夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 801


1#
發表於 19-7-18 21:17 |只看該作者
本帖最後由 canpi526 於 19-7-18 21:19 編輯

話說我老公問我 下年去欧洲好無 我話好 佢再問跟團好無?我話唔好
下一秒佢就黑我面嬲左我 勁九唔搭八 我都唔知有咩好嬲


琥珀宮

積分: 152982


34#
發表於 19-7-21 21:27 |只看該作者

回覆樓主:



珍珠宮

積分: 30295


33#
發表於 19-7-21 21:06 |只看該作者
我覺得老公係嬲你答得太HEA吧?
我諗應該唔係好多人會得閒就去歐遊, 所以佢提議話下年去歐洲, 應該係想令你開心下, 送野比人, 都係想聽到句好開心既多謝, 尤其是去咁遠既旅行, 應該會頗興奮吧? 如果係得個"哦, 好呀!"既回應, 比你都會嬲啦!
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


禁止訪問

積分: 1808


32#
發表於 19-7-21 19:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2408


31#
發表於 19-7-20 00:56 |只看該作者
gigiwww 發表於 19-7-20 00:06
回覆 cheungandmoon 的帖子

如果佢問跟團好不好,我會話 做咩呀,你想跟團?先睇下佢答乜 如果同自己心裡 ...

係啦, 咁佢又唔會覺得你敷衍佢,又可以研究下邊樣好啲,溝通最重要!


大宅

積分: 1185


30#
發表於 19-7-20 00:06 |只看該作者
回覆 cheungandmoon 的帖子

如果佢問跟團好不好,我會話 做咩呀,你想跟團?先睇下佢答乜 如果同自己心裡面答案一樣 就good啦
如果唔一樣 我會先聽下點解先 然後我先再講我既答案 可能聽完佢既解釋又會認同~盡量減少紛爭


大宅

積分: 1185


29#
發表於 19-7-20 00:03 |只看該作者
回覆 canpi526 的帖子

請問。。。佢幾歲?


瑪瑙宮

積分: 139638


28#
發表於 19-7-19 21:57 |只看該作者
下次你醒水 d 囉, 佢話跟團就問下詳細先.


用戶要求終止服務

積分: 7055


27#
發表於 19-7-19 19:31 |只看該作者
咁點一生一世,麻鬼煩


複式洋房

積分: 369


26#
發表於 19-7-19 13:33 |只看該作者
catfitfit 發表於 19-7-18 21:19
吓……噤都話唔知個老公嬲嘜?嬲你話唔好囉

岩既


大宅

積分: 2408


25#
發表於 19-7-19 11:41 |只看該作者
大部分男人&女人一樣,心入面有左答案都仲係要問,想對方認同自己。 下次圓滑啲...
老公:跟團好唔好?
老婆:都可以丫, 不過....(同佢分析跟團唔好處,繼而再討論佢有咩景點想去)

咁又多左話題,又唔使一下子潑冷水


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 19-7-19 11:27 |只看該作者
好難理解佢問題背後意思


珍珠宮

積分: 32469


23#
發表於 19-7-19 11:18 |只看該作者
canpi526 發表於 19-7-18 21:17
話說我老公問我 下年去欧洲好無 我話好 佢再問跟團好無?我話唔好
下一秒佢就黑我面嬲左我 勁九唔搭八 :too ...

無聊....我指你老公


男爵府

積分: 7986


22#
發表於 19-7-19 10:37 |只看該作者
佢係咪一個依賴性強既人?


複式洋房

積分: 187


21#
發表於 19-7-19 09:52 |只看該作者

回覆樓主:

我明呀,成日講句野都怕踩到地雷咁


寶石宮

積分: 346828

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 19-7-19 06:38 |只看該作者
canpi526 發表於 19-7-18 22:31
好彩我呢一刻無打算生小朋友 真係心累

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-7-21 14:41 編輯

……^


珍珠宮

積分: 38354


19#
發表於 19-7-19 05:52 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-7-19 05:54 編輯
canpi526 發表於 19-7-18 21:22
我只係話跟團唔好 無話唔去 咁都好嬲?

佢有冇試過乜都自己籌備,自己計畫,自己買機票,安排行程住宿咁 唔跟團去D 雷同陌生環境旅遊?
如果佢未試過,樣樣都係人地搞掂帶佢去既,咁佢緊係想跟團去啦。
如果唔係,妳來搞,妳來籌備,去到,妳做埋導遊對外溝通,咁妳得唔得?如果妳得既,妳就即刻話:「唔好跟團去,跟我去得啦。你畀錢,我來辦。」咁佢可能唔會嬲。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


子爵府

積分: 11728


18#
發表於 19-7-19 01:42 |只看該作者
如果真係答唔啱佢心目中嘅答案就嬲,咁應該當下就話佢多餘,下次心中有答案就咪鬼問,直接講囉。其實應該要挖開哂黎問同了解佢嬲咩,否則踩左好多次地雷後,大家只會漸漸變得唔講野好過,好快走唔到落去...


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


17#
發表於 19-7-19 00:24 |只看該作者
canpi526 發表於 19-7-18 21:17
話說我老公問我 下年去欧洲好無 我話好 佢再問跟團好無?我話唔好
下一秒佢就黑我面嬲左我 勁九唔搭八 :too ...

佢第一條問題,你答一個字。
佢第二條問題,你答兩個字。
會唔會嬲你hea佢?


珍珠宮

積分: 32735


16#
發表於 19-7-18 23:56 |只看該作者
本帖最後由 Yeelim 於 19-7-19 00:00 編輯

我估你C6已經睇中左個團, 想跟團. 樓主有人請你去旅行, 原本係開心事, 點解攪到大家都唔開心? 係我, 跟團都無問題, 照去吧!
照睇, 樓主下次同C6講野要好似朋友咁講野先得. 有時2公婆講野, 都要客氣D的. 即係唔可以即刻BAND佢. 樓主要慢慢學習了.
"老公問我 下年去欧洲好無 我話好 佢再問跟團好無?" 你可以問佢, 你想跟團?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo