美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   13


禁止訪問

積分: 984


1#
發表於 19-5-17 12:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19385


42#
發表於 19-9-22 20:53 |只看該作者

回覆樓主:

我用左nuface mini差不多兩個月,一星期碌三次每次五至十分鐘,我覺得有些少收緊,我唔算鬆所以唔知係咪有效果。價錢千三左右,依家用之前會用導入機做左導出先,跟住nuface mini, 再敷個paper mask再用24k beauty bar碌,發覺塊臉好白淨都keep都兩日,我覺得好滿意架啦,原來勤力d效果同美容院做完facial好似,慳錢又慳時間


大宅

積分: 1223


41#
發表於 19-9-22 16:50 |只看該作者
我都係想要arrivo the zeus多d


大宅

積分: 3550


40#
發表於 19-9-22 09:06 |只看該作者
係邊度買?新手用邊隻形號好,想緊緻提升


男爵府

積分: 9554


39#
發表於 19-9-15 07:59 |只看該作者
arrivo啦 其他無效
te quiero mucho mi amo


已刪除用户

積分: 1141


38#
發表於 19-9-14 15:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 488


37#
發表於 19-6-19 02:01 |只看該作者
Nuface toning


大宅

積分: 3594


36#
發表於 19-5-30 08:50 |只看該作者
gccc 發表於 19-5-30 08:46
回覆 小小魔天使 的帖子

其實如果你覺得太乾,你不如試下用返舊机做一排先,再加强保濕,睇下是否可行,因 ...

我可能有一段時間冇keep, 塊面包左好多,都唔知係真肥定鬆弛
你既提議好好,thx


子爵府

積分: 12597


35#
發表於 19-5-30 08:46 |只看該作者
回覆 小小魔天使 的帖子

其實如果你覺得太乾,你不如試下用返舊机做一排先,再加强保濕,睇下是否可行,因為我覺得同一牌子,新舊版應該差別不大,只是多了V面效果!


大宅

積分: 3594


34#
發表於 19-5-30 08:31 |只看該作者
gccc 發表於 19-5-30 08:29
回覆 小小魔天使 的帖子

我用返佢個gel,暫時無覺特別乾,可能我常常都夫marks同保濕!而我只用平野咋! ...

我見你講到效果咁好,又想買。但明明已有舊版(雖然已經好耐冇用), 踏人四十,真係要開始keep, 我冇出去做facial架


子爵府

積分: 12597


33#
發表於 19-5-30 08:29 |只看該作者
回覆 小小魔天使 的帖子

我用返佢個gel,暫時無覺特別乾,可能我常常都夫marks同保濕!而我只用平野咋!


大宅

積分: 3594


32#
發表於 19-5-29 08:23 |只看該作者
gccc 發表於 19-5-25 03:01
回覆 HappiMom 的帖子

我買左2個月,成個星期才用一次,每次都調低度數(只有高及低2個度數簡),每次都有效 ...

請問你係咪用返部機既gel去 look? 我有舊機但做完好乾,好耐冇朋了。呢部新機會唔會乾?你做完後有冇再full mask?


子爵府

積分: 12597


31#
發表於 19-5-25 23:42 |只看該作者
回覆 cnc 的帖子

我有用RF模式去look埋頸兩側,喉嚨唔look得,亦不會用V面模式去look頸


男爵府

積分: 8366


30#
發表於 19-5-25 22:36 |只看該作者
本帖最後由 cnc 於 19-5-25 22:37 編輯
gccc 發表於 19-5-25 03:01
回覆 HappiMom 的帖子

我買左2個月,成個星期才用一次,每次都調低度數(只有高及低2個度數簡),每次都有效 ...

請問你有冇做頸?我最主要想收双下巴


子爵府

積分: 12597


29#
發表於 19-5-25 03:01 |只看該作者
回覆 HappiMom 的帖子

我買左2個月,成個星期才用一次,每次都調低度數(只有高及低2個度數簡),每次都有效果,就算我懶,成個几星期才用,都比以前V面,而頭果几日皮膚都有緊緻,呢個我覺得幾好,但做V面果part, 有DD痛,好似比橡筋旦下旦下既感覺!


複式洋房

積分: 144


28#
發表於 19-5-24 22:49 |只看該作者
HappiMom 發表於 19-5-24 21:58
我有呢部舊版,其實係咪真係有用?

舊版係咪會浴脂?


男爵府

積分: 5784


27#
發表於 19-5-24 21:58 |只看該作者
gccc 發表於 19-5-24 12:23
新出tripollar stop V , 有射頻+V面,我做完即時見到效果!

我有呢部舊版,其實係咪真係有用?


大宅

積分: 1191


26#
發表於 19-5-24 19:43 |只看該作者
tungchoi 發表於 19-5-22 18:54
推薦dr.arrivo 用完同唔用塊面真係差好遠

請教佢係咪有埋導出導入果d?


大宅

積分: 3594


25#
發表於 19-5-24 19:39 |只看該作者
gccc 發表於 19-5-24 12:23
新出tripollar stop V , 有射頻+V面,我做完即時見到效果!

幾錢?邊度買?同舊版有咩分別呢?thx


子爵府

積分: 12597


24#
發表於 19-5-24 17:40 |只看該作者
回覆 cnc 的帖子

舊stop 冇得v面, 但呢部有v面效果,呢部做咗之後 ,塊面即時緊緻咗,我喺百老匯買 ,價錢四千一, 有埋gel送

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo