夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   4


洋房

積分: 90


1#
發表於 19-5-2 00:55 |只看該作者
我噚日決定停藥,同bb講bye bye. 但噚日我老公出差,所以全程我自己,今日佢番嚟,話早d番嚟陪我。
點知一打開門,佢成班朋友一齊嚟,玩啤牌,睇波。我就招呼一輪,即刻番房。
老實講,你老婆小產,你第一晚唔陪, 第二晚陪下都好應該啊。已經唔係叫你食飯,只係十一點計番嚟同我傾計。
我喺房喊同好嬲問佢,佢竟然話你流血都唔係噚日嘅事啦,你之前安胎,我咪有陪你囉! (佢本身就可以home office , 加上同我傾計,8成時間望住手機)
工作我都算,我听住佢地除左頭15分鐘傾過下正經嘢,之後都係玩poker. 完全知道自己重要性。

其他人嘅老公都係咁?真係我小題大造?


大宅

積分: 1834


67#
發表於 19-5-9 22:24 |只看該作者
你流清未呀
自己身體緊要呀


大宅

積分: 4873


66#
發表於 19-5-9 15:36 |只看該作者
睇完樓主既過案,再諗返自己,我覺得自己好小器,我有次入院割纖維瘤,個時仲係男朋友既佢陪住我入院,到我做完坐住輪椅出返黎,係條走廊遠處望到佢,發覺佢無留意到我被推返黎我都有啲嬲。
我覺得佢係應該要不停望住,睇我幾時出返黎先岩。


男爵府

積分: 8170


65#
發表於 19-5-9 11:48 |只看該作者
回覆 Evawong119 的帖子

其實可能係性格問題,因為我係習慣報喜不報憂,我C6怕我會收埋自己;再加上我係嫁去澳洲,小產時我冇屋企人朋友向身邊所以佢一定要陪住我。我同你案例有分別所以你唔好唔開心:)


複式洋房

積分: 307


64#
發表於 19-5-9 11:20 |只看該作者
Jasper911 發表於 19-5-2 08:01
一定係你老公衰,我當曰産檢發現胎兒冇心跳冇生長(9week),我即刻打畀C6,當時下午二時,C6即刻收工返屋企 ...

如果我隻佬有你老公一半就好啦,我聽到無心跳,佢當聽完就算,之後我喊仲話我好喊咩者,叫佢陪我入院,唔陪,仲要同我嘈大獲,嘈到話一刀兩斷tim


珍珠宮

積分: 31074


63#
發表於 19-5-8 00:20 |只看該作者
tiarakathy 發表於 19-5-2 00:55
我噚日決定停藥,同bb講bye bye. 但噚日我老公出差,所以全程我自己,今日佢番嚟,話早d番嚟陪我。
點知一 ...

我小產過。只可以講,如果我係你,我見到佢成班朋友上來玩,我已經會發火趕人走,佢地唔走我走!
你仲可以忍到佢地玩完先問佢,你好好脾氣。


水晶宮

積分: 57272


62#
發表於 19-5-7 16:57 |只看該作者
tiarakathy 發表於 19-5-2 00:55
我噚日決定停藥,同bb講bye bye. 但噚日我老公出差,所以全程我自己,今日佢番嚟,話早d番嚟陪我。
點知一 ...

自從智能手機,真係啲男人好似變晒質,你果件仲帶朋友返來玩,我係你唔會理佢班人,你好好休息,唔好嬲


大宅

積分: 1039


61#
發表於 19-5-7 13:16 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-3 18:49
你睇樓主啲留言係咁哈哈哈,証明已經冇左件事喇

係囉, 乜都嘻嘻哈哈瞓醒又無件事, 根本自已縱成個老公咁, 當個老婆無到, 點會顧佢感受丫!!

有前科, 今次小產仲叫人上嚟開P, 就係睇死個老婆無佢符唔敢走囉!


子爵府

積分: 11716


60#
發表於 19-5-7 12:48 |只看該作者

回覆樓主:

你老公真係好抵鬧
我陀女女時,十零週因流血,醫生寫紙係家中養胎,有晚特發抽筋,個肚痛到痴線,到緩一緩時我whatapp老公,老公即時飛的返黎,仲滿頭大汗好緊張,個時我就知係抵同佢生bb,出左世佢真係錫到燶


禁止訪問

積分: 4845


59#
發表於 19-5-5 17:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7514


58#
發表於 19-5-4 10:23 |只看該作者
pple 發表於 19-5-3 18:47
好老實講,如果我老公係咁,絕對唔會同佢生B,可能仲要諗下係咪繼續一齊tim! 生B對一個女人黎講已經要犧牲 ...

本帖最後由 Solarflare 於 19-5-4 10:25 編輯

呢版好多傻更更女人同啲大細路男人生b, 生b前仲抱住希望個男人會改變, 點知b出世後係一啲都無改。
通常結果係生完幾年就離婚, 變單親媽, 因為以前忍耐丈夫果啲愛已經比晒個仔/女, 再無可能好似以前咁忍條佬。

老婆剛小產完, 佢仲可以帶朋友上屋企開party, 仲要個老婆服侍。咁大個人, 唔識關心人, 仲未定性, 如何做一個合格父親???。係樓主先忍佢, 如果係我老公, 已經遞張離婚協議書比佢簽。


子爵府

積分: 10816


57#
發表於 19-5-4 03:14 |只看該作者
你自己有份做成


珍珠宮

積分: 31964

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


56#
發表於 19-5-4 02:12 |只看該作者
睇清楚眼前呢個男人
我經歷過,老公陪到既佢一直全程陪我(入左院又唔係探病時間陪唔到無法),見我喊仲會攬實我、安慰我,但其實佢都好唔開心佢都有喊,就係因為有佢陪住我先好返企返起身。
另一半既支持唔一定要講出口,但自己一定感受到有定無如果連你自己都有所懷疑,咁真係要好好諗清楚,往後仲要唔要小朋友、第時有小朋友佢又會點樣⋯⋯
分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


大宅

積分: 4431


55#
發表於 19-5-4 00:29 |只看該作者
仲叫朋友黎開party睇波...


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


54#
發表於 19-5-4 00:15 |只看該作者
比我一定唔會生⋯而且應該唔會再想同佢繼續一齊⋯呢個男人太差了吧⋯你重有得揀真係諗清楚⋯別將來後悔揀個對自己唔好亦唔尊重自己嘅人對一世⋯首先你係要同佢坐低好好咁傾⋯係認真咁去傾佢做得唔好又過分嘅地方⋯如果佢都毫無反應⋯我行我素⋯咁你自己識得揀啦⋯⋯
~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


53#
發表於 19-5-3 19:25 |只看該作者
tiarakathy 發表於 19-5-2 14:13
多謝你,我心情好好啊,我瞓番覺,上嚟呻下,睇下康熙來了,就好快心情好。
...

正面思想,非常好。


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


52#
發表於 19-5-3 19:23 |只看該作者

回覆樓主:

樓主,首先坐好小月,養好身體,其他嘅嘢唔好諗住。


琥珀宮

積分: 182736

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


51#
發表於 19-5-3 18:49 |只看該作者
sheep010 發表於 19-5-3 12:27
算啦,樓主條底線低到不能再低

你睇樓主啲留言係咁哈哈哈,証明已經冇左件事喇


大宅

積分: 2377


50#
發表於 19-5-3 18:47 |只看該作者
好老實講,如果我老公係咁,絕對唔會同佢生B,可能仲要諗下係咪繼續一齊tim! 生B對一個女人黎講已經要犧牲好多野,身心都要好大承擔,你老公一d都唔重視你,俾我感覺好似是但一個女人生都得,你就算生左都會同單親冇分別,咩都要靠自己,咁生黎有咩意思!


複式洋房

積分: 429


49#
發表於 19-5-3 17:47 |只看該作者
tiarakathy 發表於 19-5-2 14:28
哈哈,我有同樣經歷,仲要兩次。

第一次係7年前,人手第一次手術,要全身麻醉,當時仲係男朋友嘅佢,我 ...

無老公真係唔成熟 成日淨係掛住玩


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo