懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1521


1#
發表於 09-4-30 12:46 |只看該作者
剛剛CF比左幾個名B仔, 其中一個比較好, 但老爺好似唔太喜歡, 妳地意見如何??


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


25#
發表於 09-5-2 21:36 |只看該作者
我同我老公shortlist咗4個名, 然而比佢地兩老揀, 起碼點揀都係我地鍾意嘅名.


子爵府

積分: 12065


24#
發表於 09-5-2 20:05 |只看該作者
no bor, we will inform him only


大宅

積分: 3097


23#
發表於 09-5-2 19:55 |只看該作者
我會聽下意見
但最終都係兩公婆決定


珍珠宮

積分: 36102

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 09-5-2 00:39 |只看該作者
我們都係自己兩個決定咗囡囡的名字,才同老爺講!

起初,他一聽完亞囡個名之後就搖醒頭,他又係話要跟族譜喎!我老公就話邊個邊個親戚的孫女都沒有跟族譜,我們點解又要跟啊!

後來,老爺慢慢接受咗!(起初,當囡囡一,兩個月大時,他毎次見到她(叫完她的名)都會搖頭及嘆氣的)


大宅

積分: 3891


21#
發表於 09-5-1 23:10 |只看該作者
原帖由 士丹利妻 於 09-4-30 15:22 發表
c6唔肯ka. 佢覺得佢地几個個名好老士, 連99都話唔好比62改haha


我老公話唔好比老爺改, 佢話老爺只係d識改個d係電話簿有十幾版紙既名, 即係"志強" "偉雄" 個類既名


等待驗證會員

積分: 505


20#
發表於 09-5-1 09:03 |只看該作者
我都係自己改, 老公話好, 佢地唔會比意見
歡迎瀏覽
http://hk.myblog.yahoo.com/charmg.melody


大宅

積分: 2556

陪月勳章


19#
發表於 09-5-1 08:45 |只看該作者
我打算叫62諗下有無心水字,同佢傾大家都會開心D


子爵府

積分: 14514


18#
發表於 09-5-1 06:42 |只看該作者
我老公就話搵人改,老爺就叫我自己改,佢仲買左隻教人改名的dvd俾我,叫我作參考喎!
咁我問老爺有冇心水字會想用,佢就叫我改好左俾佢過目,佢再揀囉!
不過我諗,我改左佢都唔會話唔好,因為老爺好怕我,但又幾錫我的!哈哈哈


伯爵府

積分: 19743


17#
發表於 09-4-30 17:33 |只看該作者
唔會, 我d仔個名全部都係俾人改既, 佢條賤62仲俾說話我聽添...
" 洗乜搵人改名, 我仔女都係我自己改架啦"
我費叉事理佢 , 到我個仔個名firm左, 佢都唔知, 仲嗌錯名添(我乎次前草擬個個)..:


大宅

積分: 1082

畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 09-4-30 15:35 |只看該作者
我兩公婆都係自己改,雖然62&99同D叔仔已一早諗定,但我地都係堅決用自己諗果個! 話晒個女係自己架麻! 自從結咗婚之後,學咗好多野,踩過好多屎,要學識保護自己! 好多野要堅決D,如果唔係佢地就會事事都幫你做決定,到時後悔就太遲啦!


大宅

積分: 1058


15#
發表於 09-4-30 15:27 |只看該作者
我62一早已經叫左C6改
佢唔改
佢話佢已經諗左8個仔女個名
而家唔想再諗孫既名
我C6話可能因為佢地姓莫
個姓好難改
而佢地D名由細比人笑到大
佢地就埋怨左咁多年
係C6一個冇改過名
其他5個兄弟都改晒名
所以62同99都投晒降
家有一隻惡小B!


男爵府

積分: 6781


14#
發表於 09-4-30 15:22 |只看該作者
c6唔肯ka. 佢覺得佢地几個個名好老士, 連99都話唔好比62改haha


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


13#
發表於 09-4-30 15:17 |只看該作者
我會....連兩邊既老人家既意見都會聽, 不過bb個名最後決定係我地。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 09-4-30 15:12 |只看該作者
我老公負責改名....冇人可以反對..........


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


11#
發表於 09-4-30 15:12 |只看該作者
係啦!最緊要自己2公婆鐘意,個名成世ga...
My Two Princess


大宅

積分: 1844

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 09-4-30 15:12 |只看該作者
我會,第一胎果時,他會諗個我認為好老土既名,我問返佢,係唔係有意思,佢話自己諗,冇乜意思喎~~
但最後都係兩公婆自己決定.老爺都會接受.
The ticker URL: http://lb3m.lilypie.com/gFQmp8.png
http://tickers.baby-gaga.com/t/foxfoxadb20091003_-9_My+child+is.png[/img][/url]


公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


9#
發表於 09-4-30 15:08 |只看該作者
me 2!我d姑9(5個)既名都超娘架,我老公個名算好,所以我地會自已改,唔會俾佢地改!
原帖由 imyim 於 09-4-30 14:42 發表
我一定唔會, 因為我62改既名係勁 勁老土的
我唔想呀仔比人笑


大宅

積分: 2220


8#
發表於 09-4-30 15:01 |只看該作者
我都唔會, 改o左先同佢講, 問o左佢, 我o地兩公婆唔鐘意唔用, 佢一定會唔高興, 仲要話番我o地轉頭, 費時到時有爭議。


男爵府

積分: 6276

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 09-4-30 14:42 |只看該作者
我一定唔會, 因為我62改既名係勁 勁老土的
我唔想呀仔比人笑
  

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo