懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 278


1#
發表於 09-5-2 01:14 |只看該作者
我生阿B後痛得濟,第一日又未有奶,結果1st day飲左醫院奶粉。

依家阿B唔肯吮乳頭,嫌慢。淨係飲奶樽奶。佢一喊就唔肯慢慢吮,遞上奶樽就乖晒。

點樣練番佢吃媽媽奶?


複式洋房

積分: 278


6#
發表於 09-5-2 22:58 |只看該作者
多謝,我會努力。


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


5#
發表於 09-5-2 13:26 |只看該作者
原帖由 cowind 於 09-5-2 11:40 發表
Thank you.
擔心約到健康院後已經係出世後一個星期既事......

你打去同d人講話想約姑娘教餵人奶,佢會叫你即日or聽日咁架.你星期一打去同佢講啦!初生多埋身餵,對穩定奶量好有幫助架,加油呀,我之前都因為有D餵奶問題,都係即日可以返去架,你仲要係初生仔,佢地仲緊張架.


複式洋房

積分: 278


4#
發表於 09-5-2 11:40 |只看該作者
Thank you.
擔心約到健康院後已經係出世後一個星期既事......


大宅

積分: 1187


3#
發表於 09-5-2 11:36 |只看該作者
我都有呢個問題, 不過我已經決定唔會比bb 埋身食喇, 我係全pump 型奶媽喇.

因為我bb 2nd 日先去吸過我既nipples, 佢已經冇乳頭混淆架喇, 因為醫院用杯仔比奶佢飲, 所以佢2nd 日都有吸我nipples, 不過我見佢吸一陣都冇奶, 就比杯仔佢食奶粉...

到番到屋企3-4日, 我d 奶仲未上, 我都係比杯仔佢食奶粉, 到我上哂奶時, 比佢埋身食我既奶啦, 點知佢覺得慢, 同埋我nipple 短, 唔似有d 人既nipple 好長, 好易比bb 吸, 所以連健康院既姑娘都叫我pump出來比bb食好過.

所以我覺得比人奶bb食呢樣野, 真係幾睇bb同埋自己夾唔夾到

如果你而家bb未同你好夾到既, 唔好浪費自己既奶, pump出來 ---

唔理係咩顏色既猫, 捉到老鼠就係好猫

所以唔洗理用咩方法, 總之比到bb食你既奶就得啦!


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


2#
發表於 09-5-2 07:46 |只看該作者
原帖由 cowind 於 09-5-2 01:14 發表
我生阿B後痛得濟,第一日又未有奶,結果1st day飲左醫院奶粉。

依家阿B唔肯吮乳頭,嫌慢。淨係飲奶樽奶。佢一喊就唔肯慢慢吮,遞上奶樽就乖晒。

點樣練番佢吃媽媽奶? ...

你bb幾大呀?如果初生係可以教架,你要忍心少少,佢要食既時候,你只可以比佢埋身食,無得比樽仔,你都可以約見健康院姑娘,返去佢會教得係好清楚架,記得同bb一齊返喎.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo