夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3530


1#
發表於 19-6-3 22:06 |只看該作者
唔知各位 jm, 有冇睇婚內情?大家對男女主角包括小三,小四有咩睇法?


子爵府

積分: 11320


53#
發表於 19-6-21 13:30 |只看該作者
PoohPooh媽媽 發表於 19-6-21 13:26
回覆 mingmama 的帖子

你啲字眼好難聽呀~~ XDDDD

都係講事實啫~況且我講二手都唔係講處唔處呢樣~係話佢用人哋個老公啫~唔明點解無啦啦講咗處呢樣嘢~從來都冇提過呢個字


複式洋房

積分: 130


52#
發表於 19-6-21 13:26 |只看該作者
回覆 mingmama 的帖子

你啲字眼好難聽呀~~ XDDDD
講真.... 宜家呢個年代有幾多係處? 係咪都二手多架啦!


子爵府

積分: 11320


51#
發表於 19-6-19 13:55 |只看該作者
PoohPooh媽媽 發表於 19-6-19 12:55
回覆 anna59 的帖子

我都覺得係, 但要得孫逸去到某一個年紀, 成熟了先知...... 不過我覺得淑媛好幸福, 有 ...

係咪應該是淑湘有小鮮肉食呢?淑媛食人二手菜咋喎


複式洋房

積分: 130


50#
發表於 19-6-19 12:55 |只看該作者
回覆 anna59 的帖子

我都覺得係, 但要得孫逸去到某一個年紀, 成熟了先知...... 不過我覺得淑媛好幸福, 有個咁錫佢嘅醫生男友, 我都好想~~


珍珠宮

積分: 49821


49#
發表於 19-6-18 18:51 |只看該作者
回覆 mingmama 的帖子

淑媛買大細博吓囉


子爵府

積分: 11320


48#
發表於 19-6-18 15:57 |只看該作者
anna59 發表於 19-6-18 13:46
回覆 PoohPooh媽媽 的帖子

其實, 可能孫逸最愛淑媛

呢個男人最愛是自己~自私都一個點~有咩一聲話唔聯絡住就走咗去~中意就返嚟~話要搵靈感又要搵女人~結局係同淑媛一齊~但未必會可以直到永遠


珍珠宮

積分: 49821


47#
發表於 19-6-18 13:46 |只看該作者
回覆 PoohPooh媽媽 的帖子

其實, 可能孫逸最愛淑媛


複式洋房

積分: 130


46#
發表於 19-6-18 13:40 |只看該作者
回覆 mingmama 的帖子

係喎, 究竟呢個男人有乜好??


公爵府

積分: 26412

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


45#
發表於 19-6-6 15:46 |只看該作者
今日睇左28集,我覺得幾好睇,孫逸睇落好好先生(表面老實有才華),其實賤男一名,許或然應該是假大肚,目的要幫馬淑湘從淑媛手中搶孫回來,許應該是雙性戀人士~


珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


44#
發表於 19-6-6 15:07 |只看該作者
chu媽 發表於 19-6-3 22:06
唔知各位 jm, 有冇睇婚內情?大家對男女主角包括小三,小四有咩睇法?
有睇,
最賤係個男人,
小說家? 呸!


侯爵府

積分: 20329


43#
發表於 19-6-6 14:19 |只看該作者

回覆樓主:

我唔會要追
唔好點評我


子爵府

積分: 12639


42#
發表於 19-6-6 11:10 |只看該作者
chu媽 發表於 19-6-5 18:44
回覆 mingmama 的帖子

最後都係離婚,同許或然一齐

我覺得許或然係鍾意女人同埋佢見到孫日咁嘅死人款!正常女人點會仲鍾意佢啊?佢好似一啲責任感都冇,好似玩完玩吧就同D女人講《我哋少啲見面啦》!就當解決件事


侯爵府

積分: 20329


41#
發表於 19-6-5 22:15 |只看該作者
chu媽 發表於 19-6-5 18:44
回覆 mingmama 的帖子

最後都係離婚,同許或然一齐


唔好點評我


子爵府

積分: 11320


40#
發表於 19-6-5 18:45 |只看該作者
chu媽 發表於 19-6-5 18:44
回覆 mingmama 的帖子

最後都係離婚,同許或然一齐

劇情越來越脫線


大宅

積分: 3530


39#
發表於 19-6-5 18:44 |只看該作者
回覆 mingmama 的帖子

最後都係離婚,同許或然一齐


子爵府

積分: 11320


38#
發表於 19-6-5 13:21 |只看該作者
你好嗎 發表於 19-6-5 13:14
我睇到22都無睇到有人有bb喎

許或然話有咗~但好似又話要落仔~跟著孫逸去氹佢~又同淑媛講暫時唔好聯絡~總之就煩到九彩


侯爵府

積分: 20329


37#
發表於 19-6-5 13:14 |只看該作者
moon7632 發表於 19-6-5 00:43
太誇張,今日睇到話小三有BB,個老婆仲未死嫁,仲要話俾個大婆知。想人鬧多兩錢,所以睇到19集都跳左船。太 ...

我睇到22都無睇到有人有bb喎
唔好點評我


男爵府

積分: 9853


36#
發表於 19-6-5 12:48 |只看該作者
mingmama 發表於 19-6-5 10:15
如果自己就死~個老公咁賤~身邊又有個小鮮肉對自己好~就梗係即飛渣男食好嘢啦
...

係喔,有小鮮肉,我忘記了


水晶宮

積分: 51137


35#
發表於 19-6-5 12:18 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-6-4 14:38
我直頭唔明佢點解成日有得做主角.

我都唔明

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo