夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   5


複式洋房

積分: 150


1#
發表於 19-6-3 21:45 |只看該作者
結婚已七年了,大囝已三歲,細囝也歲半。同老公之間感情........有了小朋友,生活上好多細節已經好多argue. 两個小魔鬼存在先令我倆沉住氣。沒有溝通,好多野都唔會同我商量先,亦好多他屋企人不會同我講,我唔覺他當我係屋企人/老婆,只係兩個仔媽媽。但對我來說甘樣点樣過下半世。深深覺得我接受唔到繼續甘樣。他是個好爸爸,但唔係好老公。男人唔細心係有好多,関心出自內心,不用教不用提点,但老公連関心我都feel 唔到。話其實好愛我,但我feel 唔到。


珍珠宮

積分: 38354


41#
發表於 19-7-1 09:29 |只看該作者
Jolly 發表於 19-6-30 12:36
Exactly! Most couples don’t know there are different type of love languages! They just keep missin ...
My ex husband and I both learned the 5 different love language when we first got married. I know what is my ex husband love languages. So, event though now we divorced, I never doubt about he does not love me. Just with my love language of feeling being loved, his is the worst on that language, that is why I don't FEEL loved by him.
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


子爵府

積分: 10241


40#
發表於 19-6-30 12:45 |只看該作者
樓主,不如留意吓自己如何表達你對佢嘅愛先?你覺得你做乜野先叫愛佢?
之後你覺得你想佢點做,你才能領會佢嘅愛?
上網睇下five love languages, 可能大家都愛大家,但表達方式唔係一樣。
I support autism acceptance!


子爵府

積分: 10241


39#
發表於 19-6-30 12:39 |只看該作者
858D 發表於 19-6-17 02:51
我剛想提議樓主觀察下佢老公 愛的語言 係邊樣最擅長。
睇來係 word of affirmation. (得把口講 『我愛妳』 ...

Great resource!

I support autism acceptance!


子爵府

積分: 10241


38#
發表於 19-6-30 12:36 |只看該作者
YolandaTam 發表於 19-6-3 23:33
He doesn't speak the love language that you'd like to receive.

Exactly! Most couples don’t know there are different type of love languages! They just keep missing each other’s love. How sad...
I support autism acceptance!


侯爵府

積分: 20684


37#
發表於 19-6-30 07:01 |只看該作者
littlebobo2016 發表於 19-6-3 23:33
咁多年,好似佢屋企D 野係唔會同我講.... 究竟有冇當我係一家人架?嚟樣野我係極知不滿。之前都嘈過好多次 ...

佢係咪唔想你煩多樣先唔同你講?


別墅

積分: 627


36#
發表於 19-6-29 01:49 |只看該作者
littlebobo2016 發表於 19-6-3 21:45
結婚已七年了,大囝已三歲,細囝也歲半。同老公之間感情........有了小朋友,生活上好多細節已經好多argue. ...

咁悶,梗係出去揾第二個,新鮮完就三,四,五個⋯襯後生,唔通60歲先玩咩?


男爵府

積分: 8929


35#
發表於 19-6-29 00:45 |只看該作者
D男人就係咁奇怪架
講多句都好似會少左舊肉咁
但佢地完全唔會覺得有野喔
係我地女人有時會覺得無癮
但看在佢係好爸爸份上,唯有安慰自己凡事無完美


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


34#
發表於 19-6-27 12:45 |只看該作者
仔大左, 關係會改善
主 賜 平 安


大宅

積分: 4128


33#
發表於 19-6-26 18:27 |只看該作者
男人需要的是寧靜和空間,所以旅遊時一言不發才會放鬆。
人是要教要訓練的,好似教仔女一樣。小朋友也不是教三四次就可以,整整一個學期可能才學會自己上厠所。成年人有了三四十年的習慣,要佢改要俾多d時間才可以的。
你想要點的男人要自己調教出來,唔係鬧佢,是要鼓勵要獎勵。你老公係一個好爸爸好兒子是他原生家庭用幾十年時間教出來的,你如果想要個好老公,也必須花同樣時間去調教。


別墅

積分: 585


32#
發表於 19-6-17 23:38 |只看該作者
當你發現個老公係唔適合做你老伴,但係佢又好錫仔女,你可以點選擇,呃自己同佢一齊到老, 定係好瀟灑咁同佢離婚,叫佢照顧仔女,另娶第二個女人做仔女保母


大宅

積分: 2597


31#
發表於 19-6-17 20:07 |只看該作者
我同你好似,遇到一樣問題。


珍珠宮

積分: 38354


30#
發表於 19-6-17 02:51 |只看該作者
YolandaTam 發表於 19-6-3 23:33
He doesn't speak the love language that you'd like to receive.

我剛想提議樓主觀察下佢老公 愛的語言 係邊樣最擅長。
睇來係 word of affirmation. (得把口講 『我愛妳』)
may be act of service. (做左個好爸爸,唔使樓主做咁多照顧子女既事)


receiving gift?
Physical touch?
quality time?

according to Gary Chapman.


Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


男爵府

積分: 7424


29#
發表於 19-6-16 23:04 |只看該作者
DengCK 發表於 19-6-3 23:50
不用客氣。睇呢度d post就知好爸爸都好難搵。好多男人好爸爸好老公都不是。

嘗試主動d同佢溝通,又將你的 ...

真係,好爸爸好老公都不是,只是男家中的好孩子……


大宅

積分: 1659


28#
發表於 19-6-16 07:38 |只看該作者
littlebobo2016 發表於 19-6-3 23:26
甘我提過一次两次三次四次.... 我還需要每次都提嗎?有時我也會想是男人特性嗎?還是找excuse 給他。我也 ...

我都係提出過幾次,喊晒問佢係咪我有問題,佢剩係講唔係,係佢攰,我14年的婚姻生活加埋同拍拖時分別唔大,收歸國有,棄諸門外。 我搞不懂。 真心的我搞不懂


大宅

積分: 1659


27#
發表於 19-6-16 07:33 |只看該作者
回覆 littlebobo2016 的帖子

me too. 食早餐一齊但似搭枱,唔講野,唔掂,唔攬。 但係一個好爸爸,好賓佬,但我無老公


男爵府

積分: 8622


26#
發表於 19-6-4 20:12 |只看該作者
littlebobo2016 發表於 19-6-3 23:33
咁多年,好似佢屋企D 野係唔會同我講.... 究竟有冇當我係一家人架?嚟樣野我係極知不滿。之前都嘈過好多次 ...

我5想知佢屋企既事,一來無興趣,二來5關我事,知少樣煩少樣
我覺得有共同興趣好重要,話題都多d。


大宅

積分: 3950


25#
發表於 19-6-4 17:28 |只看該作者
"生活上好多細節已經好多argue." 這不是溝通? 家事是要互動, 體諒.
有個好爸爸, 對小朋友好, 對家庭好, 還想點?
老公連関心我都feel 唔到? 爸爸把所有時間, 金錢付給小朋友家庭, 沒有送名牌手袋, 鑽戒?
壞男人街邊多的是, 但他們不會給你幸福的.


伯爵府

積分: 18662


24#
發表於 19-6-4 16:44 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 kl1 於 19-6-4 16:45 編輯

不如集中討論兩個小朋友讀書、未來動向、甚至一家人嘅旅行等等關於自身一家四口嘅生活。大家搵到個方向,攞到共識炒鬧都會少啲,趁機重新建立兩夫妻默契。好爸爸唔易搵,見好多帖都講生咗BB之後,個老公掛住打機唔理屋企、唔湊小朋友。


大宅

積分: 2190


23#
發表於 19-6-4 14:47 |只看該作者
shannon_fky4186 發表於 19-6-3 23:22
關心出自內心,不用教不用提點

呢句唔同意,好多男士在內心情感表達上係需要提點咖!

對,d男人係要人提伽!
次次提,係次次都提先識做伽
因為男人始終吾夠女人細心
佢地吾會諗到 甘周到
都因為甘 有同C6嘈
但之後又一樣,,

至於話題
都一樣,可能日日都有見到
(除左番工)
d話題 愈黎愈少
一齊住埋甘耐,都會講到吾知講咩好
有時C6放工番黎都話攰
吾想講野 我體諒佢囉…

有時男人同女人既標準又吾同既
所以樓主 吾好比甘高標準
d男人未必會做到
好好同佢講你既睇法
等佢再做好d表現。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo