自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 58751


1#
發表於 19-5-1 16:16 |只看該作者
今朝去美心買早餐

有幾個阿婆帶個可能4~6歲細路
細路食完咪走得 就圍住張枱行行企企

等緊外賣中
突然有個執枱阿嬸好似kick到咁跨前一大步
由我左後身位跨去左前面
跟住好疑惑咁望下地下
再慢慢望上去 望住個細路 眼神上下掃咁啦

我嚇一嚇 咁跟住佢眼神望個細路
隻左腳係好明顯伸出黎
腳踭掂地 腳趾向天
眼望正前方咁
知人望住佢 都無反應 唔驚唔剩

好彩咁橋無人拎外賣
又熱湯 熱嘢飲
打瀉好危險

唔知佢係咪唔小心
如果特登真係好恐怖
得個幾歲人仔


珍珠宮

積分: 44498


72#
發表於 19-5-3 00:43 |只看該作者
bananaGi 發表於 19-5-1 16:39
現今小朋友頭腦已經進化,咩家長教咩小朋友。4歲講粗口都有,唔識教,水平低
...

講得好啱 真係咩家長教出咩樣嘅小朋友
所以一直覺得生小朋友應該要考試攞牌的


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


71#
發表於 19-5-3 00:20 |只看該作者
tszchungmama 發表於 19-5-1 17:16
衰啲講句, 最好淥到佢, 等佢有教訓

傻啦,到時佢只會怨天尤人,唔會諗關自己事


子爵府

積分: 12504


70#
發表於 19-5-3 00:13 |只看該作者
有次我帶小朋友去公園,其中一個係行條好像橋的東西過去滑梯度,我小朋友21個月好bb 樣,佢同我講驚驚但想試行。佢行到中間有個5、6歲細路專登大力跳搖到我小朋友企唔穩好驚叫媽媽,我即跑上去好大聲喝佢搖夠未?佢先停!
我同佢講我睇到你校服同書包名和年班,你再比我見到你蝦小朋友我去學校同你訓道主任講!佢即閃


男爵府

積分: 9201


69#
發表於 19-5-2 21:56 |只看該作者
docomo 發表於 19-5-1 17:36
點會話吖,一陣掉番轉話你好踩到佢個孫添呀

的確


珍珠宮

積分: 49916


68#
發表於 19-5-2 20:55 |只看該作者

回覆樓主:

有㗎,我仔細個嗰時有個幼稚園同學,非常經常性地伸腳"kick"人,一定係專登,因為我都親眼見過,係經常性一有人係佢面前行過就伸腳


男爵府

積分: 8947


67#
發表於 19-5-2 17:08 |只看該作者
回覆 BKsquare 的帖子

呢D歲數有時係貪玩唔係有惡意ge, 不過如果父母係身邊見到就要教.


大宅

積分: 4212


66#
發表於 19-5-2 13:16 |只看該作者
我真係遇過心地好差嘅細路,不過大多數係湊佢嘅人都好冇品,所以教到小朋友咁差


珍珠宮

積分: 47034

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


65#
發表於 19-5-2 12:03 |只看該作者
我見過幼稚攞野放落去同學書包內,想插贓嫁禍,不過,佢家庭背景複雜。


公爵府

積分: 28860

2025勳章蛇年勳章


64#
發表於 19-5-2 11:56 |只看該作者
Michelle24 發表於 19-5-2 11:53
跟住大人話你唔小心,要陪醫藥費

我曾經教過小朋友,啲小朋友有問題,99.999999%都係家長/家教出問題。

賠乜呀? 呢度香港黎架, 有本事叫佢民事訴訟囉


男爵府

積分: 6850


63#
發表於 19-5-2 11:53 |只看該作者
tszchungmama 發表於 19-5-1 17:16
衰啲講句, 最好淥到佢, 等佢有教訓
跟住大人話你唔小心,要陪醫藥費

我曾經教過小朋友,啲小朋友有問題,99.999999%都係家長/家教出問題。

試過個小朋友嚮星光大道奔跑,撞到我朋友,我朋友話個小朋友,跟住個家長鬧我地。

另外,見過個小朋友街上特登行嚮架BB車前,阻住人地條路,但個小朋友嚮父母面前扮乖,我同佢父母講,佢父母唔信我。


男爵府

積分: 5894


62#
發表於 19-5-2 11:40 |只看該作者

回覆樓主:



子爵府

積分: 13924


61#
發表於 19-5-2 11:33 |只看該作者
有,因為現在的價值觀錯曬,為了錢為了樓,由BB已同你講利益,人性?


大宅

積分: 3219


60#
發表於 19-5-2 11:19 |只看該作者
deerca 發表於 19-5-2 10:18
我識有人又係咁,成日話講道理講道理,講咗幾年啦,個細路一日扭過一日,而家就四歲都仲日日霸野搶野,話 ...

一模一樣呀。 而家唉 怪獸家長太多


侯爵府

積分: 20083

親子王國15週年勳章


59#
發表於 19-5-2 10:35 |只看該作者
同理心唔係與生俱來

好多野要教小朋友先識。如果乜都唔教, 精既小朋友會學識點係唔同情況攞著數, 有時更會為貪玩都會做壞事 (例如樓主口中的事)


侯爵府

積分: 22467

畀面勳章


58#
發表於 19-5-2 10:24 |只看該作者
BKsquare 發表於 19-5-1 16:16
今朝去美心買早餐

有幾個阿婆帶個可能4~6歲細路

親眼眼見唔少 所以我唔信個個小朋友都係純良


大宅

積分: 1399


57#
發表於 19-5-2 10:18 |只看該作者
HELLOCOFFEE 發表於 19-5-2 00:21
而家既小朋友講真無以前甘純品 以前既小朋友真係會有人教 ,而家既小朋友既父母都係怪獸 丫公丫婆丫爺丫麻 ...

我識有人又係咁,成日話講道理講道理,講咗幾年啦,個細路一日扭過一日,而家就四歲都仲日日霸野搶野,話佢唔啱就大叫大喊,最慘係一喊啲怪獸家長就驚死有人蝦佢小朋友咁,又攬又氹要咩即刻俾,根本就害緊個小朋友!


子爵府

積分: 11711


56#
發表於 19-5-2 02:16 |只看該作者
lypoon 發表於 19-5-1 16:55
見唔少,大把細路喺外面陰陰濕濕,喺父母面前扮乖,特別係望落好精叻嗰班
...


心計嗰啲先恐怖


大宅

積分: 3219


55#
發表於 19-5-2 00:21 |只看該作者
而家既小朋友講真無以前甘純品 以前既小朋友真係會有人教 ,而家既小朋友既父母都係怪獸 丫公丫婆丫爺丫麻又怪獸,因為我眼見身邊既真係縱過曬火,最經典我聽過就係個老母講 你唔可以打小孩架 因為拒會學你打人 要講道理架,大老講道理係岩 但拒得果2 歲人仔邊理到你甘多 正常體罰係正常,到而家個小朋友4 歲都成日發脾氣掉野 日日都扭喊 果無人會掉野拉點解個小朋友會掉野先,因為無人教 仲話小朋友係甘架 重要事情講 小朋友係甘架,都唔知拒生來仲乜。見到都眼火爆


子爵府

積分: 10098


54#
發表於 19-5-1 23:40 |只看該作者
本帖最後由 GLEE 於 19-5-1 23:41 編輯
Jordan_2006 發表於 19-5-1 23:24
幼稚園溺愛中無教,小學前家長無教,去到小學學校無教(8:00-4:00)補習社無教(4:30-6:30),返到屋企食飯 ...

同意
只掛住追成績
連基本品行都唔理

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo