懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   23


複式洋房

積分: 170


1#
發表於 19-5-26 15:13 |只看該作者
第一胎咩都唔係好識(emoji)想知道我有啲咩係必需要買既呢?床,bb車,奶樽,bb衫,重有啲咩呢


別墅

積分: 756


2#
發表於 19-5-26 21:23 |只看該作者
Heileyccc 發表於 19-5-26 15:13
第一胎咩都唔係好識(emoji)想知道我有啲咩係必需要買既呢?床,bb車,奶樽,bb衫,重有啲咩呢
...

我覺得bb車唔駛咁急買,我bb未出世我已經買咗,不過到依家五個幾月大一次都冇用過。我反而覺得揹佢出街方便好多,特別係自己一個同bb出街果陣。喺香港搭車推bb車好麻煩,出入商場啲(emoji)又細,見朋友好多時等好多轉都入唔到,上巴士/小巴/地鐵就仲大件事。就算揸車去街我都係覺得揹帶方便啲。
搵定條好既揹帶啦,好快就抱到手軟。
如果冬天出世都唔好買太厚既衫/褸,多數bb都比較怕熱,同埋比大人著少一件衫添。
買定多啲紗巾,你會constantly需要用,買幾打都唔過份bb細時可以代替埋口水肩。
保溫瓶同奶奶盒都要買呀。
尿片就出世試吓邊隻啱用再入貨。
一時間諗唔到其他


男爵府

積分: 8127


3#
發表於 19-5-26 21:42 |只看該作者
Heileyccc 發表於 19-5-26 15:13
第一胎咩都唔係好識(emoji)想知道我有啲咩係必需要買既呢?床,bb車,奶樽,bb衫,重有啲咩呢
...

https://parpee.com/初生嬰兒清單

可參考


伯爵府

積分: 17008


4#
發表於 19-5-26 22:06 |只看該作者
揹帶,床,衫,奶瓶,奶瓶消毒,毛巾,沖涼盆,洗奶瓶用品,沐浴洗頭,尿片,搽蘿友羔,紗巾,應該差不多


複式洋房

積分: 170


5#
發表於 19-5-26 22:09 |只看該作者
Heileyccc 發表於 19-5-26 15:13
第一胎咩都唔係好識(emoji)想知道我有啲咩係必需要買既呢?床,bb車,奶樽,bb衫,重有啲咩呢
...

多謝哂你地既寶貴建議呀(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)


大宅

積分: 2648


6#
發表於 19-5-26 22:49 |只看該作者
搭單無知一問,我諗住全人奶(希望可以),同埋本身我冇做野,唔洗返工,想問下係咪都有需要買奶樽、暖奶器、消毒器嗰d?
Thanks!


水晶宮

積分: 55381


7#
發表於 19-5-26 22:58 |只看該作者
本帖最後由 EstrellaDamm 於 19-5-26 23:01 編輯
hihihigi 發表於 19-5-26 22:49
搭單無知一問,我諗住全人奶(希望可以),同埋本身我冇做野,唔洗返工,想問下係咪都有需要買奶樽、暖奶器 ...

可以買少量奶樽。暖奶器、消毒器就非必要。大煲同廚房計時器可代替消毒器,暖水加隻碗可代替暖奶器。當然如果最終唔好彩多數要泵的話就買返個消毒器啦。我嗰時問朋友攞二手,用咗幾次。暖奶器我一次都冇用過。

我兩個小朋友全人奶埋身,奶樽只用過幾次。可以的話初生儘量全埋身最理想。


大宅

積分: 2648


8#
發表於 19-5-26 23:04 |只看該作者
EstrellaDamm 發表於 19-5-26 22:58
可以買少量奶樽。暖奶器、消毒器就非必要。大煲同廚房計時器可代替消毒器,暖水加隻碗可代替暖奶器。當然 ...

Thx


子爵府

積分: 11201


9#
發表於 19-5-26 23:52 |只看該作者
嬰兒用濕紙巾

我起初聽長老講用棉花洗pat pat.
但人奶B 便便好密, 改用濕紙巾方便好多

指甲鉗




別墅

積分: 556


10#
發表於 19-5-27 00:17 |只看該作者
fasola 發表於 19-5-26 23:52
嬰兒用濕紙巾

我起初聽長老講用棉花洗pat pat.

最好唔好用濕紙巾呀初生
因為會好易搞到個pat pat紅,之後就尿布疹
等佢大啲先轉濕紙巾,唔好為咗一時嘅方便就怕麻煩唔用棉花

我b而家7個幾月我係屋企都係用熟水同棉花,個pat pat好靚仔(我全埋身,初生嗰陣一日可以換10條片左右)


大宅

積分: 4292


11#
發表於 19-5-27 00:47 |只看該作者

回覆樓主:

反而我覺得奶樽消毒器係必要,奶樽奶泵全部㩒個制搞掂,用煲來消毒又要計時睇火,又容易烚燶!


男爵府

積分: 7372


12#
發表於 19-5-27 01:55 |只看該作者
hihihigi 發表於 19-5-26 22:49
搭單無知一問,我諗住全人奶(希望可以),同埋本身我冇做野,唔洗返工,想問下係咪都有需要買奶樽、暖奶器 ...

奶樽奶粉要買定少量備用
朋友一心諗住全人奶出院都未有奶就算手揸都無一真無谷都要俾奶粉
奶量人人不同


別墅

積分: 723


13#
發表於 19-5-27 02:55 |只看該作者
喊包媽媽 發表於 19-5-26 22:06
揹帶,床,衫,奶瓶,奶瓶消毒,毛巾,沖涼盆,洗奶瓶用品,沐浴洗頭,尿片,搽蘿友羔,紗巾,應該差不多
...

新手媽咪12月預產期,都好徬徨唔識揀.BB野實在太多,唔知邊隻打邊隻,使錢唔緊要,最怕使左錢得物無所用。
好似有媽咪分享話BB床無用,因為最後都要痴大人瞓。
又話初生唔好用咩帶,但又有媽咪話點都要買車仔......媽呀好亂呀


禁止訪問

積分: 648


14#
發表於 19-5-27 08:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14373


15#
發表於 19-5-27 10:00 |只看該作者
FlorenceCara 發表於 19-5-27 02:55
新手媽咪12月預產期,都好徬徨唔識揀.BB野實在太多,唔知邊隻打邊隻,使錢唔緊要,最怕使左錢得 ...

其實真係好睇人,對我黎講,bb唔會比佢同大人訓,好危險,所以bb床係我屋企黎講好必須。

我平時揸車出入多,而且好易腰痛,我唔鐘意用揹帶(不過都有兩條係度),多數用bb車,所以好慶幸一開始就買左bb車,唔係唔知點出街


水晶宮

積分: 55381


16#
發表於 19-5-27 10:20 |只看該作者
FlorenceCara 發表於 19-5-27 02:55
新手媽咪12月預產期,都好徬徨唔識揀.BB野實在太多,唔知邊隻打邊隻,使錢唔緊要,最怕使左錢得 ...

個個人唔同。

不過BB床都需要嘅,因為比較安全。初生點都瞓床仔啦,BB大咗去邊度瞓就另一回事。

揹帶車仔真係好個人。我好早已經帶BB出街,所以兩樣都好早開始有用。揹帶我揀初生起可用嗰啲,除咗用嚟帶BB出街,用嚟安撫BB都好有用㗎。


大宅

積分: 2648


17#
發表於 19-5-27 12:39 |只看該作者
lovelypowerpuff 發表於 19-5-27 01:55
奶樽奶粉要買定少量備用
朋友一心諗住全人奶出院都未有奶就算手揸都無一真無谷都要俾奶粉
奶量人人不同

Thx!


別墅

積分: 523


18#
發表於 19-5-27 21:35 |只看該作者

回覆樓主:

想問下大家,初生係咪要買打橫既揹帶?
ergobaby既話0歲都開始用得,但果啲又好似打直。。。吾係好識


大宅

積分: 1598

Xmas吸收勳章


19#
發表於 19-5-30 12:53 |只看該作者
mandy_0523 發表於 19-5-27 00:17
最好唔好用濕紙巾呀初生
因為會好易搞到個pat pat紅,之後就尿布疹
等佢大啲先轉濕紙巾,唔好為咗一時嘅方 ...

我又唔係咁睇,濕紙巾都可以好溫和,例如健力士出個隻poohpooh純水,係食品級別,反而棉花熟水處理得唔好分分鐘都會滋生細菌嫁


別墅

積分: 556


20#
發表於 19-5-30 13:31 |只看該作者
ninicole 發表於 19-5-30 12:53
我又唔係咁睇,濕紙巾都可以好溫和,例如健力士出個隻poohpooh純水,係食品級別,反而棉花熟水處理得唔好 ...

因為連醫院都叫我地啲新手媽媽唔好用濕紙巾
就算啲濕紙巾講到有幾咁溫和都好,都係唔建議初生bb用
我好勤力換水嗰啲人黎嘅,所以我bb自從用熟水抹屁股之後(頭十幾日到而家),未試過爛patpat
不過當然有啲人覺得方便就好嘅~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo