夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1464


1#
發表於 19-4-28 18:16 |只看該作者
本帖最後由 kewpie160523 於 19-6-23 20:40 編輯

Del


大宅

積分: 1464


25#
發表於 19-5-9 14:05 |只看該作者
sforsuetyee 發表於 19-5-9 05:10
其實俾少少時間佢
之前睇過報導 bb係媽媽肚到係身心相連,就算出世後,媽媽都擔心好多嘢,而爸爸仲懵成成
...

希望到時見到bb會唔同啦 如果唔係一出世爸爸就唔鐘意佢 好可憐


複式洋房

積分: 227


24#
發表於 19-5-9 05:10 |只看該作者
其實俾少少時間佢
之前睇過報導 bb係媽媽肚到係身心相連,就算出世後,媽媽都擔心好多嘢,而爸爸仲懵成成
係因爸爸未見到bb,到見到bb係需要熟習期,要適應,由小朋友轉變成爸爸係有難度
希望你加油!


大宅

積分: 1464


23#
發表於 19-5-9 04:42 |只看該作者
hontari 發表於 19-5-9 00:41
你地係有計劃懷孕定意外?
男人有時比較後知後覺,一日未有實物(即係個bb),佢地一日都唔覺得自己做爸爸 ...

係佢想生bb先 一開頭都好開心 之後工作上+供樓+bb 佢覺得係我令到佢依家咁大壓力同埋覺得我成日只掛住bb冇關心佢 感覺佢依家好憎我 我都唔敢再同佢提起bb既野


大宅

積分: 2995


22#
發表於 19-5-9 00:41 |只看該作者
kewpie160523 發表於 19-5-8 19:22
唔敢再叫佢摸了....因為bb搞到佢好似好大壓力

你地係有計劃懷孕定意外?
男人有時比較後知後覺,一日未有實物(即係個bb),佢地一日都唔覺得自己做爸爸
同埋你唔好鑽牛角尖住,迎接小生命係開心的事,點會「唔敢」叫佢摸呢?趁bb郁,捉住c6隻手叫佢摸下bb感受多啲啦


大宅

積分: 1464


21#
發表於 19-5-8 19:23 |只看該作者
VVickywks 發表於 19-5-7 16:08
始於唔係個男人條腸出,佢當然會無咁著緊

依家唔敢再提起bb既野....


大宅

積分: 1464


20#
發表於 19-5-8 19:22 |只看該作者
Paradisebird 發表於 19-5-1 13:21
佢點會唔知你大緊肚呢 咁大個肚成日都見住 佢唔攬你咪你攬佢囉 佢唔係你心入面條蟲 唔知你諗咩架 同埋多啲 ...

唔敢再叫佢摸了....因為bb搞到佢好似好大壓力


禁止訪問

積分: 95


19#
發表於 19-5-7 16:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1467


18#
發表於 19-5-1 13:21 |只看該作者
kewpie160523 發表於 19-4-29 04:52
好多時間我都係自己一個 我只想有人關心下我 攬下我 知道我大梗肚

佢點會唔知你大緊肚呢 咁大個肚成日都見住 佢唔攬你咪你攬佢囉 佢唔係你心入面條蟲 唔知你諗咩架 同埋多啲叫佢摸摸肚感受胎動 佢個感覺會真實啲 加油呀!


大宅

積分: 1464


17#
發表於 19-4-30 08:18 |只看該作者
fantasytong 發表於 19-4-30 05:00
我都下個月生,不過第二胎。
兩次孕後期都係覺得老公做得唔夠,我好明白個心情,我覺得賀爾蒙都有影響到, ...

大家傾完計個心舒服左好多 希望佢都係 我都會體諒佢多d企係佢個邊諗


大宅

積分: 1464


16#
發表於 19-4-30 08:14 |只看該作者
pigx3 發表於 19-4-29 23:20
哈哈,如果你c6係一個大細路,咁你就要辛苦啲喇。試下比佢刷存在感,等佢感覺到你對佢嘅愛,然後再透過讚 ...

多謝你建議~令我醒覺到自己平時好少做呢d野~因為唔善於表達自己~


大宅

積分: 2048


15#
發表於 19-4-30 05:00 |只看該作者
kewpie160523 發表於 19-4-28 18:16
另一半好似冇咩喜悅既感覺....有時間都做自己活動...我覺得好孤獨..好似成日得bb陪住我

...

我都下個月生,不過第二胎。
兩次孕後期都係覺得老公做得唔夠,我好明白個心情,我覺得賀爾蒙都有影響到,盡量做啲自己開心既野,仲有一兩次產檢叫埋佢一齊、有時間就搵多一個半個產前講座一齊聽下(一定要拉埋老公)、行街買bb野(坐月補品之類都得),等佢參與下之餘你心情都會覺得舒服啲。
老公係未必有咁細心留意到你既情緒變化,真係覺得接受唔到一定要話俾佢知,產前產後情緒唔易處理,呢段時間最緊要令自己開心。


別墅

積分: 879


14#
發表於 19-4-29 23:20 |只看該作者
kewpie160523 發表於 19-4-29 22:44
佢覺得我有左bb就唔理佢 但我又覺得佢成日有時間都做自己活動唔理我喊左兩日 無力了....
...

哈哈,如果你c6係一個大細路,咁你就要辛苦啲喇。試下比佢刷存在感,等佢感覺到你對佢嘅愛,然後再透過讚賞去鼓勵佢做你想佢做嘅行為,即係positive reinforcement 我建議下㗎咋,唔知啱唔啱用,最清楚你c6性格嘅係你,喊完發洩完情緒唯有諗下有冇乜辦法令c6做最佳隊友啦,你都唔好太唔開心,只可以凡事睇開啲,同自己講事情冇想像中咁重要/咁差,盡量令自己開心啲啦,我都知道知易行難,加油啊樓主


大宅

積分: 1464


13#
發表於 19-4-29 22:44 |只看該作者
pigx3 發表於 19-4-29 21:55
男人都需要時間適應自己角色嘅轉變,可能你c6想盡情享受僅餘嘅自由呢
BB出世之後,有實物有接觸應該 ...

佢覺得我有左bb就唔理佢 但我又覺得佢成日有時間都做自己活動唔理我喊左兩日 無力了....


別墅

積分: 879


12#
發表於 19-4-29 21:55 |只看該作者
男人都需要時間適應自己角色嘅轉變,可能你c6想盡情享受僅餘嘅自由呢
BB出世之後,有實物有接觸應該會唔同㗎喇。點都好,多想想正面嘅,小心產前產後抑鬱呀,BB都會感受到你嘅情緒㗎


男爵府

積分: 5211


11#
發表於 19-4-29 16:17 |只看該作者
可以叫朋友嚟屋企陪你傾下計,分享下心情。
放鬆D,期待寶寶出世!


大宅

積分: 1464


10#
發表於 19-4-29 04:52 |只看該作者
Paradisebird 發表於 19-4-29 02:58
女人有10月懷胎 慢慢感受到bb既存在、長大,有心理準備做媽媽 ,但男人當bb出世都可能未醒覺做左爸爸。
生 ...

好多時間我都係自己一個 我只想有人關心下我 攬下我 知道我大梗肚


大宅

積分: 1464


9#
發表於 19-4-29 04:42 |只看該作者
pretty_cat 發表於 19-4-29 01:06
你都可以出下街,除非仲有一個月生就安心養胎

重有一個月就生喇 都會自己落樓下行下 行一陣巳經攰


大宅

積分: 1467


8#
發表於 19-4-29 02:58 |只看該作者
女人有10月懷胎 慢慢感受到bb既存在、長大,有心理準備做媽媽 ,但男人當bb出世都可能未醒覺做左爸爸。
生完之後先見真章,俾啲時間男人學習。
放手俾老公去試,多包容,少責罵同埋怨,咁樣佢會樂意啲幫手


伯爵府

積分: 18832


7#
發表於 19-4-29 01:06 |只看該作者
kewpie160523 發表於 19-4-28 20:46
多謝回覆,有時自己一個真係會忍唔住喊左出黎

你都可以出下街,除非仲有一個月生就安心養胎

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo