打比個衰佬佢前男僱主條PK仲要話佢好架OK...有讚無彈
但事實黎到佢對我個女係OK好好添, 又識煮D有營養既野比我個女食到佢肥嘟嘟又鍾意同我個女玩, 但可惜佢做家務就...
DIRTY到死..又5係好聽我講咩都鍾意自己話曬事, 到最後我頂佢5呻專登仲有一個月完約而炒佢的
所以佢當時好嬲因為佢知道被炒好難搵工
另外一個都係在星做左三年被炒, 一樣黎到起初好似OK係滕少少, 但放過假後就半若兩人, 越做越懶又講大話
不過到最後呢個都係講大話5想賠錢比我, 但我都5想留佢還豎到期我都一定5會同佢續約, 再者我有個現成好嘢所以我十分歡迎佢走
但其他人就覺得我蠢囉5使佢賠
所以我個人認為都係被炒/中止合約既都5會係好嘢囉
