夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1464


1#
發表於 19-6-14 11:00 |只看該作者
本帖最後由 kewpie160523 於 19-6-23 20:40 編輯

Del


珍珠宮

積分: 32599


31#
發表於 19-6-18 14:21 |只看該作者
kewpie160523 發表於 19-6-14 14:45
結婚幾年後有bb,我知佢都好大壓力剛剛事業上家庭上都有大轉變,又可能冇諗過初生bb會咁難湊

我b依家1個 ...

bb係媽媽肚裡面住咗十個月,突然離開去到一個陌生世界,bb好缺乏安全感,所以媽媽要回應bb訴求,透過抱去比安全感bb
瞓覺時用包被包實bb,令bb有安全感
等bb大的的識得分日夜,就會日頭瞓少咗,夜晚瞓多啲
我b都係喊足三個月,一到三個月就好穩定咁夜晚7、8點就喊眼瞓,飲完奶就瞓得穩好多,夜晚起身喊飲奶,飲完又瞓過

唔好同老公分開瞓,會嚴重影響夫妻感情
唔需要驚嘈醒老公,比個耳塞老公用


子爵府

積分: 10956

馬年勳章


30#
發表於 19-6-15 16:01 |只看該作者
kewpie160523 發表於 19-6-15 03:48
用左米袋再加奶嘴好似好少少

咁你地係同bb分房訓?我都唔想分床訓 但bb床入唔到房 6299 又擔心 老公又唔 ...

我囝由出院回家就分房瞓,習慣由第一天開始,又有收音器材監擦,沒有問題
另老公幫手係平時做(不代表你放手唔理),唔使等放假


大宅

積分: 1464


29#
發表於 19-6-15 03:48 |只看該作者
SUMSUM_88 發表於 19-6-15 01:24
BB易扎醒,試下用古老方法,用長布條做條雙面帶,分三份,頭同尾(emoji)面放米,有D重量,BB瞓覺時放在腹部 ...

用左米袋再加奶嘴好似好少少

咁你地係同bb分房訓?我都唔想分床訓 但bb床入唔到房 6299 又擔心 老公又唔想再買多張

都有教過佢 放假尤其夜更都會幫下手 希望佢慢慢習慣爸爸呢個角色


子爵府

積分: 10956

馬年勳章


28#
發表於 19-6-15 01:24 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 SUMSUM_88 於 19-6-15 01:32 編輯

BB易扎醒,試下用古老方法,用長布條做條雙面帶,分三份,頭同尾(emoji)面放米,有D重量,BB瞓覺時放在腹部上,睇下有冇幫助
我以前仔瞓BB床,床底下放收音器,佢喊時我會聽到,唔好同老公分床瞓
平時所有事情都會教老公,無論冲涼換片喂奶,示範一次,就係旁邊睇住佢做,佢學識點照顧BB,你可以輕鬆D,比多D精神時間老公,兩個感情好D,而佢參與BB事情,會漸漸投入父親角色


公爵府

積分: 25067


27#
發表於 19-6-14 20:59 |只看該作者
littlefunpig 發表於 19-6-14 20:46
我都係奶奶幫手湊,搬出黎住
有時放假放上奶奶度一係?

依家搬左去好遠,所以都懶得特登帶過去


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


26#
發表於 19-6-14 20:46 |只看該作者
siuling0119 發表於 19-6-14 11:23
之前係我奶奶幫手湊,所以都好自由,得閒可以自己去下街,同老公出去食下飯,依家搬左出黎,自己湊番就知辛 ...

我都係奶奶幫手湊,搬出黎住
有時放假放上奶奶度一係?


水晶宮

積分: 51137


25#
發表於 19-6-14 18:12 |只看該作者

回覆樓主:

其實有左小朋友,一定回不到以前嘅二人世界,即使你點安排,尤其係bb出世頭兩三年,做人父母,本身應該要有心理準備~
只係唔可以完全無左對方咁解,最基本,唔好分房或分床訓,訓練bb自己訓,可以嘅,bb訓左,兩公婆一齊上網睇下戲,多D甜言蜜語,例如老公湊b,咪讚下佢,無左佢唔得咁囉~


大宅

積分: 2757

2018復活節勳章


24#
發表於 19-6-14 15:44 |只看該作者
kewpie160523 發表於 19-6-14 14:31
都可能係未習慣要做爸爸同埋剛剛事業上家庭上都誇左一大步都好大壓力
睇下會唔會星期六或日有一日屋企人可 ...

唔好話男人,連我自己都用左兩年先適應到自己係媽媽呢個身份...
而家反而係我覺得同老公去旅行有罪惡感...好彩阿女都體諒...

比d時間老公,等佢多d照顧小朋友就會多d感情,咁你又會輕鬆d。

如果屋企人可以,兩公婆得閒出去食個飯當休息下。
我就係阿女7個月先正式有返以前嘅感覺...
唔駛太心急,只要有得救,時間會幫到你地,加油~


子爵府

積分: 12137


23#
發表於 19-6-14 14:57 |只看該作者
回覆 kewpie160523 的帖子

雙方都係剛成為新手爸媽,生活轉變太大,唔適應好正常,我個時照顧初生囡囡,因為怕自己做得唔好,都有D唔開心,好彩老公開解,其實大家互相支持好重要,我覺得可以多D讚賞,少少事都讚賞,例如返工咁攰仍然抱小朋友,應該大讚,儘量納番佢成為你隊友,令佢唔覺得失去左以前嘅你。


大宅

積分: 1464


22#
發表於 19-6-14 14:45 |只看該作者
秋天與楓葉 發表於 19-6-14 13:25
係結婚後有bb?還是有bb先結婚?
老公似乎唔識得體諒老婆,湊初生bb辛苦到暈,媽媽一日瞓得幾個鐘,瞓覺時 ...

結婚幾年後有bb,我知佢都好大壓力剛剛事業上家庭上都有大轉變,又可能冇諗過初生bb會咁難湊

我b依家1個月又係勁易扎醒同好扭抱,咁你b一個月時點解決?因為開左個壞既頭,抱慣左依家越黎越嚴重一放就喊,有時奶咀都唔要,係要人抱,唔知點搞


大宅

積分: 1464


21#
發表於 19-6-14 14:34 |只看該作者
HOPEFORBB 發表於 19-6-14 13:08
回覆 kewpie160523 的帖子

唔係好理解,BB先一個月,佢已經話你忽略佢,咁即係你陀緊佢已經有啲咁感覺?

係呀 陀梗巳經有呢個感覺 可能真係我忽略左佢 但個一刻冇講我真係唔知 因為當時我都好耐要人支持 希望大家唔好做左父母之後忘記左大家夫妻既感覺


大宅

積分: 1464


20#
發表於 19-6-14 14:31 |只看該作者
mikis 發表於 19-6-14 13:04
原來如此...
但1個月就已經咁,坦白我覺得佢唔太體諒你,佢可能仲緬懷緊未生前嘅日子。
不過新手父母的確要d ...

都可能係未習慣要做爸爸同埋剛剛事業上家庭上都誇左一大步都好大壓力
睇下會唔會星期六或日有一日屋企人可以幫手湊到 不過都要睇左老公想唔想先 如果唔係暫時都應該幾難有兩個人既時間


珍珠宮

積分: 32599


19#
發表於 19-6-14 13:25 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 秋天與楓葉 於 19-6-14 13:30 編輯

係結婚後有bb?還是有bb先結婚?
老公似乎唔識得體諒老婆,湊初生bb辛苦到暈,媽媽一日瞓得幾個鐘,瞓覺時間都唔夠仲投訴老婆
我bb一個月大時又係勁易紮醒,瞓著一陣又喊唔停,忙到食飯都唔得閒

bb瞓覺唔好拍唔好按,拍慣按慣以後就好辛苦
一個月大bb眼瞓開始會細細聲喊,咁就擺bb落床由佢自己瞓
大約3-4個月就夜晚8點瞓,瞓3-4個鐘就起身飲奶,會穩定好多
未戒夜奶都keep住晚晚8點瞓,習慣比bb自行入睡,夠鐘就飲奶、熄燈、bb自己瞓,咁就可以同老公有二人世界
我主張唔陪瞓,比bb自行入睡
但現階段bb一個月大無安全感成日喊係好平常
我bb 3個月大開始就比佢自行入睡,又真係好快就瞓著



子爵府

積分: 14765


18#
發表於 19-6-14 13:08 |只看該作者
回覆 kewpie160523 的帖子

唔係好理解,BB先一個月,佢已經話你忽略佢,咁即係你陀緊佢已經有啲咁感覺?

不過俾啲時間大家適應,但始終大家要明白頭幾年係會少咗啲二人世界時間,呢個係做父母的代價,身分角色唔同咗就始終要大家諒解


大宅

積分: 2757

2018復活節勳章


17#
發表於 19-6-14 13:04 |只看該作者
kewpie160523 發表於 19-6-14 12:50
因為屋企人幫手個段時間都係星期一至五,老公返到屋企之前既時間屋企人就會走,星期六日都係我地自己湊
就 ...

原來如此...
但1個月就已經咁,坦白我覺得佢唔太體諒你,佢可能仲緬懷緊未生前嘅日子。
不過新手父母的確要d時間去磨合,盡自己能力啦。
佢係愛你嘅會感受到的。

And我覺得既然有屋企人幫手,就睇吓可唔可以幫多少少,同佢哋解釋下,盡力擠出2人時間。
頭半年可能都難d㗎喇,千祈唔好放棄,會見到希望的。
但老公老頑固就另計...


大宅

積分: 1464


16#
發表於 19-6-14 12:50 |只看該作者
mikis 發表於 19-6-14 12:18
唔明...有屋企人幫手點會無獨處時間?
我自己都係有人睇住會每個月出去兩人食下飯,食完就返屋企湊女訓覺。 ...

因為屋企人幫手個段時間都係星期一至五,老公返到屋企之前既時間屋企人就會走,星期六日都係我地自己湊
就係知道二人關係重要 所以自從佢話我只顧bb後我都留意返 但佢似乎對我有d變左唔太受樂


大宅

積分: 1464


15#
發表於 19-6-14 12:45 |只看該作者
CCHINGC 發表於 19-6-14 12:09
回覆 kewpie160523 的帖子

6)唔使問想唔想餵,直接講:bb好掛住你呀,老公,想你餵佢食奶

6)會試下多d講呢d說話,但見佢餵時個樣好攰,我都叫佢攰就比返我接手

7)佢咁抗拒所以我都好驚無再做住,唔想迫佢

8)有whatsapp 佢多d關心佢,煮或買野個d可能要遲d先 重坐梗月

係呀 我放完產假就要返工架喇


大宅

積分: 1464


14#
發表於 19-6-14 12:41 |只看該作者
CCHINGC 發表於 19-6-14 12:02
回覆 kewpie160523 的帖子

1)bb先一個月,係大家嘅適應期,通常4-5個月後戒左夜奶會好d,焦咁扭時,多d俾 ...

1)明白,可能都要比d時間大家適應

2)星期六日有時都會一齊食早餐既,但佢都顧住睇電腦,冇咩野講

5)明白,會多d叫返佢老公



大宅

積分: 2757

2018復活節勳章


13#
發表於 19-6-14 12:18 |只看該作者
kewpie160523 發表於 19-6-14 11:51
依家星期一至五都屋企人幫手湊 反而星期六日我地就自己湊 所以都冇得兩個獨處既時間
...

唔明...有屋企人幫手點會無獨處時間?
我自己都係有人睇住會每個月出去兩人食下飯,食完就返屋企湊女訓覺。

如果你要求嘅獨處係一定要24小時放低小朋友嘅,不妨每年安排一次短程2人世界旅行。

小朋友會大,終有一日會有自己嘅生活,冇嘢比建立2人關係更重要...


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo