crystal媽咪 發表於 19-6-17 12:53 
都唔係㗎!
我哋一係唔爆發,一爆發好激烈嘅。 不過都過咗人生一半,眨下眼就過埋下 ...
哈哈,爆得激烈,過後唔會有條刺就好。唔係對對配搭都可以雙方都冇條刺。我先生的一對好友夫婦又係要呦就呦,唔使畀面或睇場合,但呦完,大家冇事。當初結婚冇人睇好佢地會過到六個月。但現在已經20幾近30年,依然一齊好地地。不過佢地既性格又唔係D浪漫性感,消費方式,工作需要方面,賣相,去到邊都引來一D「姣婆脂粉客」果類人。
我同我先生就唔係呢類會呦完冇事既。我兩都係唔鍾意激烈呦既方式。所以在前度婚姻來講,我兩都係畀人「欺壓」果方。忍一時,風平浪靜;退一步,海闊天空。雖然咁磨合方式唔會死,但係對我同我先生呢類人來講係會折壽同嚴重影響我地情緒健康。可能我同我先生都係屬於情緒唔堅強既人。我兩個情緒軟弱失敗既人走埋一齊,但我兩好夾,相處得好舒服,冇踏入地雷陣既感覺。
我從來冇唸住搵過第二個。因為根本唔到我唸,要睇際遇,搵到第二個比而家已經磨合過既更容易夾得來,而且佢又肯畀我長期使用既(即係唔係為性事而來既人)個機會率比較低。而家呢個、、、既然有得畀我用,咪用住先。所謂「做生不如做熟」。義氣,信任都需要有過去既根底同將來歲月來建立。唔係話冇鍾意我同追我既人,但人地追我,我都要識得分析,人地埋身既動機,目的係乜野,自己畀唔畀到人地想要既,人地畀唔畀到我想要既?我怪人來既,所以咁多個,係得我先生「相睇」成功左。我先生亦係雷同我既人,一向有好多人鍾意同埋佢身,但佢又係好揀擇既。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own ~ H. Jackson Brown