自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 811


1#
發表於 19-5-14 23:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7481


16#
發表於 19-5-15 07:31 |只看該作者
做記者要勁識人,只可當踏腳石,方便自己跳出去。但前題係個人要夠醒、aggressive ;如果自問唔係咁既人,只係想著靚靚報下新聞,你預左人工唔會點加。


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


15#
發表於 19-5-15 07:18 |只看該作者
Alex123 發表於 19-5-15 00:42
本帖最後由 Alex123 於 19-5-15 00:42 編輯

你都有好多offer喎!



禁止訪問

積分: 8654


14#
發表於 19-5-15 01:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31655


13#
發表於 19-5-15 00:42 |只看該作者
Gdudu 發表於 19-5-15 00:36
係呀 所以就struggle緊做唔做記者 都睇左好多文章話記者轉行公關 不過我對財經公關offer興趣不大 都turn d ...

本帖最後由 Alex123 於 19-5-15 00:42 編輯

你都有好多offer喎!
證明你的背景也不錯,要再轉工應該無難度。


大宅

積分: 3906


12#
發表於 19-5-15 00:36 |只看該作者

回覆樓主:

做吓research, 問吓前輩前境。行外人好難答你。只睇表面我揀二,因做記者好辛苦,好多時是編輯話事,出嘅搞都未必喺你嘅嘢!


禁止訪問

積分: 811


11#
發表於 19-5-15 00:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 811


10#
發表於 19-5-15 00:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31655


9#
發表於 19-5-15 00:26 |只看該作者
Gdudu 發表於 19-5-15 00:08
冇經濟壓力 不過都想搵多d錢既 記者呢行冇乜前景保障 所以都擔心晒左時間
...

做財經記者搵錢一定比做銀行少得多,而且前景一定唔及銀行安穩。不過可以有機會擴闊自己在財經及商務行業的人脈關係。好多財經記者也可以轉行做投行或上市公司的公關部門,所以可以多一條出路。


水晶宮

積分: 65234

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018母親節勳章


8#
發表於 19-5-15 00:25 |只看該作者
本帖最後由 capricornbb 於 19-5-15 00:30 編輯

趙海珠當年都無讀過傳理系,係讀日本研究

做記者眼界開闊d,鍾意對人可建立人脈

做2年,好似佢咁跳返出嚟做銀行

再好命d,嫁埋才俊,或者甘比咁變成女首富,要看看你有冇美色/才智/膽色啦!


禁止訪問

積分: 811


7#
發表於 19-5-15 00:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10236


6#
發表於 19-5-15 00:17 |只看該作者
我就option 1...好似幾好玩

2... 幾時都有得in


侯爵府

積分: 20750

BK Milk勳章


5#
發表於 19-5-15 00:10 |只看該作者
勁啊,2個都有offer,1是我的夢想。一定選1


禁止訪問

積分: 811


4#
發表於 19-5-15 00:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31655


3#
發表於 19-5-14 23:34 |只看該作者
Gdudu 發表於 19-5-14 23:18
性格比較喜歡對人 做過big4 年紀20中至30中間
2份工之前都無相關經驗 入職人工一樣

如果年青、無家庭承擔及經濟壓力,我會選擇1。可以試1-2年財經記者,如果不合適再轉回去做銀行應該不難。但相反,年紀大了才轉去做財經記者會有難度,再轉除非能做財經分析員的客席主持。



已刪除用户

積分: 8002


2#
發表於 19-5-14 23:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo