夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1789


1#
發表於 19-6-9 23:19 |只看該作者
現在申請離婚,或三年後等細仔上理大學先?


複式洋房

積分: 360


47#
發表於 19-6-26 10:52 |只看該作者
kiki523 發表於 19-6-25 23:54
結婚生仔後,兩個世界 ,因為我仲有個大,我冇可能一個養兩個,就算可以,小朋友一定冇而家生活咁 ...

唉,你個個仲肯等到仔大,我個琴日突然出現,話預備左2份文件,一份雙方同意,一份佢單方入,去到咁絕,而家係佢一定要離婚,1月前我仲乜都唔知,有頭家,邊個接受到咁突然


伯爵府

積分: 18627


46#
發表於 19-6-25 23:54 |只看該作者
emilyemily 發表於 19-6-25 10:39
總之結婚後買既物業就算只有佢名,上到法庭你係可以爭一半架。

我小朋友升k3,又係冇人湊,想搵工都要等 ...

本帖最後由 kiki523 於 19-8-3 11:13 編輯



複式洋房

積分: 360


45#
發表於 19-6-25 10:39 |只看該作者
kiki523 發表於 19-6-25 01:42
细才升小,大升中,冇人湊

總之結婚後買既物業就算只有佢名,上到法庭你係可以爭一半架。

我小朋友升k3,又係冇人湊,想搵工都要等升小先,老公堅持離婚,我想過挽回,佢一開始已打算放手,大家加油


伯爵府

積分: 18627


44#
發表於 19-6-25 01:42 |只看該作者
Duffy727 發表於 19-6-24 22:19
有冇打算去工作?如果打算離婚,要計劃下將來自己照顧自己

本帖最後由 kiki523 於 19-8-3 11:13 編輯



伯爵府

積分: 18627


43#
發表於 19-6-25 01:40 |只看該作者
emilyemily 發表於 19-6-24 21:01
回覆 kiki523 的帖子

層樓係婚後買定婚前,婚後買如離婚你可分一半架,仲有佢都唔可以趕你走,你住開佢要 ...

為結婚而買架喎?


已刪除用户

積分: 3065


42#
發表於 19-6-25 00:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1603


41#
發表於 19-6-24 22:19 |只看該作者
kiki523 發表於 19-6-20 00:36
我屋企人都咁講,我賴低兩個走,層樓一定有人入架。我帶仔走,三個食住行,自己搞掂。我留守,起碼小朋友 ...

有冇打算去工作?如果打算離婚,要計劃下將來自己照顧自己


複式洋房

積分: 360


40#
發表於 19-6-24 21:01 |只看該作者
回覆 kiki523 的帖子

層樓係婚後買定婚前,婚後買如離婚你可分一半架,仲有佢都唔可以趕你走,你住開佢要比返你同仔女住


大宅

積分: 3843


39#
發表於 19-6-20 10:50 |只看該作者
kiki523 發表於 19-6-20 00:36
我屋企人都咁講,我賴低兩個走,層樓一定有人入架。我帶仔走,三個食住行,自己搞掂。我留守,起碼小朋友 ...

有小朋友無辦法,唯有硬食....


男爵府

積分: 8910

好媽媽勳章


38#
發表於 19-6-20 00:54 |只看該作者
kiki523 發表於 19-6-20 00:36
我屋企人都咁講,我賴低兩個走,層樓一定有人入架。我帶仔走,三個食住行,自己搞掂。我留守,起碼小朋友 ...

為左小朋友,撐住先,都要顧現實,攪掂左自己生活先。


伯爵府

積分: 18627


37#
發表於 19-6-20 00:36 |只看該作者
Winnieho1004 發表於 19-6-19 19:31
都係,你走左,小三可能會搬入來,你要保住個家,保護小朋友

我屋企人都咁講,我賴低兩個走,層樓一定有人入架。我帶仔走,三個食住行,自己搞掂。我留守,起碼小朋友跟我住,係到白住有家用,只當打份工。有時覺得好無奈硬食


大宅

積分: 3843


36#
發表於 19-6-19 19:31 |只看該作者
kiki523 發表於 19-6-19 18:45
其實真係好無奈,都快3年啦,我冇可能一個人帶兩個走,層樓佢名,我又全職湊,屋企人叫我繼續住,唔好離開 ...

都係,你走左,小三可能會搬入來,你要保住個家,保護小朋友


伯爵府

積分: 18627


35#
發表於 19-6-19 18:45 |只看該作者
godsaveme 發表於 19-6-19 18:20
我仔中二了,但佢仲未知,因為C6同佢講要調去大陸做野。

你三母子唔駛走,自己搞離婚,不過最好揾律師, ...

其實真係好無奈,都快3年啦,我冇可能一個人帶兩個走,層樓佢名,我又全職湊,屋企人叫我繼續住,唔好離開,一於賴死,因為细升小,一定要跟,等小朋友大啲先同佢計


大宅

積分: 2684

牛年勳章


34#
發表於 19-6-19 18:20 |只看該作者
kiki523 發表於 19-6-18 23:39
本帖最後由 kiki523 於 19-6-18 23:43 編輯

你有冇小朋友?

我仔中二了,但佢仲未知,因為C6同佢講要調去大陸做野。

你三母子唔駛走,自己搞離婚,不過最好揾律師,因為你要爭取層樓和膳養費。


大宅

積分: 2684

牛年勳章


33#
發表於 19-6-19 18:16 |只看該作者
Winnieho1004 發表於 19-6-18 23:37
本帖最後由 Winnieho1004 於 19-6-18 23:38 編輯

大陸小三應該青春無敵,所以好似中降頭一樣

應該不過三十,在大陸按摩識得


大宅

積分: 3843


32#
發表於 19-6-18 23:58 |只看該作者
kiki523 發表於 19-6-18 23:41
佢冇返來架啦。

咁仲好,疊埋心水湊好小朋友...


伯爵府

積分: 18627


31#
發表於 19-6-18 23:41 |只看該作者
Winnieho1004 發表於 19-6-18 23:36
你換埋門鎖,唔好俾佢話返來就返來...

本帖最後由 kiki523 於 19-7-10 23:40 編輯



伯爵府

積分: 18627


30#
發表於 19-6-18 23:39 |只看該作者
godsaveme 發表於 19-6-18 23:04
痴痴地,你反問佢,佢能唔能夠接受你有個男朋友?

我那個好似中咗降頭咁,突然變咗第二個人,爲咗個識咗 ...

本帖最後由 kiki523 於 19-6-18 23:43 編輯

你有冇小朋友?
其實搞離婚都有傾過,叫我自己一人走,但我是全職媽媽,有一個升小,一個升中,層樓是佢名,我都唔知點做好。


大宅

積分: 3843


29#
發表於 19-6-18 23:37 |只看該作者
godsaveme 發表於 19-6-18 23:04
痴痴地,你反問佢,佢能唔能夠接受你有個男朋友?

我那個好似中咗降頭咁,突然變咗第二個人,爲咗個識咗 ...

本帖最後由 Winnieho1004 於 19-6-18 23:38 編輯

大陸小三應該青春無敵,所以好似中降頭一樣

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo