立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 58606
男爵府
積分: 6997
大檸樂 發表於 19-6-5 11:53 請教下,我己經紅本係手.係香港拎去恒生按唔按到,大約可以借到幾成?
子爵府
積分: 11114
orangeca 發表於 19-6-3 19:36 純住宅香港人都可以按揭, 最好去問問恆生銀行, 佢地比較識做中山樓按揭。
Dailywin 發表於 19-6-5 00:51 大鑊啦,純住宅同公寓係有咩分別啊?乜唔係一個個單位咁賣咩?中山樓,買邊區好啊?買咩發展商新樓啊? ...
Dailywin 發表於 19-6-5 09:05 我連純住宅同商住公寓都唔知咩黎? 可否講比我聽下啊? 買咩發展商較好?
禁止訪問
積分: 1573
伯爵府
積分: 15161
公爵府
積分: 26284
pokipoki 發表於 19-6-4 22:56 我搵日都想上去惠陽行下,朋友話好旺,消費平
積分: 7034
c.vieri 發表於 19-6-3 11:52 上去睇過環境好正,大型屋宛黎連我都心郁郁
小豬翹 發表於 19-6-5 00:09 幾錢一平方呀?
積分: 1497
Vivi-vincy 發表於 19-6-4 23:57 請問樓盤名叫乜?
大宅
積分: 2293
c.vieri 發表於 19-6-3 12:30 退休住架唔係要黎出租用 不過aa都有講,想出租佢地都會可以代為處理
積分: 15463
Kuromi1127 發表於 19-6-4 20:37 哦,我無問清楚。。。未去過 剛問了應該係惠陽區淡水附近 ,近紅樹林 :funn ...
pokipoki 發表於 19-6-4 19:02 惠州入面就係有惠城同惠陽,呢兩個地方都係比較旺,惠陽就比較近深圳,所以至請教你家人係買惠州邊區,因 ...
積分: 15246
my005 發表於 19-6-3 12:27 第日有條高速通深圳,約半小時可達,而家好多深圳人都買中山樓喇﹗
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy