夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5164


1#
發表於 19-6-2 15:39 |只看該作者
我生左個女就轉左全職媽媽
係味無野做係屋企湊女就要受人氣?
係味做女人永都要睇人面色?
同屋企人有哎叫永遠都係我錯?
個老公永遠都唔撐自己、以為個個月準時比左家用就可以大大聲,大條道理想理就理,想訓就訓?想去玩就去玩?
我願意為我既生活作出改變因為我做左媽媽
預左犧牲好多野,但從來無人體諒自己
喊左好耐,好委屈


男爵府

積分: 7424


47#
發表於 19-7-12 16:04 |只看該作者
Junjuncheung 發表於 19-6-2 15:39
我生左個女就轉左全職媽媽
係味無野做係屋企湊女就要受人氣?
係味做女人永都要睇人面色?

呢啲野係冇人明架,只有同路中人先會感同身受,同c6呻下辛苦,唔會理架,辛苦咪唔好湊出番黎做野囉,咁唔係想點,咁佢返工辛苦就呻得,冇架冇地位咁架,所以我對我c6都好心淡……


瑪瑙宮

積分: 139638


46#
發表於 19-7-12 11:38 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 19-7-12 11:39 編輯

我從來都無諗過做 ftm. 睇我呀媽/呀麻就知 ftm 係點.
雖然我學歷一般, 响職場都要搵到個位置, 可以長做長有.


男爵府

積分: 6069

BK Milk勳章


45#
發表於 19-7-12 09:58 |只看該作者
咁你咪請工人出去做嘢!
你老公的想法你改變唔到。 咁咪自己去改變現狀。
女人識搵$點都理直氣壯D


複式洋房

積分: 404


44#
發表於 19-7-10 12:50 |只看該作者
世事唔係好多事事完美, 你見咁多清潔姐姐, 陪月, 收銀, 樓面, 洗碗, 果班姐姐, 好多都係後生做全職媽媽, 同社會脫曬節, 到仔女大左有自已世界, 屋企有事破產無錢等各樣原因要出番黎做野, 咪做呢d工囉, 再培訓都上唔番囉。做人保持有一技之長, 競爭力, 比自己一條退路, 比屋企更好嘅生活, 比仔女更好嘅未來, 及一個工作上進嘅榜樣


禁止訪問

積分: 816


43#
發表於 19-7-8 23:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


42#
發表於 19-7-8 23:35 |只看該作者
咁受氣出黎做野算吧啦
請個工人4千幾之麻。
做ftm 咪覺得值果4、5千囉咁cheap咁低人工咁無用,人地搵幾萬養家,你就0蚊,只係幫頭家慳幾千蚊請工人錢


公爵府

積分: 25196


41#
發表於 19-7-8 15:31 |只看該作者
agee 發表於 19-7-8 06:42
老公性格問題。 就算返工, 意見不合時一樣照聲大大, 可能家用會減少
總之重心唔好再放晒屋企, 叫佢請工 ...

我老公都係 大聲夾惡 無比家用 好彩我自己都唔弱 有d男人娶老婆番黎錫, 有d唔係, 自己睇清楚


公爵府

積分: 25196


40#
發表於 19-7-8 15:27 |只看該作者
Junjuncheung 發表於 19-6-2 15:39
我生左個女就轉左全職媽媽
係味無野做係屋企湊女就要受人氣?
係味做女人永都要睇人面色?

不要怨, 一係請工人 自己出黎做, 一係繼續做, 唔好怨, 呢個世界, 有錢有尊嚴


大宅

積分: 3314


39#
發表於 19-7-8 15:20 |只看該作者
過來人我覺得無老公體諒支持同性格唔係樂觀開朗嘅人唔好做ftm,我自己做左四個月ftm,雖然一早計劃左,做滿半年就請工人返ptm,但原來日日困獸鬥無社交真係好辛苦,ftm真係唔容易,如果可以,不妨試試俾人湊一兩日,又或者搵下pt,搵返自己同自信心,為自己諗多d。


珍珠宮

積分: 30513


38#
發表於 19-7-8 15:01 |只看該作者
Junjuncheung 發表於 19-6-2 16:03
31了
我仆心仆命從來只係驚你地唔夠食,食唔飽,驚你地無湯水飲,驚你地無3著....
我做到我會做,但原來一 ...

無人欣賞咪唔做囉,不用激親自己


子爵府

積分: 12727


37#
發表於 19-7-8 08:24 |只看該作者
一顆心 發表於 19-6-3 00:27
咁我自己唔會咁諗,我唔會覺得做主婦就卑微,反而屋企我話事姑9、99更加無人敢講我不是,講過一次之 ...

係!等於我依家工人唔尊重我,成日駁嘴,都係個男人唔夠識做,唔肯話佢。


公爵府

積分: 29846


36#
發表於 19-7-8 06:42 |只看該作者

回覆樓主:

老公性格問題。 就算返工, 意見不合時一樣照聲大大, 可能家用會減少
總之重心唔好再放晒屋企, 叫佢請工人/鐘點又好, 自已返pt / 去屋企避開, 揾返自我


複式洋房

積分: 144


35#
發表於 19-7-8 04:13 |只看該作者
你老公無尊重你


民房

積分: 23


34#
發表於 19-6-13 16:50 |只看該作者
我建議樓主先好好地再和你老公傾吓,再唔係揾婚姻或家庭輔導幫吓手,最重要要令你老公知道你為家庭付出咗好多,而且如果無咗你佢放工返嚟就食風啦,無咗你返到屋企好似垃圾堆啦,屋企如果唔係你處理咗咁多麻煩嘢,佢可以咁安心去返工?所以要比你老公知你唔係問佢攞家用,而係你應得的。而且家係倆夫妻先可建立個完整家庭,所以要:

選擇你所愛的(拍拖時),愛你所選擇的(結緍後)


翡翠宮

積分: 86639

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


33#
發表於 19-6-12 06:27 |只看該作者
你覺得冇人欣賞,你咪自己去改變囉,去返工,安排好邊個湊小朋友,返工早出晚歸咪唔駛因爲成日見面而嘈


伯爵府

積分: 19805


32#
發表於 19-6-11 18:09 |只看該作者
FTM偉唔偉大 好看你另一半點看
欣賞你就偉大

自己搵錢 洗個錢真係講野都大聲D架


別墅

積分: 932


31#
發表於 19-6-7 09:43 |只看該作者
其實係睇你老公,我都做全職媽媽
老公比晒所有人工我揸
雖然返黎都係唔會幫手
但從來放工就返屋企,從來冇語氣差過。奶奶話我就頂行佢咀
所以唔係全職媽媽地位低
係你係老公心目中地位低唔低既問題


複式洋房

積分: 106


30#
發表於 19-6-6 01:54 |只看該作者
本帖最後由 sophora 於 19-6-6 01:55 編輯

比你隻c6睇日劇月薪嬌妻 係要出糧的 不是以愛情為籍口免費 讓他請家傭吧


複式洋房

積分: 106


29#
發表於 19-6-6 01:52 |只看該作者
Junjuncheung 發表於 19-6-2 17:06
我喊住同拒講我既唔開心、拒口講味話知喇我知喇禁
承認佢唔夠錫你既事實

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo