夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1726


1#
發表於 19-6-18 02:29 |只看該作者

訓左係張床2個幾鐘都訓唔著.....

我同老公拍拖差不多9年結婚,結左婚都5年了。大囡4歲幾,細囡8個月。



佢以前都無禁衰,D囡出世開始就覺得同佢好似愈黎愈遠,開始去到我忍唔到既地步。事緣佢不嬲都唔係好理2個囡,日日一返屋企就係打機,睇完電視打陣機就開始嘆酒煲劇,煲到1-2點就訓覺,基本上無親子時間,有都只係5-15分鐘。我返到去就未停過禁湊BB,同大囡傾下學校事講故事,陪訓,再湊BB換片飲奶。



我地同奶奶住,大囡唔鍾意奶奶,頭先因爲大囡對嬤嬤無禮貌,話唔鐘意嬤嬤。我老公就鬧個囡。又叫我地唔好理個囡又話要打佢。

其實唔只一次,我有了解過點解個囡唔鍾意佢。我覺得個囡係無禮貌但又無可厚非....我都叫左佢同老公道歉,但佢竟然話道歉無用唔原諒佢。跟住就鬧埋我話我寵佢,我同佢講點解成日都話打,點解唔同個囡傾下了解佢諗法再教導佢,打打打成日就係打。我叫佢要打個囡就打我先,佢真係起晒鋼過黎推我,好在我抱得實BB者。



個腦一直諗離婚訓唔著!


伯爵府

積分: 19553


41#
發表於 19-6-23 08:14 |只看該作者

你話老公只係打打鬧鬧?
你的方式又是如何?
問題佢唔覺得你個套work!
何不試下另一方式?管教方式不同可以導致感情問題!


大宅

積分: 3469


40#
發表於 19-6-22 00:17 |只看該作者
本帖最後由 annacckong 於 19-11-17 21:02 編輯

.


男爵府

積分: 5596


39#
發表於 19-6-21 23:59 |只看該作者
回覆 Challll 的帖子

會唔會係奶奶同新抱關係唔好,個女自然都唔中意嫲嫲?因為我細個嗰陣見媽咪同嫲嫲關係唔好,所以嫲嫲都唔中意我,我亦都唔中意嫲嫲佢成日鬧人。


大宅

積分: 1726


38#
發表於 19-6-21 18:28 |只看該作者
回覆 booop 的帖子

唔係咁樣,我只係想同個囡傾偈咁樣教佢唔可以禁講。而且我都係有指出佢無禮貌,我係有同佢解釋返嬤嬤年紀大係老人家,禁樣講嬤嬤會唔開心。只係大家方法唔同,我唔會打佢鬧佢迫佢立即就要鍾意嬤嬤。
每個人鍾意同唔鍾意都會有原因,不問因由就話打話鬧我唔認同者。


大宅

積分: 3364


37#
發表於 19-6-21 17:06 |只看該作者
本帖最後由 booop 於 19-6-21 17:07 編輯

如果你女表達 好憎樓主你媽媽 即係好憎婆婆
你會點唸 相信你都會教佢要愛婆婆 向婆婆道歉

樓主對於小朋友話唔妥嬤嬤 是默許的 講句衰d 其實都想小朋友咁唸

所以你先生咁大反應係因為個個係佢啊媽 老婆唔教不單止仲理直氣壯

當然 先生也有不對地方


珍珠宮

積分: 46551


36#
發表於 19-6-20 09:11 |只看該作者
秋天與楓葉 發表於 19-6-19 20:48
本帖最後由 秋天與楓葉 於 19-6-19 23:34 編輯

老人家身上有尿味,應該係有尿滲問題,年老身體機能衰退 ...


有時照顧者既情緒感覺都會不知不覺影響左小朋友


大宅

積分: 3948


35#
發表於 19-6-19 23:33 |只看該作者
搵社工傾傾


子爵府

積分: 13146


34#
發表於 19-6-19 22:59 |只看該作者
belky 發表於 19-6-18 02:29
訓左係張床2個幾鐘都訓唔著.....我同老公拍拖差不多9年結婚,結左婚都5年了。大囡4歲幾,細囡8個月。

佢以 ...

妹妹沒錯,長輩也有不值人尊重之輩,為什麼迫人尊重?中國人就是不講道理,只會用輩份壓人!
這樣的父親祖母,不要也罷,


珍珠宮

積分: 32599


33#
發表於 19-6-19 20:58 |只看該作者
當然你老公唔幫手,仲喊打打鬧鬧嚇親個女好過份,傷害得你同呀女好深好深
但一隻手掌拍唔響,當老公情緒失控時,你都唔應該挑釁佢,唔應該叫佢要打女就打你先
老公失控時抱埋呀女入房避,唔好同佢有衝突
睇得出你哋育兒方式完全唔同,所以有好多爭執,你老公唔幫手因爲有媽、老婆、工人代勞,都因為兩公婆好大分歧,所以佢索性唔理唔想煩
盡快搵婚姻輔導幫手,家庭唔和諧對小朋友成長影響深遠

明愛家庭服務
https://family.caritas.org.hk/zh-cn/services/view/88#.XQoxNiV-WEc


珍珠宮

積分: 32599


32#
發表於 19-6-19 20:48 |只看該作者
belky 發表於 19-6-18 13:27
回覆 Challll 的帖子

在我而言,尊重係雙方既。小朋友都應該得到尊重。嬤嬤成日都會摸佢臉呀頭呀,佢已經 ...

本帖最後由 秋天與楓葉 於 19-6-19 23:34 編輯

老人家身上有尿味,應該係有尿滲問題,年老身體機能衰退,老人家都唔想
試下買添寧護墊教奶奶用,每日定時換應該會好好多
老人家衛生意識係一般比較低,但親人摸面同頭係正常接觸,表現反感唔太好....
嫲嫲摸孫女面同頭,都係因為錫佢先摸,呀女有嫲嫲錫係好事
如果係我會教呀女...嫲嫲摸你因爲錫你,嫲嫲身上有味係因為年紀大身體唔好

當年我同嫲嫲住,嫲成日去執紙皮、喺垃圾桶執汽水罐,我同家姐唔會厭嫲嫲污糟
我媽媽亦無講過嫲嫲不是,係嫲嫲過身多年後,我嫁咗先知媽媽同嫲嫲不和
所以我個人意見認為,媽媽可適當引導小朋友點對嫲嫲
唔應該因私人/衛生問題而影響嫲孫感情


琥珀宮

積分: 152982


31#
發表於 19-6-19 14:24 |只看該作者
想離婚,首先你要有足夠籌碼(金錢上照顧到自己同小朋友)
想修補,搵出你老公做咩脾氣變差(壓力?金錢?),搵辦法對症下藥


大宅

積分: 1726


30#
發表於 19-6-19 07:08 |只看該作者
回覆 流星花丸 的帖子

娘家無地方無人幫到手湊,無back up....有返工,朝9晚6工收入唔足夠照顧小朋友
都無積蓄。


大宅

積分: 1726


29#
發表於 19-6-19 07:05 |只看該作者
回覆 ywb814 的帖子

我有講話鬧交傷感情,佢話「傷咪傷囉」,我仲可以講咩丫。


大宅

積分: 1726


28#
發表於 19-6-19 07:02 |只看該作者
回覆 HOPEFORBB 的帖子

我明白喇,多謝你


用戶要求終止服務

積分: 7055


27#
發表於 19-6-18 20:00 |只看該作者
有冇做嘢有冇錢,有冇娘家返?


男爵府

積分: 7990


26#
發表於 19-6-18 17:04 |只看該作者
belky 發表於 19-6-18 16:08
回覆 Heman2001 的帖子

我完全明白呀係個老公唔明,完全無耐性對D小朋友

無乜野可以講了,樓主睇黎要認真好好計劃自已同小朋友未來生活,加油!


別墅

積分: 602


25#
發表於 19-6-18 16:44 |只看該作者
belky 發表於 19-6-18 16:13
回覆 ywb814 的帖子

結婚前真係唔係禁係呢1-2年到,成日好大聲好惡

多謝妳的回覆,看到了很多有心人比妳的意見她們都很好,有心.
有沒有可能是妳老公壓力太大(如金錢,工作,自己媽媽……),使他性格變得暴躁,他可會是個重男輕女的人?可以的話用以柔制鋼的方法去化解一些小事,因我自己都用這方法去solve一些我覺得是小事但對方卻在發皮氣中的家事.
當然,如果事情一路變差下去,妳最重要是要保護小孩為上(例如不要給她看到妳們鬧交等等事……,這樣會給小孩心有暗影),可以的話想想後路,後路不是一兩個月可以解決(eg.有一定的錢……有可以住的地方 eg.回娘家……)


子爵府

積分: 14765


24#
發表於 19-6-18 16:43 |只看該作者
回覆 belky 的帖子

為人母者要自強,你兩個小朋友係靠你,唔好旨意你C6,當然佢肯改,求之不得,但依家你自己應該有眼睇

講白啲,你呢一刻根本無可能離婚,只係你可以點樣籌劃你同小朋友將來的路,同埋將現在的狀況或對小朋友的影響減到最細

至於小朋友無咗爸爸,就要探討最原始的問題,要一個有名無實的"完整家庭",定係要小朋友身心健康成長,取決於你自己,完全明白條路唔容易,但當你發現你C6呢啲暴燥行為真係影響到小朋友時,你先後悔,就太遲,好似你話佢發癲鬧小朋友,又話咩道歉無用,小朋友嚇到喊晒話第二日同嫲嫲道歉,你可想而知,呢個係烙印,深深咁印係小朋友個心


大宅

積分: 1726


23#
發表於 19-6-18 16:13 |只看該作者
回覆 ywb814 的帖子

結婚前真係唔係禁係呢1-2年到,成日好大聲好惡

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo