夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5807


1#
發表於 19-6-16 20:58 |只看該作者
點解我6299知我哋2公婆有不和,我老公話好大壓力,話同佢哋解釋到喊。然後話我俾佢兩老睇到我黑佢(老公)面係我唔啱

我自己覺得知咪知,2個人相處實有磨擦,就算我媽知我哋嘈交我都覺得冇所謂。我諗法有問題嗎?


琥珀宮

積分: 152982


25#
發表於 19-6-19 13:45 |只看該作者
我唔會想俾人知,因為有時只係耍下花槍好小事,但D長輩就無限放大,煩到死


公爵府

積分: 25067


24#
發表於 19-6-19 06:44 |只看該作者
KYU_CHEER 發表於 19-6-16 20:58
點解我6299知我哋2公婆有不和,我老公話好大壓力,話同佢哋解釋到喊。然後話我俾佢兩老睇到我黑佢(老公) ...

本帖最後由 siuling0119 於 19-6-19 06:45 編輯

每個人想法同處事方式都唔同,我自己都係唔中意俾屋企人知自己同另一半有問題,除非分開了,先會交代分開左,如果仲一齊的話,嘈交内容唔會同其他講,尤其自己父母,更加唔想佢地知咁多!


珍珠宮

積分: 38354


23#
發表於 19-6-18 23:58 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 19-6-17 12:53
都唔係㗎!
我哋一係唔爆發,一爆發好激烈嘅。 不過都過咗人生一半,眨下眼就過埋下 ...

哈哈,爆得激烈,過後唔會有條刺就好。唔係對對配搭都可以雙方都冇條刺。我先生的一對好友夫婦又係要呦就呦,唔使畀面或睇場合,但呦完,大家冇事。當初結婚冇人睇好佢地會過到六個月。但現在已經20幾近30年,依然一齊好地地。不過佢地既性格又唔係D浪漫性感,消費方式,工作需要方面,賣相,去到邊都引來一D「姣婆脂粉客」果類人。

我同我先生就唔係呢類會呦完冇事既。我兩都係唔鍾意激烈呦既方式。所以在前度婚姻來講,我兩都係畀人「欺壓」果方。忍一時,風平浪靜;退一步,海闊天空。雖然咁磨合方式唔會死,但係對我同我先生呢類人來講係會折壽同嚴重影響我地情緒健康。可能我同我先生都係屬於情緒唔堅強既人。我兩個情緒軟弱失敗既人走埋一齊,但我兩好夾,相處得好舒服,冇踏入地雷陣既感覺。

我從來冇唸住搵過第二個。因為根本唔到我唸,要睇際遇,搵到第二個比而家已經磨合過既更容易夾得來,而且佢又肯畀我長期使用既(即係唔係為性事而來既人)個機會率比較低。而家呢個、、、既然有得畀我用,咪用住先。所謂「做生不如做熟」。義氣,信任都需要有過去既根底同將來歲月來建立。唔係話冇鍾意我同追我既人,但人地追我,我都要識得分析,人地埋身既動機,目的係乜野,自己畀唔畀到人地想要既,人地畀唔畀到我想要既?我怪人來既,所以咁多個,係得我先生「相睇」成功左。我先生亦係雷同我既人,一向有好多人鍾意同埋佢身,但佢又係好揀擇既。

Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


子爵府

積分: 14765


22#
發表於 19-6-17 16:11 |只看該作者
回覆 KYU_CHEER 的帖子

我諗你經過呢件事,你應該同你C6講清楚,你啲私隱唔應該同佢父母講囉,呢個係底線,係基本尊重

至於係咪要係其他人面前擺上塊面,我又覺得唔需要,返到屋企關埋門先爆佢都未遲,老婆啲嘢都返自己屋企"品"俾父母知,呢啲行為應該要檢討


男爵府

積分: 5807


21#
發表於 19-6-17 16:05 |只看該作者
Angelice-BeBe 發表於 19-6-17 15:56
兩公婆之間,彼此都要互相尊重,你喺佢屋企人面前黑佢面係唔好,有咩問題,回家先傾。正如如果佢喺你父母面 ...

其實以前我有唔滿意係返屋企同佢講, 但係講完佢聽咗就算, 冇解決件事,
今次我先做到咁出面
加上佢地3個初初討論時, 我只係唔笑咁望住佢, 點知佢仲笑笑口望住我, 覺得件事只係好小事, 繼續講, 我先黑面佢


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 19-6-17 15:56 |只看該作者
兩公婆之間,彼此都要互相尊重,你喺佢屋企人面前黑佢面係唔好,有咩問題,回家先傾。正如如果佢喺你父母面前黑你面,你或你家人又會有咩感受先?
男人好少可會喺父母面前要傾到喊,會不會佢都承受好大壓力吖?你有無了解過或關心過佢?不如兩口子,平心靜氣傾下。


男爵府

積分: 5807


19#
發表於 19-6-17 15:39 |只看該作者
百寶袋 發表於 19-6-17 15:31
樓主太年青,如果太過有自信,唔介意因為第3者破壞同老公感情,咪覺得你咁諗法無問題囉。
簡單啲講,99同 ...
原來係咁, 我真係冇咁諗過, 又學到野!
唉, 我諗我要改變一下自己諗野同埋態度

(利伸, 成件事我係冇錯, 係老公爆我D私隱俾6299聽, 仲要3個人係咁討論, 所以我先黑佢面, 不過我認我都要收下火, 唔可以喜怒太俾人睇到)


禁止訪問

積分: 2134


18#
發表於 19-6-17 15:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7424


17#
發表於 19-6-17 15:08 |只看該作者
KYU_CHEER 發表於 19-6-17 06:37
我唯有以後唔出聲,開唔開心都收埋算,因為連背後講佢兩老嘅不是,都係我唔啱
三個對我一個,慳返啖氣
...

你睇得開咪得囉,我睇唔開囉,我c6一樣一講佢家人就幫定晒口,錯都做皇帝咁,不過同為呢樣野同c6日嘈夜嘈都唔見有咩對我改變,我放棄囉,係放棄個c6, 鬧到冇晒感情……咁講……開始覺得大家價值觀已唔同,冇野好講,感情已變左質


寶石宮

積分: 346860

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 19-6-17 12:53 |只看該作者
858D 發表於 19-6-17 12:50
我感覺到妳同妳老公都係比較容易相處既人或者係夾得來既配對。會知道在其他人面前如何畀面對方。
我試過同 ...

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-6-19 07:35 編輯


都唔係㗎!


珍珠宮

積分: 38354


15#
發表於 19-6-17 12:50 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 19-6-17 07:18
我哋有啲唔同
我哋唔係故意講出嚟
係唔食飯,有時我哋唔係次次都兩個出。啲人諗住打嚟幫下手,有時係少少 ...

我感覺到妳同妳老公都係比較容易相處既人或者係夾得來既配對。會知道在其他人面前如何畀面對方。
我試過同我前夫磨合20+年,又經歷過與我先生磨合,兩個經歷係天淵之別。
咁我至感受到原來配對左係增咁遠既。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


寶石宮

積分: 346860

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 19-6-17 07:18 |只看該作者
858D 發表於 19-6-17 03:33
我當初同前夫結婚都係受左我前夫既氣,佢冤屈 我 話我自私。我從美國打電話翻香港話畀我爸媽,哥哥知道。 ...

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-6-17 19:20 編輯

……


男爵府

積分: 5807


13#
發表於 19-6-17 06:37 |只看該作者
agee 發表於 19-6-17 01:22
一個厚多士, 一個媽寶
唔會俾6299知, 錯都會幫個仔

我唯有以後唔出聲,開唔開心都收埋算,因為連背後講佢兩老嘅不是,都係我唔啱
三個對我一個,慳返啖氣


男爵府

積分: 5807


12#
發表於 19-6-17 06:34 |只看該作者
sumpo 發表於 19-6-16 23:09
唉…又一個媽寶,咁你覺得你可以就下佢嗎?咁你就到就下佢收收火,冇野嘅……
...

嫁咗先知佢係媽寶,一切太遲.....


男爵府

積分: 5807


11#
發表於 19-6-17 06:34 |只看該作者
858D 發表於 19-6-17 03:33
我當初同前夫結婚都係受左我前夫既氣,佢冤屈 我 話我自私。我從美國打電話翻香港話畀我爸媽,哥哥知道。 ...

咁可能我同老公夾唔到


珍珠宮

積分: 38354


10#
發表於 19-6-17 03:33 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-6-17 03:34 編輯
crystal媽咪 發表於 19-6-16 22:05
我自己唔鍾意
如果嗌交,老爺奶奶、姑奶s……會走過嚟我家,仲會打電話同我傾
...

我當初同前夫結婚都係受左我前夫既氣,佢冤屈 我 話我自私。我從美國打電話翻香港話畀我爸媽,哥哥知道。我哥哥打翻電話過來同我前夫傾。澄清我唔係自私,係自我中心啫。
跟住我前夫話我好畀其他人知我地為乜磨擦。我以後都冇咁「告狀」 因為我自知我係 「爸寶」,「哥寶」。

而家,我現先生,佢同我夾到,我做乜,講乜,佢都睇我順眼,聽得順耳。
佢做乜,講乜,我都睇得順眼,聽得順耳。
我地響雙方屋企人既眼中同樣係好滿意,同得佢地鍾意既。
我地夾嘛!
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 38354


9#
發表於 19-6-17 03:21 |只看該作者
KYU_CHEER 發表於 19-6-16 20:58
點解我6299知我哋2公婆有不和,我老公話好大壓力,話同佢哋解釋到喊。然後話我俾佢兩老睇到我黑佢(老公) ...
冇問題。但如果他人受唔起,自己就要做個選擇:
1.為他人既感受唔畀佢地知。
或者:
2. 好似教狗咁 教他人自己平心接受自己既待人接物方式係咁。

我係妳老公既角色。唔鍾意潑辣嘈交,唔鍾意面黑,炆憎樣。
我前夫都會當住我父母黑我面,發我脾氣,惡臉待我。我都係同我父母解析到喊。但我從來冇要求我前夫唔好響我父母面前發我脾氣,唔畀面我。我前夫當住佢媽面前 「喝」我 「收聲!」我都即刻收聲。畀曬面佢。

我係用我以上講既第2種方法:不斷教我父母,我就曬我前夫,唔關佢地事。佢地個女待人接物(管人)自有一套。後來有我現在先生,佢同我相處好好,解決摩擦既方式好和平,冇黑面,好畀面對方。我父母好錫我先生。對我先生有讚冇批評。 對我前夫就一路以來批評有九成,直至我有我先生後,叫我父母收聲唔好再批評我前夫。佢地先心平。同我前夫有交往既親友都話我寵壞我前夫。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


公爵府

積分: 29854


8#
發表於 19-6-17 01:22 |只看該作者

回覆樓主:

一個厚多士, 一個媽寶
唔會俾6299知, 錯都會幫個仔


男爵府

積分: 7424


7#
發表於 19-6-16 23:09 |只看該作者
KYU_CHEER 發表於 19-6-16 22:56
本帖最後由 KYU_CHEER 於 19-6-16 22:58 編輯

表面唔係,但睇嚟實際上係.......

唉…又一個媽寶,咁你覺得你可以就下佢嗎?咁你就到就下佢收收火,冇野嘅……

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo