夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1381


1#
發表於 19-5-27 05:45 |只看該作者
本帖最後由 aooiwong 於 19-5-27 06:12 編輯

兩公婆儲到筆首期,計過勉強呢刻上到車。
先生係專業人士,銀行壓力測試過突,
但堅持唔會上車,寧願租樓都唔想承受供樓壓力。
我應該繼續支持佢呢個諗法嗎?

講多少少:
先生回流香港工作,
佢自己本身海外有自置物業,
覺得明明二百萬喺美國已經買到獨立屋,
有車房有花園,但香港只可以勉強做首期?

睇住樓市呢十年內係咁升,
我地就每兩至三年因為業主加租或賣樓而不停搬屋,真係覺得好厭倦。。

我地財政獨立,
我係一個普通文員,
每月賺錢唔多,
要兼顧娘家嘅家用支出,基乎月月清。

先生收入比較穩定,而家租樓支出係佢負責,交完租佢剩返嘅錢係我人工幾倍。。







伯爵府

積分: 19549


44#
發表於 19-6-9 09:15 |只看該作者
咁海外有屋我都接受嘅
第時退休都諗住走啦


男爵府

積分: 9320


43#
發表於 19-6-7 17:05 |只看該作者
chillimom 發表於 19-5-27 07:53
你邊有say

X 2


男爵府

積分: 5255


42#
發表於 19-6-7 16:25 |只看該作者
我係你老公都唔會買,做咩要俾層樓綁住


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


41#
發表於 19-6-7 15:19 |只看該作者
asa2012 發表於 19-5-28 11:52
我同你的情況一樣。
我們租了18年樓了。最近這4年(emoji)斷搬,有被大幅加租,自己走;有業主要賣樓,請我 ...
如果早決定,而家有樓喇.................搬只是轉移窗外環境


侯爵府

積分: 20111


40#
發表於 19-6-7 12:28 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 babybabyu 於 19-6-7 12:30 編輯

佢唔肯買真係無乜所謂,因為佢有能力支付開支,另外我覺得而家租新樓,租金係比較平,環境又比舊樓正租期又較穩定,,你可以為小朋友考慮下,最重要一樣係你先生要比家用你,你自給自足反而比個男人覺得你唔""依賴""佢,我同我先生曾經關係唔好,而家我係完全依賴佢,佢反而比以前開心,仲肯為個家付出,更加努力。


男爵府

積分: 7455


39#
發表於 19-6-3 22:39 |只看該作者

回覆樓主:

當年我買樓,我淨係問佢攞咗張糧單,和叫他去律師樓簽個名,其他揾樓,揾按揭。。。。 全部都係我搞哂。 當年係2009 年。轉眼已經 10年,層樓已經供了一大半。有時男人就係咁,拖下又等。

我有個朋友,一路公司有宿舍住,個男人死都唔買樓,樓價升了一倍,到退休又要供兩個細路出國讀書。。。真係登他擔心。。。


琥珀宮

積分: 152982


38#
發表於 19-5-31 22:59 |只看該作者

回覆樓主:

租係佢俾,佢又俾得起有餘,係我就唔出聲了,橫掂遲早返美國


大宅

積分: 4128


37#
發表於 19-5-31 19:53 |只看該作者
你要學下咩叫投資,買樓唔同買消費品,供完就無,而係可視每月供款為儲錢,將來已供的款項是可以加按用低息借出來用。將來返美國時,將層樓賣左也可以把已供部分套現。除非你們手上現金有5%以上回報,否則買樓係一個很好的長期投資的選擇


伯爵府

積分: 19805


36#
發表於 19-5-31 18:14 |只看該作者
本來我地都想香港買樓
但商量後知道遲早都返加拿大
我地現在都唔諗香港買
現在日日看個邊獨立屋


大宅

積分: 4433


35#
發表於 19-5-31 18:00 |只看該作者
會唔會係因為稅務問題,你老公唔會喺香港買樓呀?如果佢美國籍,美國要交環球稅喎,會唔會係咁所以唔想香港有property?


男爵府

積分: 9180

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


34#
發表於 19-5-31 11:36 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 魚肉翅 於 19-5-31 11:38 編輯

又唔系長住,比我都唔買,港樓用來投資又唔糸咁抵, 最重要一點係只有女家的家人在港, 你先生會唔會覺得將來番返去美國之後, 層樓就好似比左女家一樣咁呀? 正如現在他過了香港美國層樓的租金全歸於你奶奶一樣, 你知佢地男家本身都認為你哋唔相襯, 財政又獨立得咁緊要……


男爵府

積分: 9201


33#
發表於 19-5-30 18:43 |只看該作者
Vanessawong1314 發表於 19-5-28 11:09
您夫家好有問題囉,邊有得話配唔配得起。有時啲人真係好有問題。好似我細妹都係教師,佢老公係律師(但係無 ...

我前度媽媽都係話我執到


公爵府

積分: 29335

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


32#
發表於 19-5-28 18:34 |只看該作者
回覆 mizle 的帖子

係呀,前日果單海之戀,爆屎渠變咗屎海之戀,戥業主慘。


別墅

積分: 948


31#
發表於 19-5-28 17:00 |只看該作者
我本身都有d想買樓,
但我老公覺得而家個價唔值所以寧願租~
同埋講真而家d新樓咁多問題,
如果用咁多錢買層爛樓就大件事了~(上車盤)
所以都係繼續租住先~


翡翠宮

積分: 79226


30#
發表於 19-5-28 12:33 |只看該作者
aooiwong 發表於 19-5-27 23:51
婚前佢應承過,
點都會喺香港買一個屬於自己嘅屋,
方便香港美國兩邊走。

有乜好失望
舊錢袋住會痛
既然遲早都走,買黎把鬼
cash is king.


伯爵府

積分: 17866


29#
發表於 19-5-28 11:52 |只看該作者
我同你的情況一樣。
我們租了18年樓了。最近這4年(emoji)斷搬,有被大幅加租,自己走;有業主要賣樓,請我們走。 但總有地方住的。

佢哋成日比較香港的樓價同外國的樓價,覺得瘋狂,不值得買,但香港就是這樣瘋狂,要在這裡生活,就要接受。

試下這樣想,如果有層樓,但無左個老公(人在。但心有條剌)值得嗎?
還有。樓市變化大,萬一,萬一有跌勢,又會成為二人的不和原因。

算了吧,反正你們日後也會離開香港。


大宅

積分: 2274


28#
發表於 19-5-28 11:09 |只看該作者
aooiwong 發表於 19-5-27 05:56
本帖最後由 aooiwong 於 19-5-27 06:23 編輯

佢負責最大嘅租金支出,

您夫家好有問題囉,邊有得話配唔配得起。有時啲人真係好有問題。好似我細妹都係教師,佢老公係律師(但係無咩客),佢99又係成日話我妹執到,搵到佢個仔做老公,我妹把口又勁,一句ko佢,您個仔人公係我一半多少少,點樣執到呀。


大宅

積分: 4988


27#
發表於 19-5-28 10:34 |只看該作者

回覆樓主:

你老公好叻,你一定要信佢,租樓得喇!呢啲環境千祈唔好買樓!


男爵府

積分: 7544


26#
發表於 19-5-28 07:04 |只看該作者
其實你有舊cash,留近跌市先入啦,加租方面,你同你老公傾下就算加租都照俾,唔搬啦,除非業主收樓

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo