懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 760


1#
發表於 19-6-20 16:06 |只看該作者
有無人一樣皮膚敏感?我集中係對腳度,日日都好痕,仲R到傷哂
試過睇醫生、食藥、搽埋類固醇都未好


男爵府

積分: 6618


12#
發表於 19-6-25 09:42 |只看該作者
我個肚都勁痕
R完好似出風癩咁一粒粒
而家唯有一痕就搽蘆薈gel
我覺得有dd改善, 冇咁痕


大宅

積分: 1982


11#
發表於 19-6-25 02:31 |只看該作者
Kamilou 發表於 19-6-22 14:27
我到15週左右都出現好多風籟咁既嘢係大腿內側 外脾又起埋好似濕疹咁既嘢,手又起哂啲粒粒 睇完醫生 類固醇 ...

我都係,醫生話無法子。


複式洋房

積分: 113


10#
發表於 19-6-25 02:28 |只看該作者
我一有左全身好多地方都好痕



禁止訪問

積分: 280


9#
發表於 19-6-24 22:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1226


8#
發表於 19-6-22 20:01 |只看該作者
我都係呀..38週開始起..到生左之後個肚開始冇事..但手手腳腳都係咁..到而家生左半個月多..手手腳腳都開始好返好多..但要keep住每日沖涼同搽野


大宅

積分: 1516


7#
發表於 19-6-22 15:49 |只看該作者
我都係35週開始小腿出紅疹,係咁擦body lotion 止痕


別墅

積分: 779


6#
發表於 19-6-22 14:27 |只看該作者
我到15週左右都出現好多風籟咁既嘢係大腿內側 外脾又起埋好似濕疹咁既嘢,手又起哂啲粒粒 睇完醫生 類固醇佢唔建議搽 都係比啲止癢膏我 仲講明 癢先搽少少 因為荷爾蒙影響 其實無得搞


複式洋房

積分: 255


5#
發表於 19-6-22 11:50 |只看該作者
momgkm 發表於 19-6-21 14:51
我都係有時晚黑真係痕到訓唔著咁滯,肚皮、腰側面、大腿小腿都會痕,甚至出好多紅點,而家天氣越 ...

係啊,由其個肚愈大,肚皮,腰側會愈痕
我會叫C6多d 幫我塗Lotion,都會好dd ,我地大家都要加油!


大宅

積分: 2671


4#
發表於 19-6-21 14:51 |只看該作者
我都係有時晚黑真係痕到訓唔著咁滯,肚皮、腰側面、大腿小腿都會痕,甚至出好多紅點,而家天氣越嚟越熱仲辛苦啲添 T^T


別墅

積分: 760


3#
發表於 19-6-21 14:23 |只看該作者
小琳b 發表於 19-6-21 00:14
我一開始有左就皮膚敏感,出風籟,
都係日日都痕,依家22 week 都係咁,無論政府醫生,私家醫生都話冇計 ...

我反反覆覆,好左一排,又敏感返.....醫生都話無咩辦法

我本身都無皮膚敏感,依家日日都好痕....真係痕到訓唔到


複式洋房

積分: 255


2#
發表於 19-6-21 00:14 |只看該作者
lamyan38 發表於 19-6-20 16:06
有無人一樣皮膚敏感?我集中係對腳度,日日都好痕,仲R到傷哂
試過睇醫生、食藥、搽埋類固醇都未好

我一開始有左就皮膚敏感,出風籟,
都係日日都痕,依家22 week 都係咁,無論政府醫生,私家醫生都話冇計,話因為有左之後荷爾蒙唔同,冇辦法唯有食藥,如果唔係連教都訓唔到,休息唔到又對BB 更加唔好,雖然醫生講明食藥絕對冇影響,但又好矛盾,但身又好痕,最慘食完藥係超級眼訓,返工又唔食得要死忍住身痕,好崩潰,只能靠意志力
不過我唔敢塗類固醇!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo