夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8929


1#
發表於 19-6-25 21:29 |只看該作者
本帖最後由 Jakmm 於 20-3-22 21:14 編輯

Del


複式洋房

積分: 369


44#
發表於 19-7-16 16:02 |只看該作者
Jakmm 發表於 19-6-25 21:29
平時C6只負責翻工,得閒同小朋友玩一兩個鐘,甚少會出席小朋友任何活動!原因好攰,從來無勉強佢陪
翻到屋 ...

呢種行為可以講黃帝般享受


珍珠宮

積分: 30515


43#
發表於 19-7-16 08:11 |只看該作者
阿樓主,有冇用我地教的方法,唔理你老公,自己野自己做番,你不是佢阿媽


大宅

積分: 1641


42#
發表於 19-7-16 03:47 |只看該作者
Jakmm 發表於 19-6-25 21:29
平時C6只負責翻工,得閒同小朋友玩一兩個鐘,甚少會出席小朋友任何活動!原因好攰,從來無勉強佢陪
翻到屋 ...

仔幾歲? 等仔大啲出去返工搵錢好過做工人,而且就算做ftm都唔好當自己工人,唔好服侍得咁周到,佢自己有手有腳架,比個仔學埋佢啲懶野衰野就幣。


珍珠宮

積分: 30515


41#
發表於 19-6-27 22:01 |只看該作者
同佢講整早歺無問題,不過吾好甘多要求,切生果ok,不過如果食完無手尾唔坛會邦你再切。攪掂


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


40#
發表於 19-6-27 12:43 |只看該作者
你平時當佢皇帝咁服侍, 佢已經覺得理所當然
主 賜 平 安


男爵府

積分: 8879


39#
發表於 19-6-27 12:24 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-6-27 12:13
UM, 你果 d 係理想化左, 大爺係唔會改變的, 大大个工人使, 我為咩要變? 你又老嘞又靠我食飯, 我諗係你變 ...

本帖最後由 shannon_fky4186 於 19-6-27 12:25 編輯

重點在“又老又靠我食飯”。

如果個老婆有market可以隨時飛起老公;又或是自己有獨立收入甚至收入俾老公高,唔洗靠老公,隨時可以一腳踢走佢。

咁先有改變現狀既本錢


瑪瑙宮

積分: 139638


38#
發表於 19-6-27 12:13 |只看該作者
Heman2001 發表於 19-6-27 11:59
或者係遲,但總好過唔改變

當然無可能一步登天,但都要一步步改,否則都幾肯定將來日子會係點過...

UM, 你果 d 係理想化左, 大爺係唔會改變的, 大大个工人使, 我為咩要變? 你又老嘞又靠我食飯, 我諗係你變唔係我變囉. 當然, 樓主可以試下無妨 ge .



男爵府

積分: 7988


37#
發表於 19-6-27 11:59 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-6-27 11:38
太遲喇, 做慣大爺.
或者係遲,但總好過唔改變

當然無可能一步登天,但都要一步步改,否則都幾肯定將來日子會係點過...


瑪瑙宮

積分: 139638


36#
發表於 19-6-27 11:38 |只看該作者
Heman2001 發表於 19-6-27 11:30
真係要改下,要佢承擔多少少 ...

太遲喇, 做慣大爺.


男爵府

積分: 7988


35#
發表於 19-6-27 11:30 |只看該作者
一句講晒:樓主默默培養緊一個將來同妳家嘈屋閉既人

唔好話男人還是女人,有邊個人放工後唔累?但呢個唔係唔理家務/照顧家人既借口囉!
男人係要能夠吃苦、為個家出力,無論幾累都唔可以做唔到!

樓主妳係一個體貼既太太,但真係做多左好多,只會令男人覺得妳係家傭!真係要改下,要佢承擔多少少野


男爵府

積分: 8929


34#
發表於 19-6-27 06:45 |只看該作者
pinkcar 發表於 19-6-26 17:17
生活上就係好多鎖碎事,滾滾下就大大件事;仲愛對方,就要互相包容!


你講得好啱
不過有時女人就會咁,做太耐會開始厭了
我宜家就處於尼個狀態


男爵府

積分: 8929


33#
發表於 19-6-27 06:43 |只看該作者
shannon_fky4186 發表於 19-6-26 16:25
本帖最後由 shannon_fky4186 於 19-6-26 16:29 編輯

JM,give me five!


哈哈,老一輩大概都係咁
可能我由細被環境影響,所以到我宜家都會咁做
不過由昨日開始無啦!食完無幫佢洗碗啦(佢通常9點先翻屋企食飯)


大宅

積分: 4710


32#
發表於 19-6-26 17:17 |只看該作者

回覆樓主:

生活上就係好多鎖碎事,滾滾下就大大件事;仲愛對方,就要互相包容!


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


31#
發表於 19-6-26 16:43 |只看該作者
I9528 發表於 19-6-26 16:19
衣來張手,飯來張口
都係縱容出嚟嘅

無錯,樓主都唔好寄望老公會有咩改善,唯有繼續做妹仔


男爵府

積分: 8879


30#
發表於 19-6-26 16:25 |只看該作者
ceciliawan 發表於 19-6-26 09:20
其實每個人外出做事都是辛苦的,但你連一點小事都要照顧的話你一輩子就是這樣過,不要埋怨了。我看見你將 ...

本帖最後由 shannon_fky4186 於 19-6-26 16:29 編輯

JM,give me five!

我爸都係咁,除非我媽出國旅行,否則,我媽出街食飯前,都要煮埋俾我爸食先;又或者係我爸要我媽食飽買外賣俾佢做晚餐。

平時在家,你數得出既家務,我爸結婚36年都無做過!我媽有時呻,我就會同我媽講,你咪鬼再種縱佢啦。

跟住我媽就會話:唉,咁你老豆細細個,親生阿媽就死左,好陰公既 (關咩事呢?)

我都投降了,我懷疑其實我媽好enjoy,因為我爸生活好依賴佢。

不過有時我調教我老公時,我媽就話我對老公唔夠好時,我就會話我又唔係佢阿媽,奉旨要好咖咩


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


29#
發表於 19-6-26 16:19 |只看該作者

回覆樓主:

衣來張手,飯來張口
都係縱容出嚟嘅


複式洋房

積分: 434


28#
發表於 19-6-26 16:13 |只看該作者
Jakmm 發表於 19-6-26 07:05
其實佢唔會要求我做或者一定要煮早餐
不過係我覺得佢做野辛苦,唔忍心佢唔食早餐就開工
佢又唔會買早餐食 ...

其實你係咪佢阿媽?


子爵府

積分: 11320


27#
發表於 19-6-26 14:46 |只看該作者
Jakmm 發表於 19-6-26 07:05
其實佢唔會要求我做或者一定要煮早餐
不過係我覺得佢做野辛苦,唔忍心佢唔食早餐就開工
佢又唔會買早餐食 ...

其實你都幾有趣明明係你自己想做~但做完又要呻~既然係你想服侍佢~咁你咪just enjoy it lor做完又唔開心就咪鬼做啦


寶石宮

積分: 346832

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 19-6-26 14:09 |只看該作者
nikfan 發表於 19-6-26 13:53
前面咁多人講完,你都可以咁答

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-6-28 08:52 編輯



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo