夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


洋房

積分: 82


1#
發表於 19-5-19 03:51 |只看該作者
我同先生結婚3年,沒小朋友,但而家開始都想生小朋友念頭。可惜,我先生1個月或2個月1次,每次摸我都唔做,當愛愛時一定係紅日假期,平日可能返工累吧,當我提出時,唔會做前戲就直接做,總之我覺得自己好似無性婚姻咁,有時候覺得自己好難受。


大宅

積分: 1563


56#
發表於 19-7-21 19:43 |只看該作者
回覆 Cpooo 的帖子

去旅行放鬆下


禁止訪問

積分: 1808


55#
發表於 19-7-21 14:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 369


54#
發表於 19-7-18 12:09 |只看該作者
Cpooo 發表於 19-5-19 03:51
我同先生結婚3年,沒小朋友,但而家開始都想生小朋友念頭。可惜,我先生1個月或2個月1次,每次摸我都唔做, ...

一定要溝通,不過有時溝通完都冇用


別墅

積分: 660


53#
發表於 19-7-18 11:16 |只看該作者
無性趣有好多原因,要了解同關心,都要表達自己感覺


大宅

積分: 2550


52#
發表於 19-5-23 15:56 |只看該作者
回覆 Cpooo 的帖子

see Chinese doctor for 補腎, you may request him to have an appointment for other reasons e.g. improvement of sleeping, no sickness.....


大宅

積分: 3343


51#
發表於 19-5-23 15:15 |只看該作者
Cpooo 發表於 19-5-19 03:51
我同先生結婚3年,沒小朋友,但而家開始都想生小朋友念頭。可惜,我先生1個月或2個月1次,每次摸我都唔做, ...
正常來說有慾望就會想去做, 但現代人往往因為某種原因, 將性慾壓抑, 以致不能好好享受魚水之歡, 影響了夫婦關係.
首先樓主要問問自己, 如果不是想生仔, 是否很想跟老公做? 若答案是不, 那樓主要檢討一下, 為什麼不太想跟老公做.
妳不想跟佢做, 男人是會知道的. 建議樓主先尋回自己的慾望, 才去考慮生仔的問題!


翡翠宮

積分: 79226


50#
發表於 19-5-23 12:35 |只看該作者
carandvic 發表於 19-5-21 11:59
我同樓主都有相同問題,但我同老公拍拖連結婚都已經14年,結左婚7年,未結婚之前佢出過軌,係我結婚後先知 ...

問心,你吾覺得感情已生變?
千萬吾好生仔咁情況之下


男爵府

積分: 7986


49#
發表於 19-5-23 12:15 |只看該作者
樓主要先了解一下點解佢硬唔起、或者咁快軟...
男人角度有兩個原因:一,無精神、好累;二,無足夠既觀感刺激令佢有性興奮....

除左處理性問題,重要係唔好隨便決定有bb.... 大人問題都未搞掂,只會害左下一代,三思!


大宅

積分: 4466


48#
發表於 19-5-21 11:59 |只看該作者
我同樓主都有相同問題,但我同老公拍拖連結婚都已經14年,結左婚7年,未結婚之前佢出過軌,係我結婚後先知,最後原諒左。我都係同樓主一樣諗住要小朋友,我地已經係做左試管,只係欠放落肚個part, 但我兩最近都好小行埋,一個月都無一次,昨天我忍唔住直接問老公,點解依家咁無需要,成個月都唔駛,佢就話無話特別想,所以都無,之後我都無出聲,但個腦就不停諗佢係米出面有第二個所以無需要⋯因為未結婚前試過出軌單野⋯⋯個腦真係好亂


複式洋房

積分: 152


47#
發表於 19-5-21 11:30 |只看該作者
結婚冇耐就唔想做。幾時先涯到老。有沒有諗過做啲野 刺激下性慾 例如 買啲玩具玩下。或者一起睇下片。咁樣會易啲入戲


翡翠宮

積分: 79226


46#
發表於 19-5-19 21:03 |只看該作者
Cpooo 發表於 19-5-19 20:48
我都好想捉佢睇醫生,但我講唔出口,請錫教我點講

我會係 sweet 既 moment 講
吾係造爱吾係前奏
只係大家親密和諧情況下
例如話你今日真係好想要
同佢講你吾洗郁等我黎
你睇下佢表現會吾會好D先再決定?


洋房

積分: 82


45#
發表於 19-5-19 20:48 |只看該作者
mini1204 發表於 19-5-19 20:43
如果佢虧我都吾知講乜好
一係捉佢睇醫生
一係晚晚數黃豆me埋眼過呢一世

我都好想捉佢睇醫生,但我講唔出口,請錫教我點講


洋房

積分: 82


44#
發表於 19-5-19 20:46 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-5-19 20:37
你不如索性問佢想点?無谓嘥大家的時間。。當然你要先计劃好才提出。
有時失去才會珍惜。。
...

我問唔出口,請錫教。好似為性呢個問題好奇怪,就好似而家post出黎咁,我都覺得好尷尬,一來好驚講出黎傷佢自尊咁


翡翠宮

積分: 79226


43#
發表於 19-5-19 20:43 |只看該作者
Cpooo 發表於 19-5-19 20:36
我可能打得唔好,其實我同先生關係唔錯,有講有笑,只係性方面,我覺得好無奈,先沒咩笑容。
...

如果佢虧我都吾知講乜好
一係捉佢睇醫生
一係晚晚數黃豆me埋眼過呢一世
一係努力過吾work就拆夥
sorry我份人真係無辦法 platonic 做夫妻吾好講笑


伯爵府

積分: 17246

馬年勳章


42#
發表於 19-5-19 20:37 |只看該作者
Cpooo 發表於 19-5-19 20:34
我試過啦,他摸完同錫,無耐就訓。我覺得自己好無奈

你不如索性問佢想点?無谓嘥大家的時間。。當然你要先计劃好才提出。
有時失去才會珍惜。。


洋房

積分: 82


41#
發表於 19-5-19 20:36 |只看該作者
我可能打得唔好,其實我同先生關係唔錯,有講有笑,只係性方面,我覺得好無奈,先沒咩笑容。


洋房

積分: 82


40#
發表於 19-5-19 20:34 |只看該作者
crystal5142000 發表於 19-5-19 20:04
我朋友教我結左婚就要付出,事事為個家諗,唔好只諗自己。
好似你咁,你試下做主動,著得性感d,溫柔d, 再唔 ...

我試過啦,他摸完同錫,無耐就訓。我覺得自己好無奈


大宅

積分: 1077


39#
發表於 19-5-19 20:18 |只看該作者
唔洗取消念頭嘅,延遲啫⋯⋯ 建立返個關係先

冇一個人會想返屋企係仲要面對木口木面嘅人⋯⋯
平平穩穩又過一日


伯爵府

積分: 15208

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


38#
發表於 19-5-19 20:04 |只看該作者
我朋友教我結左婚就要付出,事事為個家諗,唔好只諗自己。
好似你咁,你試下做主動,著得性感d,溫柔d, 再唔係一齊睇av或者吹爆佢。
大家如果想再係埋一齊,真係要行多幾步,努力維繫。
加油

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo