夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 629


1#
發表於 19-6-14 14:22 |只看該作者
本帖最後由 JS0331 於 19-6-18 15:50 編輯


唔想變左同人鬧交, del


別墅

積分: 629


65#
發表於 19-6-18 16:08 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


大宅

積分: 2534


64#
發表於 19-6-18 16:06 |只看該作者
JS0331 發表於 19-6-18 16:00
你把口都幾臭^_^

你價值觀好有問題,做你仔女老公點頂


別墅

積分: 629


63#
發表於 19-6-18 16:00 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


禁止訪問

積分: 4845


62#
發表於 19-6-18 15:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2534


61#
發表於 19-6-18 15:38 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


別墅

積分: 629


60#
發表於 19-6-18 15:34 |只看該作者
本帖最後由 JS0331 於 19-6-18 15:56 編輯

...


別墅

積分: 629


59#
發表於 19-6-18 15:32 |只看該作者
moon7632 發表於 19-6-18 15:03
見到張單真係唔捨得花錢,未出世都每個月洗$3000。出左世,慳住老公荷包,一頭家大家都要包容,得來不易的 ...


唯有係其他野上面慳D, 其實好多野我都自己搞掂, 都知佢無咩錢剩, 唔想佢大壓力


別墅

積分: 629


58#
發表於 19-6-18 15:30 |只看該作者
本帖最後由 JS0331 於 19-6-18 15:31 編輯
whomen 發表於 19-6-18 15:24
你都幾奇怪,2個都已經為錢煩,仲要去私家生,留返錢比個B啦,陪月錢都比唔出,仲要去私家生
...

你地唔怕痛可以順產, 我都好佩服順產既媽媽, 但我自問真係無呢個勇氣, 我諗開刀定順產呢個係我個人意願, 唔輪到你去批判。



大宅

積分: 2534


57#
發表於 19-6-18 15:24 |只看該作者
JS0331 發表於 19-6-18 14:26
我自己有, 唔會去公立生, 因為我怕痛要開刀, 呢D錢唔慳得

你都幾奇怪,2個都已經為錢煩,仲要去私家生,留返錢比個B啦,陪月錢都比唔出,仲要去私家生


珍珠宮

積分: 32599


56#
發表於 19-6-18 15:09 |只看該作者
moon7632 發表於 19-6-18 15:03
見到張單真係唔捨得花錢,未出世都每個月洗$3000。出左世,慳住老公荷包,一頭家大家都要包容,得來不易的 ...

其實我諗法同你一樣,#53回應都講得好好
明知老公錢銀上唔鬆動,應該體諒老公
更何況bb出世後支出更多,應該為大家衡量各方面再作決定,唔係只諗自己
一頭家大家都有份,需要洗一大筆錢時要同另一半有共識,而唔係獨行獨斷




禁止訪問

積分: 4845


55#
發表於 19-6-18 15:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32599


54#
發表於 19-6-18 14:53 |只看該作者
moon7632 發表於 19-6-18 14:42
計唔到咁多,陪月唔夠錢,咪唔好去私院生,其實公家生都唔錯,我都係有能力私院生,但都去公家生。
因為慳 ...

3-4萬唔夠
淨係住院費都2萬,仲有醫生費,視乎揀咩醫生,假期/半夜開刀有附加費好甘
開刀無得住兩晚,開刀要住5日4夜
同埋bb出世健健康康、唔洗照燈,唔揀名醫就埋單大約7-8萬
如果bb出世要住私家兒科都好甘
新聞都有講產婦產產後流血不止,私院埋單要幾十萬


禁止訪問

積分: 4845


53#
發表於 19-6-18 14:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4845


52#
發表於 19-6-18 14:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 629


51#
發表於 19-6-18 14:26 |只看該作者
本帖最後由 JS0331 於 19-6-18 15:55 編輯

...


珍珠宮

積分: 32599


50#
發表於 19-6-18 14:13 |只看該作者
JS0331 發表於 19-6-18 13:11
陪月, 請工人同去私家生b都係佢主意, 佢話唔想我辛苦, 但唔夠錢比咁解, 佢出發點都係想我好
...

老公戶口得返幾千蚊.....
咁現況經濟環境似乎適合去公立醫院生bb
做人要睇餸食飯,結婚後支出多咗,bb出世後支出仲多,留返儲備以不時之需好過

同埋兩位需要見婚姻輔導,有個中間人化解雙方之間矛盾,因為bb出世後會遇到更多矛盾同難題,依加唔解決一路積壓恐怕會大爆發.....


別墅

積分: 629


49#
發表於 19-6-18 13:14 |只看該作者
本帖最後由 JS0331 於 19-6-18 15:55 編輯

...


別墅

積分: 629


48#
發表於 19-6-18 13:11 |只看該作者
本帖最後由 JS0331 於 19-6-18 15:55 編輯

...


瑪瑙宮

積分: 139681


47#
發表於 19-6-18 13:05 |只看該作者
佢唔係唔願比, 係佢有幾多可以比你都唔知. 如果佢夾左裝修結婚各樣, 你又無早講要陪月私家生, 佢就大失預算. 而家佢真係無, 不如你唔好私家生, 起碼有十萬八萬摘袋.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo