夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 146


1#
發表於 19-6-24 11:08 |只看該作者
不嬲同姑仔奶奶唔岩瓦, 但好耐之前book左機票請佢地去旅行,所以都要照去, 我plan晒去邊到都冇人有意見。全程都係姑仔揸車,但佢都係新仔我冇預到佢1個鐘頭車程揸左3個鐘,所以delay 左好多,其實我有cut到啲行程,但晚晚去到12點佢就冇啦啦話要去埋超市,藥妝店,搞到3點先訓得,我真係累到極點,我呀b 爆片,我成身尿,我要求唔去返酒店最後都照去。果2晚我係好黑面,我老公同我講野都冇咩理佢。我只係想9秒9去訓。成件事我老公都睇住點發生,佢冇安慰過我,冇幫過我。返黎我同佢講呢件事,佢就話咁你果2晚都有買野,我角度係既然迫到去,唔買仲蝕。佢話佢妹同佢講,佢自己去旅行都冇玩到咁夜, 仲帶住個bb, 真係好癲。我心諗,仲講得出口真係好厚面皮。 最慘係我老公覺得佢妹咁做可以理解,相反係我編得太多地方。佢對住我要佢跪我都得,一係佢,呀媽呀妹面前我就要受,而佢唔會幫,我覺得好委屈,我喊左一晚兼失眠,佢都係冇理我。其實已連續3個月同佢屋企果2個女人都發生事而爆喊同失眠,我覺得真係頂唔住,夠竟我咁諗係咪有問題?
我想離婚但經濟,照顧bb會有好多要兼顧,我覺得起碼1,2年後先夠power做到呢啲野,但我而家對住個老公就唔知點做人。大家點睇


子爵府

積分: 11876


48#
發表於 19-7-11 12:09 |只看該作者
少接觸, 少爭拗


大宅

積分: 1666


47#
發表於 19-7-11 07:20 |只看該作者
kyl1234 發表於 19-6-25 11:55
去邊食唔係我諗。我估係個時間控制得唔好,time schedule係佢排,因為我唔識揸車,我唔知要幾多時間,所以 ...

你比time schedule 佢排死得啦!
我一家三口+4大長老去北海道,
每日行程,幾點出發!全部我安排!
我中意話事,加上4大長老咩都唔識
我都唔識揸車,得老公識,
我google map 搵點對點行車時間
每日加埋揸唔多過4個鐘,
安排好哂每日去咩餐廳食飯
book 哂位唔洗等!
每日換酒店,每間酒店都加錢包早餐!
煩少樣,晚餐大多數係酒店包!一泊2食

我都明白你,我都試過同姑9去旅行!
都係成日玩到唔捨得番酒店!
我9點吹雞走人,10點先放人
果次99又唔比帶車仔,我都黑面
中午特登番酒店同bb訓晏覺
不過番到hk我又唔嬲啦,1次半次互相遷就
Bb番酒店又要食奶換片沖涼
最快都1個鐘啦,個個都咁合作咩


大宅

積分: 2403


46#
發表於 19-7-8 19:58 |只看該作者
kyl1234 發表於 19-6-25 19:56
回覆 Ng_Taitai 的帖子

我老公真係幾like 我硬食,最好做啲討好男家既事。佢就會成個人心情好輕鬆愉快,雖 ...

「最好做啲討好男家既事。佢就會成個人心情好輕鬆愉快」
JM我超明白你感受 我ex都係呢種人
好多留言話咁唔好見咁多 疏遠d咪算
我估jm老公係唔想疏遠果d
所以jm要硬食。
而且有事一定係幫男家 唔幫老婆
姑仔講老婆壞話一定係會同意覺得老婆唔岩
我都超嬲
好明白有事老公唔企響自己果邊既果種失望和無奈。
所以我超羨慕咁多講得出唔夾咪唔好見咁多既jm
因為我ex 就因為我同男家夾唔到
而選擇放棄我。


琥珀宮

積分: 152982


45#
發表於 19-6-26 14:14 |只看該作者
唔啱KEY根本就唔駛請佢哋去旅行,同埋可以叫佢哋自己去超市藥妝店,你自己帶B回酒店先休息


複式洋房

積分: 146


44#
發表於 19-6-26 11:44 |只看該作者
我已經唔想傾,呢啲事傾太多,冇結果,佢解決唔到,我又唔忍……佢只係不斷同我講佢屋企人唔係冇問題,係佢自己錯,佢冇唔幫我,叫我唔好咁……即係硬食lor, 最多順完佢屋企人意,返黎tum返你……唉……我估佢係咁諗


禁止訪問

積分: 352


43#
發表於 19-6-26 11:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4171


42#
發表於 19-6-26 10:44 |只看該作者
kyl1234 發表於 19-6-25 19:56
回覆 Ng_Taitai 的帖子

我老公真係幾like 我硬食,最好做啲討好男家既事。佢就會成個人心情好輕鬆愉快,雖 ...

佢好想你融入佢屋企,但佢冇好好處理婆媳問題。我覺得如果個男人想呀媽同老婆相敬如賓,佢自己唔多唔少都有責任去處理的。大前提當然你要係正常人同d要求係合理既。睇你會請佢地去旅行,都應該係想融入佢地。但係你老公只想你單方面付出,佢亦唔覺家人有問題,會唔會自私左d


複式洋房

積分: 146


41#
發表於 19-6-26 09:03 |只看該作者
本帖最後由 kyl1234 於 19-6-26 09:15 編輯

呀b有衫換,得highway冇jr, 果時已11點……我說服唔到自己因為佢揸車辛苦而包容佢搞到我咁狼狽
我覺得死症,冇得搞……投降…… 講到尾佢唔係一個能守護我到底既人,呢啲唔洗錢既野都做唔到,點付托終生


大宅

積分: 4128


40#
發表於 19-6-26 06:37 |只看該作者
呢個旅行係好事,你只表達了不滿,其實這裡面有很多問題暴露了出來,只要你一一處理,將來家庭關係才會更好。
首先,不是要遠離奶奶姑仔,除非你想個仔以後唔認其他親戚,(要是對方吸毒爛賭是要這樣處理)。你哋很明顯價值觀,審美觀上有很大落差,睇睇要如何配合和調節,才對兒子將來的發展有好處。
二,你先生的處理方法有問題,你要引領他如何處理你們女人之間的關係,不是抱怨,而是教他為雙方多說好話,看到對方的付出,多些包容,做雙方的潤滑劑。
還有種種其他,婚姻中總有大大小小的問題,你哋要學會把握機會共同學習和成長才能白頭到老,而不是動不動就離婚,想想你們婚姻的誓詞,只要不是違背原則,雙方都沒有了愛,你們應努力去建構屬於你們的婚姻


複式洋房

積分: 424


39#
發表於 19-6-25 22:30 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 minniemouseqq 於 19-6-25 22:41 編輯

其實你都要負責任,一定要有兩手準備,拎多套衫比BB同自己。爆左片咪換衫囉,你BB同自己攰咪喺車上休息等佢地行完一齊返酒店囉。再唔係,自己搭車返去先。

我上次exactly 就係咁,我一d都冇嬲亦冇唔開心冇 hard feeling。我仲叫大家買得開心d買埋我嗰份。其實大家一齊去旅行大家將就下。

將心比心,如果你係姑仔,揸車咁傷神都唔介意頂,個個去完景點就可以上車坐而你要搵路揸車。個阿嫂又呢樣又嗰樣又要黑你面,你又會唔會嬲佢呢?


子爵府

積分: 11320


38#
發表於 19-6-25 20:31 |只看該作者
kyl1234 發表於 19-6-25 19:56
回覆 Ng_Taitai 的帖子

我老公真係幾like 我硬食,最好做啲討好男家既事。佢就會成個人心情好輕鬆愉快,雖 ...

如果你真係覺得同嗰兩位女士好難相處~我諗你最好同你先生表達出來~只怕你一直忍受下去最後受不了就一觸即發


複式洋房

積分: 146


37#
發表於 19-6-25 19:56 |只看該作者
回覆 Ng_Taitai 的帖子

我老公真係幾like 我硬食,最好做啲討好男家既事。佢就會成個人心情好輕鬆愉快,雖然佢口裡說不,身體卻很誠實。個重點係佢對住果2位無論佢地做咩,佢完全唔會理我感受,不聞不問,總之就唔好搞到佢地,我真係堅嬲。


寶石宮

積分: 346852

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


36#
發表於 19-6-25 18:58 |只看該作者
kyl1234 發表於 19-6-25 11:55
去邊食唔係我諗。我估係個時間控制得唔好,time schedule係佢排,因為我唔識揸車,我唔知要幾多時間,所以 ...

以後少接觸
去旅行唔好自由行
不要從別人的嘴裡去認識我


男爵府

積分: 5391


35#
發表於 19-6-25 18:34 |只看該作者
kyl1234 發表於 19-6-24 11:08
不嬲同姑仔奶奶唔岩瓦, 但好耐之前book左機票請佢地去旅行,所以都要照去, 我plan晒去邊到都冇人有意見。 ...

樓主你太好心喇,仲請佢地去旅行,我明你想一家人好,一黎帶住bb去旅行會比較唔方便,莫講話去旅行,出街都好多野要攪,二黎仲要同佢地去旅行,預左一定要顧埋佢地去邊~


男爵府

積分: 6852


34#
發表於 19-6-25 11:55 |只看該作者
littlefunpig 發表於 19-6-24 14:26
你話姑奶渣車渣得慢1個鍾變3個鍾所以玩到12點
咁就算唔係你姑奶渣車渣得慢都玩到10點啦.... 都好夜下喎
仲 ...

完全同意!樓主係咪第一次去日本?其實帶bb去旅行一日去到一兩個景點已經好叻。你仲要日日搞到12點後先返到酒店,就算大人去都會勁累,何況小朋友。


複式洋房

積分: 146


33#
發表於 19-6-25 11:55 |只看該作者
去邊食唔係我諗。我估係個時間控制得唔好,time schedule係佢排,因為我唔識揸車,我唔知要幾多時間,所以我只係比去玩既地方佢,佢自己排時間表


瑪瑙宮

積分: 139681


32#
發表於 19-6-25 11:47 |只看該作者
最憎同 D 麻麻煩煩的人去旅行, 無下次.


複式洋房

積分: 146


31#
發表於 19-6-25 11:44 |只看該作者
唔多ga, 因為中間係唔涉及揸車去第2度,除非一間鋪頭當一個景點計,咁行一個商場就已經好多個景點……但佢啲achoc就真係要揸車去eg,某個地方食飯


大宅

積分: 4171


30#
發表於 19-6-25 09:09 |只看該作者
kyl1234 發表於 19-6-24 13:18
我就係覺得佢為左自己輕鬆啲就要我硬食,比佢妹恰,佢唔係同我企埋同一陣線,好似得我自己保護自己,佢係唔 ...

事實都擺係眼前,你冇轉牛角尖。佢哋亦冇同理心,湊住bb去旅行已經好累,重要搞到3點先訓我都癲,老公重要唔係企自己嗰邊。1係就同佢地斷絕來往,1係就1直硬食

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo