夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   2


複式洋房

積分: 178


1#
發表於 19-7-10 01:18 |只看該作者
本帖最後由 ilufore 於 19-7-10 01:23 編輯

1)。。。。。。


已經相處唔到,我真係接受唔到自己老公一嘈交當我仇人嘅口吻。只有佢講冇人講,自己好似啱晒咁,就算佢知自己錯了也死撑話兩個人也有錯,實在忍無可忍了,同老公講要一齊去見輔導,如果唔係唔好一齊了。

點知佢話”係咪睇下你有咩間題?你係咪有人一路專人follow開你個case?"


大宅

積分: 1641


34#
發表於 19-7-15 15:35 |只看該作者

回覆樓主:

唉。。。我媽成日都話我老豆唔知係咪更年期心理不平衡,但我c6咁後生都係咁呀,不過睇左呢個post先知原來咁多男人都咁變態又小器。


珍珠宮

積分: 38354


33#
發表於 19-7-15 07:14 |只看該作者
Ccccccc 發表於 19-7-14 22:34
咁重正 呀
係呀。好在我都算係 「守得雲開見月明」唔使成世屈住同前夫住。我現在既先生畀到氣我透下。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


大宅

積分: 1641


32#
發表於 19-7-14 22:34 |只看該作者
858D 發表於 19-7-10 14:09
我咪捱壞左囉。
我前夫響佢娘親面前「喝」我,叫我「收聲」,我都即刻閉嘴。
乜都係我做得唔夠好。

咁重正 呀


別墅

積分: 518


31#
發表於 19-7-14 13:17 |只看該作者
我個老公都一樣,佢唔啱聽就發脾氣,只有佢講既野就一定啱。永遠唔會聽老婆話,但佢呀媽講一樣野就聽晒,我次次叫佢點做唔聽,到出事就話後悔,我都唔理得佢咁多。同一個情境同一句說話佢對我講冇問題,我講佢就發老脾話我話佢,好似一件事,我問佢點解唔放返好d野,佢就好多理由又話做左第二樣野唔記得,例如廚櫃拎野有野阻住,佢拎開前頭d野唔會跟手放返好,我話佢次次一定冇藉口,佢就即黑面,但佢對我講就冇問題,因為一定係我冇手尾


珍珠宮

積分: 38354


30#
發表於 19-7-12 13:36 |只看該作者
KoneyB 發表於 19-7-12 12:15
佢哋要過得更好
要有自力更新既能力
冇可能一世靠你

係既。理性上,我係咁唸,又知道無能為力。情緒上,我見到佢地咁,我心UP
我唸D女會自力更新到,但唔會有我開拓出來畀到佢啊爸同佢地既生活質素咁好。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


子爵府

積分: 12812


29#
發表於 19-7-12 12:15 |只看該作者
858D 發表於 19-7-12 09:16
多謝你啊。我只係為大局著想。我想D女比我過得更好。

佢哋要過得更好
要有自力更新既能力
冇可能一世靠你


如果佢哋已經成年都唔識諗嘅話
其實你責任已經完咗
要對自己好啲


珍珠宮

積分: 38354


28#
發表於 19-7-12 11:55 |只看該作者
shannon_fky4186 發表於 19-7-12 09:47
但你前夫咁樣身教你D女,將來有日你離開呢個世界,邊個供養佢地呢?

希望我為佢地既生計打拼既身教可以平衡翻佢地。
我響香港長大見好多身邊既同學媽咪都係全職留家唔使出去搵錢同人打工,有老公養過世,有老公出去受老世氣。我D同學做人子女時有咁既媽咪身教,咪有個啊爸身教來平衡翻。

最差既情況(其實係我覺得差啫,未必個個女人好似我如此咁唔夠老公使用),係我D女又揀左個好似佢地啊爸咁冇生計智慧同能力既男人做老公。結果我D女步我後塵,做個職業婦女,佢地老公做全職留家唔使出去同人打工,受人氣。

只是我更失敗,出去忍辱負重,翻到屋企仲要受前夫氣。

不過我唔會期望我D女會好似我咁搵到錢,曾經一人搵錢養起四伙獨立柴米油鹽既家庭開支,但係要自給自足唔係咁難既。我唔鼓勵佢地生子女。但求自己搞掂自己就好。
我前夫都教我地D女要做嘢搵錢自給自足。先搞好三自先搵人結婚。唔結婚冇子女都無所謂。
三自係:經濟獨立,生理需要獨立,情緒(感情)獨立

我前夫話我搵得多,佢出去做賺得小,付出多回饋小,唔值得佢去做嘢。佢留家既貢獻仲大,所以唔做。
我問:「咁啫係,一係你捱,一係我捱,你請願我來捱?」
佢答:「係吖」
佢完全睇唔到我骨子裏係個何其小女人,幾咁雖要一個大男人為我出去擋風雨。我已經唔要佢對我專一,只需要佢唔使我為錢為生計出去同人打工。我完全願意留家頂佢果份宅男工來做。而且我比佢做得更好。
最後捱到我憂鬱症爆發,而且我現在既先生已經擔起曬我同我父母既生活,更願意接過我D女過來養埋佢地,只要佢可以自己養到自己。咁佢先支持我辭職,提早退休,但佢支持我既方法係 仍然攬住D女唔放,還要帶佢地搬到老遠來節省開支,都唔選擇留低近我身來博一博出去搵嘢做,因為佢根本對佢自己搵嘢做冇信心。佢而家Lee份完全留家做既兼職都係我識人介紹畀佢做既。佢D生計低能,唔係身教出來嫁,而係自身帶埋來嫁。所以,我預左我D女將來都係咁似佢啊爸,但我唔會怪係身教囉。係佢地既資質就係得咁多。但係,到時佢地已經係成人,要為自己既選擇負責任。我死左,佢地自身滅係佢地既選擇。唔關我事。


Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


男爵府

積分: 8879


27#
發表於 19-7-12 09:47 |只看該作者
858D 發表於 19-7-12 09:16
多謝你啊。我只係為大局著想。我想D女比我過得更好。

但你前夫咁樣身教你D女,將來有日你離開呢個世界,邊個供養佢地呢?


珍珠宮

積分: 38354


26#
發表於 19-7-12 09:16 |只看該作者
KoneyB 發表於 19-7-12 09:01
點解會咁樣
你要對自己好d
多謝你啊。我只係為大局著想。我想D女比我過得更好。

Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


子爵府

積分: 12812


25#
發表於 19-7-12 09:01 |只看該作者
858D 發表於 19-7-12 07:32
我冇放棄埋我D女。係我前夫同我D女選擇放棄我。 我前夫邊有能力養佢地吖。而家個個都仲係靠曬我一個人養起 ...

點解會咁樣
你要對自己好d


珍珠宮

積分: 38354


24#
發表於 19-7-12 07:32 |只看該作者
ilufore 發表於 19-7-11 08:47
你放棄埋你個女?

我冇放棄埋我D女。係我前夫同我D女選擇放棄我。 我前夫邊有能力養佢地吖。而家個個都仲係靠曬我一個人養起曬佢地。

我等機會搬過隔離屋住。樣樣嘢佢地搞唔掂就既call我過隔離幫佢地拆掂。
我前夫整親手,又係我早晚過去同佢敷傷。
佢地鍾意我煮既餸菜,想食就即call我過去煮畀佢地食。
我去超市買餸,一定問佢地要D乜,我順便買埋送過去。
我出去食,都問佢地要唔要我買埋拎走帶翻來送過隔離畀佢地食。
工人都冇我咁有心,有力,有志 來照顧佢地幾個。

到最近,我終於負荷過重,捱壞左,情緒上再唔可以為錢而工作。我三番四次叫我前夫出去打工搵錢,佢竟然話佢唔會出去打工,就等我養佢過世得喔。咁我先至對佢死心。 D女又聽曬佢地啊爸話,唔跟我。因為我只有能力搵錢養曬佢地,一點餘力都冇來影響佢地,只有前夫全職留家影響佢地。
於是係我前夫同D女選擇放棄我,唔係我放棄佢地。我前夫選擇再用我個 employment status 貸款買另外買開一間要開16個鐘頭車先到幾屋住。咁佢先畀我辭職,唔賺錢。佢話因為過樹生活指數低,我D谷種先夠佢慢慢用來過世,而且要帶埋D女走。D債全部我攬曬上我自己身。所以,我根本到死都唔會放棄佢地。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


複式洋房

積分: 178


23#
發表於 19-7-11 23:57 |只看該作者
Vicccyu 發表於 19-7-11 23:34
我老公都成日覺得係我錯 做咩都唔岩佢要求。頭先明明開心睇電視 我講左句野唔認同佢 佢突然話我 跟住走左入 ...

本帖最後由 ilufore 於 19-9-20 16:50 編輯

.


大宅

積分: 1117


22#
發表於 19-7-11 23:34 |只看該作者
我老公都成日覺得係我錯 做咩都唔岩佢要求。頭先明明開心睇電視 我講左句野唔認同佢 佢突然話我 跟住走左入書房。唉 好難頂。


複式洋房

積分: 178


21#
發表於 19-7-11 08:47 |只看該作者
858D 發表於 19-7-10 14:09
我咪捱壞左囉。
我前夫響佢娘親面前「喝」我,叫我「收聲」,我都即刻閉嘴。
乜都係我做得唔夠好。

你放棄埋你個女?


珍珠宮

積分: 38354


20#
發表於 19-7-10 14:09 |只看該作者
ilufore 發表於 19-7-10 13:00
二十年都係咁?你點過?

我咪捱壞左囉。
我前夫響佢娘親面前「喝」我,叫我「收聲」,我都即刻閉嘴。
乜都係我做得唔夠好。
佢話要帶埋D女離開我喔。
我話,你唔使搬走,我自己一個人搬走。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


公爵府

積分: 25196


19#
發表於 19-7-10 13:50 |只看該作者
ilufore 發表於 19-7-10 13:09
本帖最後由 ilufore 於 19-7-10 13:09 編輯


不 時間未合 等小朋友大d 先 現在 爸爸對佢地黎講係重要的


琥珀宮

積分: 152982


18#
發表於 19-7-10 13:46 |只看該作者


男爵府

積分: 5596


17#
發表於 19-7-10 13:39 |只看該作者
本帖最後由 YeungngNganmld 於 19-8-7 12:11 編輯

畀你老公嘈贏咗又點樣 冇咗頭家佢係唔係開心啲呢


男爵府

積分: 10000


16#
發表於 19-7-10 13:36 |只看該作者
ilufore 發表於 19-7-10 13:04
本帖最後由 ilufore 於 19-7-10 13:07 編輯

初先,以為女性先有。。。

我老公都係越來越萌塞,事事覺得佢岩,以前就算唔會真正氹下我都會係床上攬下我唧我當認錯,而家就鬧完當無事發生,佢又會照同我傾計,但我有時真係頂佢唔順,都唔知佢想點。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo