烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22844


1#
發表於 19-7-18 21:43 |只看該作者
我係用麵包機整包,之前用開總統,不過覺得好貴,有冇其他平d牛油介紹


大宅

積分: 3171


11#
發表於 20-4-21 11:11 |只看該作者

回覆樓主:

凍肉鋪係見過有牛油賣,好似係安x牌子,但包裝同超市、烘焙店賣嘅唔一樣,我唔敢買。


大宅

積分: 2587


10#
發表於 20-4-20 19:35 |只看該作者
油麥麥 發表於 20-4-18 16:54
原來凍肉舖都有牛油賣

佳x有呀,但係不知名牌子


禁止訪問

積分: 33


9#
發表於 20-4-18 17:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 28314


8#
發表於 20-4-18 16:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2587


7#
發表於 20-4-16 21:07 |只看該作者
而家好難買到,我試過買最平係凍肉鋪23蚊到,今日去都冇哂,平時冇人買


珍珠宮

積分: 34068


6#
發表於 20-4-16 13:38 |只看該作者
:donutwonder::donutwonder::donutwonder:


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


5#
發表於 19-7-28 02:30 |只看該作者
ckfamily 發表於 19-7-19 17:55
屋企附近冇烘焙店,所以只可以响超市買

樓主可試下樓上舖D烘焙店,買$2、300就可做會員,到時牛油(我買開總統牌冇鹽)先至$45兩塊,牛油又有保質期又可存雪櫃,我每次去都最少買4舊牛油、幾包各樣唔同嘅芝士咁。我都係搭車專承去買,依家有冰袋,都唔怕佢溶lu。


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


4#
發表於 19-7-19 17:59 |只看該作者
ckfamily 發表於 19-7-19 17:55
屋企附近冇烘焙店,所以只可以响超市買

我都係出開街先買, 帶埋冰袋, 一次過買幾件.
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


侯爵府

積分: 22844


3#
發表於 19-7-19 17:55 |只看該作者
andyman 發表於 19-7-19 15:12
烘焙店買安可有鹽牛油, 19.5元一件227G。
最香就係鐵塔無鹽牛油, 23.50元一件200G。
...

屋企附近冇烘焙店,所以只可以响超市買


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2#
發表於 19-7-19 15:12 |只看該作者
ckfamily 發表於 19-7-18 21:43
我係用麵包機整包,之前用開總統,不過覺得好貴,有冇其他平d牛油介紹
烘焙店買安可有鹽牛油, 19.5元一件227G。
最香就係鐵塔無鹽牛油, 23.50元一件200G。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo