自由講場

跳至

首頁
12345...12

尾頁
   34


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


1#
發表於 19-5-28 13:06 |只看該作者
屋企人想係中山買樓,請問有無乜野要留意, thanks


男爵府

積分: 6997


229#
發表於 19-6-5 12:31 |只看該作者
大檸樂 發表於 19-6-5 11:53
請教下,我己經紅本係手.係香港拎去恒生按唔按到,大約可以借到幾成?

返按大陸樓? 唔知喔。你不如自己去恆生問問。



點評

大檸樂    發表於 19-6-5 13:29


子爵府

積分: 11114

2018復活節勳章


228#
發表於 19-6-5 11:53 |只看該作者
orangeca 發表於 19-6-3 19:36
純住宅香港人都可以按揭, 最好去問問恆生銀行, 佢地比較識做中山樓按揭。
請教下,我己經紅本係手.係香港拎去恒生按唔按到,大約可以借到幾成?


子爵府

積分: 11114

2018復活節勳章


227#
發表於 19-6-5 11:51 |只看該作者
Dailywin 發表於 19-6-5 00:51
大鑊啦,純住宅同公寓係有咩分別啊?乜唔係一個個單位咁賣咩?中山樓,買邊區好啊?買咩發展商新樓啊?
...
邊區唔睇價錢就梗係最好 石岐,東區, 南區都OK因為都近東區 , 南朗交通遲d會方便d 深中+中山港. 近珠海嘅坦洲都OK.
個d咩民眾,黃圃,東升,就唔好諗.
發展商睇個幾間大. 大信,萬科個d.


子爵府

積分: 11114

2018復活節勳章


226#
發表於 19-6-5 11:46 |只看該作者
Dailywin 發表於 19-6-5 00:51
大鑊啦,純住宅同公寓係有咩分別啊?乜唔係一個個單位咁賣咩?中山樓,買邊區好啊?買咩發展商新樓啊?
...
單位都係一個個嘅. 純住就好似你屋企 VS 公寓就好似酒店 . 間格睇落分別不大
簡單講類似地契 : 純住一般70年 VS 公寓 40-50年
水電煤 : 純住平d可以明火 VS 公寓商業較貴同埋應該冇明火
二手買賣 : 純住易放d VS 公寓難放
放售後稅 : 純住較低 VS 公寓較高


男爵府

積分: 6997


225#
發表於 19-6-5 09:27 |只看該作者
Dailywin 發表於 19-6-5 09:05
我連純住宅同商住公寓都唔知咩黎?
可否講比我聽下啊?
買咩發展商較好?

你去爬下文啦, 我昨日已經講得好詳細



禁止訪問

積分: 1573


224#
發表於 19-6-5 09:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15161


223#
發表於 19-6-5 08:35 |只看該作者
我媽媽嗰邊屋企人
每個家庭都喺中山一個屋苑買左屋
唔係house
當年買樓花
可想而知幾平
然後每帶一啲朋友上去
啲朋友都陸續喺同一個屋苑買
佢地每隔一兩個星期周末就會上去住一兩日
然後喺上面聚集就一齊食下飯
好正
雖然我好少上去
但每次去都覺得好舒服


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


222#
發表於 19-6-5 08:24 |只看該作者
pokipoki 發表於 19-6-4 22:56
我搵日都想上去惠陽行下,朋友話好旺,消費平

係好旺,前幾年無咁旺


男爵府

積分: 6997


221#
發表於 19-6-5 08:14 |只看該作者
Dailywin 發表於 19-6-5 00:51
大鑊啦,純住宅同公寓係有咩分別啊?乜唔係一個個單位咁賣咩?中山樓,買邊區好啊?買咩發展商新樓啊?
...

勁多香港人買商住公寓奶野


男爵府

積分: 7034


220#
發表於 19-6-5 08:13 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 11:52
上去睇過環境好正,大型屋宛黎連我都心郁郁

有無相睇?


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


219#
發表於 19-6-5 01:03 |只看該作者
Dailywin 發表於 19-6-5 00:51
大鑊啦,純住宅同公寓係有咩分別啊?乜唔係一個個單位咁賣咩?中山樓,買邊區好啊?買咩發展商新樓啊?
...

前面有jm好祥細講左


禁止訪問

積分: 1573


218#
發表於 19-6-5 00:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


217#
發表於 19-6-5 00:09 |只看該作者
小豬翹 發表於 19-6-5 00:09
幾錢一平方呀?

¥15500-16000左右


禁止訪問

積分: 1497


216#
發表於 19-6-5 00:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


215#
發表於 19-6-5 00:03 |只看該作者
Vivi-vincy 發表於 19-6-4 23:57
請問樓盤名叫乜?

講出黎一陣又會好多post回架啦

前面有jm講左,我都有回


大宅

積分: 2293


214#
發表於 19-6-4 23:57 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 12:30
退休住架唔係要黎出租用

不過aa都有講,想出租佢地都會可以代為處理

請問樓盤名叫乜?


伯爵府

積分: 15463

開心吸收勳章


213#
發表於 19-6-4 22:56 |只看該作者
Kuromi1127 發表於 19-6-4 20:37
哦,我無問清楚。。。未去過

剛問了應該係惠陽區淡水附近 ,近紅樹林 :funn ...

我搵日都想上去惠陽行下,朋友話好旺,消費平


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


212#
發表於 19-6-4 20:37 |只看該作者
pokipoki 發表於 19-6-4 19:02
惠州入面就係有惠城同惠陽,呢兩個地方都係比較旺,惠陽就比較近深圳,所以至請教你家人係買惠州邊區,因 ...

哦,我無問清楚。。。未去過

剛問了應該係惠陽區淡水附近 ,近紅樹林


伯爵府

積分: 15246


211#
發表於 19-6-4 19:44 |只看該作者
my005 發表於 19-6-3 12:27
第日有條高速通深圳,約半小時可達,而家好多深圳人都買中山樓喇﹗

多左大陸人買中山樓係因為近期政策改變
查清楚發展商資料往績先好買

首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo