懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 992


1#
發表於 19-6-24 07:24 |只看該作者
唔知點解我腳掌腫有啲谷住谷住風濕痛咁,已經腫到不太見到腳眼、起身時手麻痺,恥骨好痛好似壓住咁,有時甚至呼吸都好大力先吸到氣好似頂住咗咁,係咪正常反應呀?


別墅

積分: 537


6#
發表於 19-6-25 11:55 |只看該作者
Wonda 發表於 19-6-24 11:35
我冇呀,有冇好介紹呀?

我有位相熟女師傅上門按..因而家個肚太大唔方便出去按了..如你有需要可介紹比你


別墅

積分: 992


5#
發表於 19-6-24 11:35 |只看該作者
queeniechy123 發表於 19-6-24 11:01
有沒試下去做下孕婦按摩?我28週後都係咁..而家好好多腳無腫

我冇呀,有冇好介紹呀?


別墅

積分: 537


4#
發表於 19-6-24 11:01 |只看該作者
Wonda 發表於 19-6-24 10:10
有check曬, 就係冇妊娠糖尿病、冇妊娠高血壓、冇妊娠毒血症。

所以唔知發生咩事!想請教下各位媽媽有冇試 ...

有沒試下去做下孕婦按摩?我28週後都係咁..而家好好多腳無腫


別墅

積分: 992


3#
發表於 19-6-24 10:10 |只看該作者
李露眉 發表於 19-6-24 07:46
有check過血壓蛋白尿?

有check曬, 就係冇妊娠糖尿病、冇妊娠高血壓、冇妊娠毒血症。

所以唔知發生咩事!想請教下各位媽媽有冇試過,我係第二胎,記得第一胎腳掌冇咁快腫。


水晶宮

積分: 61095


2#
發表於 19-6-24 07:46 |只看該作者

回覆樓主:

有check過血壓蛋白尿?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo