夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 619


1#
發表於 19-5-22 13:08 |只看該作者
我從來吾信做小三會有報應,依家我信幫我前夫生b,最終個B有自閉症


珍珠宮

積分: 38354


45#
發表於 19-7-26 00:56 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-7-26 01:03 編輯
ml6331 發表於 19-5-28 21:20
五六歳確診已經過左黃金治療期,大部份自閉証多是遺傳,男性比列多,一旦女性有自閉証通常好嚴重,自閉証 ...

自閉症原來有分好幾類。
過度活躍症
亞氏保加症
等等、、、
唔係D乜嘢新先問題畀人類要克服既,一向都有,但心理學,醫學知識還未有系統性地對正落藥而已,好似我長大既時代,教育系統只會劃分這類自閉症為「惡教頑童」「極度內向,唔合群」等等。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 38354


44#
發表於 19-7-26 00:54 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-7-26 01:36 編輯
o_____o 發表於 19-5-22 17:16
其實大把大婆生既B都有自閉症,自閉症同報應無關吧,你咁講比其他有自閉症小朋友既媽媽聽到會好唔開心,既 ...

我有自閉症喔。咁我父母咪成左 「姦夫淫婦」,咁我就係「淫娃」喇。唔怪之得我現在既先生如此有動力愛錫我啦。
其實我父母係青梅竹馬大的初戀情人,一生的唯一性伴。忠貞不移。
我與我前夫亦係童貞男女,不選擇婚前性行為既伴侶。所有色情資訊都拒於門外既夫婦,我兩當時持守的尺度係思想上出軌有與夫妻以外既人有性事已經係犯姦淫既 (But, we only keep it to ourself. 我兩尊重所有其他人有自己心中既一把不同的尺度來持守。)我兩生下的三個女兒,一個有與生俱來的嚴重腦癱,養到十二歲都如同一個三個月大既嬰孩。一個有邊緣自閉症。都經過醫學診斷既。
好多認識我的人都話畀我知:「好人有好報,你地咁好人,將來一定有好報既。」
我平心回愛我的親友們:「我既好報,神已經報左啦。 使徒 Paul 曾在寫給羅馬教會的弟兄書信上說: 『不 要 自 己 伸 冤 , 寧 可 讓 步 , 聽 憑 主 怒 ( 或 作 : 讓 人 發 怒 ) ; 因 為 經 上 記 著 : 主 說 : 伸 冤 在 我 ; 我 必 報 應 。』」
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


大宅

積分: 3331


43#
發表於 19-7-25 21:37 |只看該作者
https://life.mingpao.com/general ... odeid=1508388569035


子爵府

積分: 11274


42#
發表於 19-5-28 21:20 |只看該作者
aprnral 發表於 19-5-26 11:45
自閉症唔係無5、6歲都唔確診咩⋯?
唔通好重度?

五六歳確診已經過左黃金治療期,大部份自閉証多是遺傳,男性比列多,一旦女性有自閉証通常好嚴重,自閉証越早治療,痊癒機會越大。同埋有D自閉症智商都會有問題,有D會冇事。


禁止訪問

積分: 1275


41#
發表於 19-5-28 09:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16268


40#
發表於 19-5-28 07:33 |只看該作者
真看不懂是其中邏輯和合理性:donutwonder:


別墅

積分: 618


39#
發表於 19-5-27 12:03 |只看該作者
sytse 發表於 19-5-22 15:22
其實樓主你自己都係女人啦~都知道已經係前夫,又何必要為佢生小朋友呢?!自己都係女人為何要破壞對方嘅家 ...

絕對。點解要咁做?無男人。還可以搵朋友。搵姊妹。。又何必呢。。


男爵府

積分: 7175

2024年龍年勳章


38#
發表於 19-5-27 07:33 |只看該作者
mini1204 發表於 19-5-22 15:28
自己種既因係自己下世受
我今世殘廢係因為上世既業
吾係因為我父/母既業

謝謝提點,好清晰,眼淚債,明白了


大宅

積分: 1737


37#
發表於 19-5-26 11:45 |只看該作者
自閉症唔係無5、6歲都唔確診咩⋯?
唔通好重度?


大宅

積分: 1139


36#
發表於 19-5-24 18:14 |只看該作者
本帖最後由 BEDL 於 19-5-24 18:15 編輯
肥菜 發表於 19-5-22 13:08
我從來吾信做小三會有報應,依家我信幫我前夫生b,最終個B有自閉症

信不信由你,但孩童的先天性健康真的未必與父母親道德操守有太大關係

#相關不蘊涵因果


別墅

積分: 619


35#
發表於 19-5-24 18:00 |只看該作者
longsky 發表於 19-5-24 13:22
其實樓主同c6又未離婚,但c6同小三又有個小朋友。
又知咁多小三其他野,其實你唔會好難受既咩?雖然做人小三 ...

我知


伯爵府

積分: 19739

虎到金來勳章


34#
發表於 19-5-24 13:22 |只看該作者

回覆樓主:

其實樓主同c6又未離婚,但c6同小三又有個小朋友。
又知咁多小三其他野,其實你唔會好難受既咩?雖然做人小三係超級錯,但你會諗係小三既報應,咁又有冇諗過c6都有錯?


複式洋房

積分: 456


33#
發表於 19-5-24 13:01 |只看該作者
stella^^ 發表於 19-5-22 22:07
我又聽說過話陰公積落兒孫受?吾知可信性有幾多?但我係信有恩果巡迴既!
...

我聽過熟悉命理朋友講,作業太深係有機會報响下一代架


大宅

積分: 1895


32#
發表於 19-5-24 10:55 |只看該作者
肥菜 發表於 19-5-22 13:08
我從來吾信做小三會有報應,依家我信幫我前夫生b,最終個B有自閉症

邊關事架! 而家自閉好普遍,呢家呢個年代太多唔同既特殊需要既小朋友,同埋好多b出世都好多病痛,長期出入醫院,你咁講又好唔公平了。

感情既事好覆雜,只能怪timing 唔岩


伯爵府

積分: 17287


31#
發表於 19-5-23 17:25 |只看該作者
tansyneko 發表於 19-5-23 15:49
原來係咁,我仲以為係樓主做人小三生咗個XXB,然後同老公離婚變前夫

...

我都係睇樓主舊帖再估下咋


琥珀宮

積分: 152982


30#
發表於 19-5-23 15:49 |只看該作者
clyl03 發表於 19-5-22 18:16
我都覺得係,小三同前夫新的b自閉。樓主d文字太簡而清
原來係咁,我仲以為係樓主做人小三生咗個XXB,然後同老公離婚變前夫


別墅

積分: 628

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


29#
發表於 19-5-23 13:46 |只看該作者

回覆樓主:

雖然同情樓主,但絕不認同樓主所講的報應。不少爸爸媽媽都要面對小朋友的"天生"問題,這都是報應嗎?


複式洋房

積分: 395


28#
發表於 19-5-23 13:33 |只看該作者

回覆樓主:

不要想小朋友缺陷係一種報應 或者不要想係個天罰你。

小朋友來到媽媽懷抱,係因為知道媽媽懂愛,因為個天知道呢個小朋友來到你身邊,是因為你比到小朋友愛。


侯爵府

積分: 24127


27#
發表於 19-5-23 10:46 |只看該作者
肥菜 發表於 19-5-22 13:08
我從來吾信做小三會有報應,依家我信幫我前夫生b,最終個B有自閉症

稚子無罪,放下

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo