論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 472


1#
發表於 09-5-6 23:27 |只看該作者
我的工人之前在港做了2年,沒有回印尼就到我家,她幾日前返了大陸一天,她想做滿1年就回印尼,她做滿2年時,她說不返印尼,做多一個約。

[ 本帖最後由 angelonki 於 09-5-6 23:29 編輯 ]


侯爵府

積分: 24868

醒目開學勳章


2#
發表於 09-5-7 00:46 |只看該作者
原帖由 angelonki 於 09-5-6 23:27 發表
我的工人之前在港做了2年,沒有回印尼就到我家,她幾日前返了大陸一天,她想做滿1年就回印尼,她做滿2年時,她說不返印尼,做多一個約。

如果係我囓 , 我會叫佢自己比番囉 , 佢係前僱主到走 , 僱主已經比咗張 ticket 佢返去 , 如她做滿 2 年 , 我比佢絕對冇問題(依個係一定要)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo