懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   23


複式洋房

積分: 170


1#
發表於 19-5-26 15:13 |只看該作者
第一胎咩都唔係好識(emoji)想知道我有啲咩係必需要買既呢?床,bb車,奶樽,bb衫,重有啲咩呢


大宅

積分: 1598

Xmas吸收勳章


33#
發表於 19-6-3 18:40 |只看該作者
回覆 mandy_0523 的帖子

咁BB出世用到而家,so far都無試過爛pat pat,當然我唔否認熟水棉花係最溫和啦,只係提提大家用熟水棉花要小心處理


複式洋房

積分: 254


32#
發表於 19-6-3 15:15 |只看該作者
jwingbb 發表於 19-6-3 15:09
回覆 Joyceohho 的帖子

你生完BB後自己已好攰,仲要好密集咁照顧佢。加上醫院唔會成日有人提供熟水俾你, ...

Thanks.咁我諗頭兩日係醫院都係用濕紙巾啦~我已經買定左softtouch同pigeon嘅初生兒用嘅濕紙巾啦~


大宅

積分: 1932


31#
發表於 19-6-3 15:09 |只看該作者
回覆 Joyceohho 的帖子

你生完BB後自己已好攰,仲要好密集咁照顧佢。加上醫院唔會成日有人提供熟水俾你,你叫屋企人帶嚟又麻煩。濕紙巾都好安全咖,喺醫院度冇乜人幫到你,最緊要係快靚正,你都係用濕紙巾啦。
除非你屋企人唔嫌煩幫你整定一盒熟水棉花,不過你預咗初生BB真係要用好多好多


別墅

積分: 556


30#
發表於 19-6-1 00:57 |只看該作者
Joyceohho 發表於 19-6-1 00:24
咁如果我自己帶啲抹patpat棉花加水用會唔會俾姑娘話?

冇話唔得,不過如果第一胎嘅話冇事冇幹還好
有事要去特別照顧病房佢地實唔會俾您用熟水棉花,除非特殊情況
佢地會叫您俾定濕紙巾


複式洋房

積分: 254


29#
發表於 19-6-1 00:24 |只看該作者
jwingbb 發表於 19-5-31 23:41
政府醫院的話冇幾多個姑娘會親身教你,更加冇用品提供俾你,咩都係嗰段時間逼到埋身自己摸索速成班,又或 ...

咁如果我自己帶啲抹patpat棉花加水用會唔會俾姑娘話?


大宅

積分: 1932


28#
發表於 19-5-31 23:41 |只看該作者
Joyceohho 發表於 19-5-31 23:33
但係我想問下出世頭兩日係醫院唔係都要用濕紙巾抹??定係醫院會提供濕棉俾我地用?
...

政府醫院的話冇幾多個姑娘會親身教你,更加冇用品提供俾你,咩都係嗰段時間逼到埋身自己摸索速成班,又或者隔離床位有經驗既媽咪都會大家互相幫忙鼓勵對方的


別墅

積分: 556


27#
發表於 19-5-31 23:38 |只看該作者
Joyceohho 發表於 19-5-31 23:33
但係我想問下出世頭兩日係醫院唔係都要用濕紙巾抹??定係醫院會提供濕棉俾我地用?
...

要自己俾濕紙巾
原因係方便姑娘佢地/您自己幫佢抹patpat(我仔住咗4日院,係姑娘幫我睇住個仔,用完濕紙巾番到黎已經見到patpat紅哂)
番到屋企我先轉用熟水


複式洋房

積分: 254


26#
發表於 19-5-31 23:33 |只看該作者
mandy_0523 發表於 19-5-30 13:31
因為連醫院都叫我地啲新手媽媽唔好用濕紙巾
就算啲濕紙巾講到有幾咁溫和都好,都係唔建議初生bb用
我好勤 ...

但係我想問下出世頭兩日係醫院唔係都要用濕紙巾抹??定係醫院會提供濕棉俾我地用?


別墅

積分: 523


25#
發表於 19-5-30 15:21 |只看該作者
EstrellaDamm 發表於 19-5-30 14:48
我係用打直嗰啲,未滿月主要用 wrap,即一條彈性布帶自己打結嗰啲,你可以 Google Boba wrap(其實好多牌 ...

thank you


水晶宮

積分: 55381


24#
發表於 19-5-30 14:48 |只看該作者
camelcamel 發表於 19-5-27 21:35
想問下大家,初生係咪要買打橫既揹帶?
ergobaby既話0歲都開始用得,但果啲又好似打直。。。吾係好識 :heheh ...

我係用打直嗰啲,未滿月主要用 wrap,即一條彈性布帶自己打結嗰啲,你可以 Google Boba wrap(其實好多牌子)。揹住BB佢會好好瞓唔扭計。不過如果BB夏天出世就唔好,香港太熱了。

Ergobaby 我喺BB就嚟滿月時開始用,都好好用。我嗰款要加初生 insert,而家有啲新款就唔使加。


大宅

積分: 1935


23#
發表於 19-5-30 13:45 |只看該作者
hihihigi 發表於 19-5-26 22:49
搭單無知一問,我諗住全人奶(希望可以),同埋本身我冇做野,唔洗返工,想問下係咪都有需要買奶樽、暖奶器 ...

如果你唔洗返工,基本上唔洗買奶樽,直接全埋身。不過如果你想家人幫下手餵,要買電子奶泵,儲奶樽果啲,買得奶樽就要買蒸奶樽器,唔怕麻煩自己高水溫消毒都得。


別墅

積分: 523


22#
發表於 19-5-30 13:42 |只看該作者
mandy_0523 發表於 19-5-30 13:33
其實我覺得睇您出唔出街多嘅
我之前問人借咗黎用
但初生真係好少出去所以用咗2,3次就轉買咗第2款啦~

多謝回覆


別墅

積分: 556


21#
發表於 19-5-30 13:33 |只看該作者
camelcamel 發表於 19-5-27 21:35
想問下大家,初生係咪要買打橫既揹帶?
ergobaby既話0歲都開始用得,但果啲又好似打直。。。吾係好識 :heheh ...

其實我覺得睇您出唔出街多嘅
我之前問人借咗黎用
但初生真係好少出去所以用咗2,3次就轉買咗第2款啦~


別墅

積分: 556


20#
發表於 19-5-30 13:31 |只看該作者
ninicole 發表於 19-5-30 12:53
我又唔係咁睇,濕紙巾都可以好溫和,例如健力士出個隻poohpooh純水,係食品級別,反而棉花熟水處理得唔好 ...

因為連醫院都叫我地啲新手媽媽唔好用濕紙巾
就算啲濕紙巾講到有幾咁溫和都好,都係唔建議初生bb用
我好勤力換水嗰啲人黎嘅,所以我bb自從用熟水抹屁股之後(頭十幾日到而家),未試過爛patpat
不過當然有啲人覺得方便就好嘅~


大宅

積分: 1598

Xmas吸收勳章


19#
發表於 19-5-30 12:53 |只看該作者
mandy_0523 發表於 19-5-27 00:17
最好唔好用濕紙巾呀初生
因為會好易搞到個pat pat紅,之後就尿布疹
等佢大啲先轉濕紙巾,唔好為咗一時嘅方 ...

我又唔係咁睇,濕紙巾都可以好溫和,例如健力士出個隻poohpooh純水,係食品級別,反而棉花熟水處理得唔好分分鐘都會滋生細菌嫁


別墅

積分: 523


18#
發表於 19-5-27 21:35 |只看該作者

回覆樓主:

想問下大家,初生係咪要買打橫既揹帶?
ergobaby既話0歲都開始用得,但果啲又好似打直。。。吾係好識


大宅

積分: 2648


17#
發表於 19-5-27 12:39 |只看該作者
lovelypowerpuff 發表於 19-5-27 01:55
奶樽奶粉要買定少量備用
朋友一心諗住全人奶出院都未有奶就算手揸都無一真無谷都要俾奶粉
奶量人人不同

Thx!


水晶宮

積分: 55381


16#
發表於 19-5-27 10:20 |只看該作者
FlorenceCara 發表於 19-5-27 02:55
新手媽咪12月預產期,都好徬徨唔識揀.BB野實在太多,唔知邊隻打邊隻,使錢唔緊要,最怕使左錢得 ...

個個人唔同。

不過BB床都需要嘅,因為比較安全。初生點都瞓床仔啦,BB大咗去邊度瞓就另一回事。

揹帶車仔真係好個人。我好早已經帶BB出街,所以兩樣都好早開始有用。揹帶我揀初生起可用嗰啲,除咗用嚟帶BB出街,用嚟安撫BB都好有用㗎。


子爵府

積分: 14373


15#
發表於 19-5-27 10:00 |只看該作者
FlorenceCara 發表於 19-5-27 02:55
新手媽咪12月預產期,都好徬徨唔識揀.BB野實在太多,唔知邊隻打邊隻,使錢唔緊要,最怕使左錢得 ...

其實真係好睇人,對我黎講,bb唔會比佢同大人訓,好危險,所以bb床係我屋企黎講好必須。

我平時揸車出入多,而且好易腰痛,我唔鐘意用揹帶(不過都有兩條係度),多數用bb車,所以好慶幸一開始就買左bb車,唔係唔知點出街


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo