家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   6


大宅

積分: 1320


1#
發表於 19-4-25 16:45 |只看該作者
想學人玩下股票~做完全無從入手(emoji)


大宅

積分: 2565

我的育兒心得勳章 畀面勳章


18#
發表於 19-5-5 10:44 |只看該作者
singwin 發表於 19-5-5 07:47
技术上50天升穿200天線應該是牛市。
但這個video都有道理,恒指由3萬3跌到2萬4好似未跌夠,所以我都一舊雲 ...


平均線固然有道理但成交量也不能忽視。。用幾隻痕指打手拉高指數好易㗎咋


男爵府

積分: 8641


17#
發表於 19-5-5 07:47 |只看該作者
tiggeryyw 發表於 19-5-5 00:20
嘩。呢D市我估電視班吹水佬都5知。。。3萬點。。。但冇咩大成交额。。。我5識呀
...

技术上50天升穿200天線應該是牛市。
但這個video都有道理,恒指由3萬3跌到2萬4好似未跌夠,所以我都一舊雲
https://youtu.be/DI97iFDSDdM


大宅

積分: 2565

我的育兒心得勳章 畀面勳章


16#
發表於 19-5-5 00:29 |只看該作者
本帖最後由 tiggeryyw 於 19-5-5 00:30 編輯
eightmui 發表於 19-5-4 16:59
好利害

ㄧD刀5利害。。。我自己做過問冧把黨。
好厭倦
5識看走势。。等人提示入和出。。。
赚(羊)左。。又要多謝前多謝後。。。
輸(豬)左又5可以出聲。。什麼豬打羊要。。所以自己的起心肝去學


大宅

積分: 2565

我的育兒心得勳章 畀面勳章


15#
發表於 19-5-5 00:23 |只看該作者
tony@yeung 發表於 19-5-4 17:11
什麼都不識,不如裝個aastock 等app, 慢慢睇下圖,看下新聞先,但不要盡信評論。網上好多資訊,先看看。 ...



係呀。。。同意呀。。。D評論89%係流。。
11%半信半疑
自己學看圖係最好。。。


大宅

積分: 2565

我的育兒心得勳章 畀面勳章


14#
發表於 19-5-5 00:20 |只看該作者
singwin 發表於 19-5-4 19:05
TA真的有用嗎?請問以TA角度,恒指是牛市還是熊市?


。呢D市我估電視班吹水佬都5知。。。3萬點。。。但冇咩大成交额。。。我5識呀


男爵府

積分: 8641


13#
發表於 19-5-4 19:05 |只看該作者
tiggeryyw 發表於 19-4-30 14:20
起初或會有點悶或少少困難。。但ㄧ定要堅持。。去看埋youtube片幫忙會易上手ㄧ點。。。 ...

TA真的有用嗎?請問以TA角度,恒指是牛市還是熊市?


別墅

積分: 600


12#
發表於 19-5-4 17:11 |只看該作者

回覆樓主:

什麼都不識,不如裝個aastock 等app, 慢慢睇下圖,看下新聞先,但不要盡信評論。網上好多資訊,先看看。


大宅

積分: 2971


11#
發表於 19-5-4 16:59 |只看該作者
tiggeryyw 發表於 19-4-30 14:20
起初或會有點悶或少少困難。。但ㄧ定要堅持。。去看埋youtube片幫忙會易上手ㄧ點。。。 ...

好利害


大宅

積分: 2565

我的育兒心得勳章 畀面勳章


10#
發表於 19-4-30 14:20 |只看該作者
起初或會有點悶或少少困難。。但ㄧ定要堅持。。去看埋youtube片幫忙會易上手ㄧ點。。。


大宅

積分: 2565

我的育兒心得勳章 畀面勳章


9#
發表於 19-4-30 14:13 |只看該作者
回覆 wan1204 的帖子

其實圖書館有好多好嘢。。。睇啱左就去博客來買回來再看多ㄧ次。。。根據我個人經驗寰宇出版社既出品 ok.. 但有以下既標題書可以不看。。因為都幾悶和冇料到

如什麼回憶錄,安在家中ㄧ年賺十萬,你也可以做富翁,賺$不求人。。。。。。。etc
只是看教技術股票圖既書。。。


男爵府

積分: 6988

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 19-4-30 12:48 |只看該作者
tiggeryyw 發表於 19-4-29 22:18
回覆 BB511 的帖子

我看台灣的書主要是教看陰陽燭圖技巧。。所以冇太大問題。。。。。如真是要看香港既出 ...
THX


大宅

積分: 1188


7#
發表於 19-4-30 09:26 |只看該作者
tiggeryyw 發表於 19-4-29 22:18
回覆 BB511 的帖子

我看台灣的書主要是教看陰陽燭圖技巧。。所以冇太大問題。。。。。如真是要看香港既出 ...

Thanks


大宅

積分: 2565

我的育兒心得勳章 畀面勳章


6#
發表於 19-4-29 22:18 |只看該作者
本帖最後由 tiggeryyw 於 19-4-29 22:18 編輯

回覆 BB511 的帖子

我看台灣的書主要是教看陰陽燭圖技巧。。所以冇太大問題。。。。。如真是要看香港既出品。。看林瑞芬那本技術分析攻略。不過,我較喜歡看台灣寰宇出版社既精準獲利k線戰投。。。香港圖書館有得借


大宅

積分: 1188


5#
發表於 19-4-29 22:09 |只看該作者
tiggeryyw 發表於 19-4-29 20:03
回覆 lyh_ky 的帖子

去圖書館借書和上youtube 睇如何看股票圖。。本人由ㄧD都5識。。。自學了㡬年到现在都 ...

台灣股同香港股一樣睇法?


大宅

積分: 2565

我的育兒心得勳章 畀面勳章


4#
發表於 19-4-29 20:03 |只看該作者
回覆 lyh_ky 的帖子

去圖書館借書和上youtube 睇如何看股票圖。。本人由ㄧD都5識。。。自學了㡬年到现在都可以勉強揾到餐下午茶$😬台灣既股票書容易入手。。。香港那些5太掂


複式洋房

積分: 364


3#
發表於 19-4-28 18:16 |只看該作者
mlc1991318 發表於 19-4-25 16:45
想學人玩下股票~做完全無從入手(emoji)

一樣


男爵府

積分: 5078


2#
發表於 19-4-28 12:21 |只看該作者
mlc1991318 發表於 19-4-25 16:45
想學人玩下股票~做完全無從入手(emoji)

現甘高位不入手啦!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo