩啦~
...
其實唔係贊唔贊成賣問題
而係決定權問題

仲未計依家佢講到想吞咗層樓咁
同你朋友唔同啦
我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


水晶宮

積分: 51137


26#
發表於 19-4-15 18:54 |只看該作者
lingfu 發表於 19-4-15 18:45
你個例子係老公即刻講唔賣
而樓主個例子係佢老公供完冇得話事賣唔賣喎
又一次見到落老婆名有幾伏

我都唔讚成賣~所以唔覺伏~
佢好彩個老婆識諗,我朋友就無咁好彩啦~


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


25#
發表於 19-4-15 18:45 |只看該作者
做個靚太 發表於 19-4-15 17:23
我朋友老婆都係啦~好大洗~
佢為左唔俾佢老婆洗晒,明知辛苦都專登供多層樓,等自己可以大條道理供樓,無 ...
你個例子係老公即刻講唔賣
而樓主個例子係佢老公供完冇得話事賣唔賣喎
又一次見到落老婆名有幾伏
我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


水晶宮

積分: 51137


24#
發表於 19-4-15 17:23 |只看該作者
Solarflare 發表於 19-4-15 17:14
無錯, 人一有$$$就身痕, 去旅行買車買toys, 使下使下連份首期都比唔起。永遠買唔番樓。
不嬲最保險係自住 ...

我朋友老婆都係啦~好大洗~
佢為左唔俾佢老婆洗晒,明知辛苦都專登供多層樓,等自己可以大條道理供樓,無錢俾老婆~
後尾層投資樓升左值,個經紀問賣唔賣,我朋友仲考慮梗,佢老婆已經去睇左要買咩車同手袋啦~恐怖到呀~我朋友即使話唔賣!
唔好話尼D極端例子,我都會見自己儲到錢,食飯都梳爽D!


男爵府

積分: 7514


23#
發表於 19-4-15 17:14 |只看該作者
做個靚太 發表於 19-4-15 12:22
識得嘅, 見個價好,賣左佢諗住遲D再入市,最後都係入唔番,全部都係,無一幸免,而且因為揸住賣樓所得嘅錢 ...

無錯, 人一有$$$就身痕, 去旅行買車買toys, 使下使下連份首期都比唔起。永遠買唔番樓。
不嬲最保險係自住樓唔郁。如有多餘既投資樓可以考慮賣, 但我傾向放啲磗頭係度 protect against inflation。


水晶宮

積分: 51137


22#
發表於 19-4-15 12:22 |只看該作者

回覆樓主:

識得嘅, 見個價好,賣左佢諗住遲D再入市,最後都係入唔番,全部都係,無一幸免,而且因為揸住賣樓所得嘅錢,令佢地特別豪爽!
你要企硬呀!


瑪瑙宮

積分: 139681


21#
發表於 19-4-15 09:38 |只看該作者
cometingliu 發表於 19-4-14 23:06
你乜錢都無畀過而家想每個月供萬幾蚊就將層800萬樓轉落自己個人名?我有無理解錯到
...

我都睇到係咁.


翡翠宮

積分: 86650

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 19-4-15 03:12 |只看該作者
最後係老公都末必肯咁俾我做!--- 你老公只要個腦唔係裝草都一定唔會傻到咁啦,層樓明明係100%自己買自己供,當日加埋你名已經算係咁,你而家想佢俾哂層樓你? 你同佢離婚既話唔通佢瞓街?


珊瑚宮

積分: 109522

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


19#
發表於 19-4-15 02:21 |只看該作者
som 發表於 19-4-13 13:50
同老公關係唔好
老公6年前買左層500萬樓/ 共有的
我不用供、按揭都不是我做

正常丫,錢你又無俾過,
而家賣你又阻頭阻勢
你真係彩你都有味


大宅

積分: 3710


18#
發表於 19-4-14 23:26 |只看該作者
lingfu 發表於 19-4-14 14:15
輸唔輸得起都應該係同個老公講
個老婆依家俾人個觀感
就係因關係唔好而要做一個阻礙

哈哈、你真係講得好抵死⋯⋯佢老公好慘


男爵府

積分: 6731


17#
發表於 19-4-14 23:06 |只看該作者
你乜錢都無畀過而家想每個月供萬幾蚊就將層800萬樓轉落自己個人名?我有無理解錯到


別墅

積分: 925


16#
發表於 19-4-14 22:18 |只看該作者
唔賣佢又唔開心
賣我又唔開心
做兩公婆真係好難意見一樣


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 19-4-14 14:15 |只看該作者
輸唔輸得起都應該係同個老公講
個老婆依家俾人個觀感
就係因關係唔好而要做一個阻礙
令老公無法做到佢想做既事
簡單講就係早知你冇份供就唔鬼落你名玩死自己啦
我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


大宅

積分: 1674


14#
發表於 19-4-14 12:36 |只看該作者
som 發表於 19-4-13 13:50
同老公關係唔好
老公6年前買左層500萬樓/ 共有的
我不用供、按揭都不是我做

你地有兩層樓?定諗住一賣左即刻買番?

等錢駛咪加按囉~ 如果得自住樓,我怕你地輸唔起


男爵府

積分: 7514


13#
發表於 19-4-13 22:09 |只看該作者

回覆樓主:

賣唔係問題。
但你老公100%肯定樓會跌?
好多年前我係討論區睇過一個post, 有人同你一樣, 賣左層樓轉租屋, 諗住樓價會跌, 點知樓價之後一直升, 租金又一值升, 此後一直都買唔番樓!!
不如你地灘條數出來睇下先, assume 最 worse case, 樓價 + 租金繼續升, 你地可以捱到幾耐? 有冇 plan b? 記住人算不如天算, 你以為玩得贏個巿? 諗清楚先。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo