夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 79


1#
發表於 19-7-21 13:01 |只看該作者
本帖最後由 Jack1324 於 19-7-21 13:12 編輯

我和太太 係港台 兩地有個1歲多的小朋友從小朋友出世到現在都係兩地飛
本人2x歲 太太3x歲
我同太太感情 唔太好 有時會吵架
多數用訊息 有時大家都控制得唔好 就冷戰

我大約1-2個月會過去一次
會一齊出去食下飯 我過去都會照顧小朋友 拾屋 幫手洗衫之類 太太平時都要邊返工邊睇小朋友 我係香港就每個月搵錢 比佢地洗
但太太希望我留係香港搵錢 但我個心就想 移民去台灣一家團聚 但到台灣好多野都叫重新起步 太太就覺得我地有小朋友 又租樓住 壓力都比較大 而且太太 比較希望我地快d可以係台灣買樓 ...佢想我存到小朋友的之後會返學的學費.部份的買樓的首期支出..而且太太邊返工邊睇小朋友壓力好大...

香港我住的地方太郊區 太太住開台灣 生活機能都好方便 所以佢唔想住香港我個到

但我個人覺得 如果過左台灣雖然辛苦d 但我至少可以返到屋企 都睇到佢地 而且可以星期六,日 或者都可以去下親子管 過下家庭樂

唔知會唔會大家比到咩意見 感謝






珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


76#
發表於 19-8-6 13:24 |只看該作者
Jack1324 發表於 19-7-21 13:01
我和太太 係港台 兩地有個1歲多的小朋友從小朋友出世到現在都係兩地飛
本人2x歲 太太3x歲
我同太太感情 唔 ...
佢應該係台灣人,更係想買樓,你自己應該考慮邊度可有得發展為先


男爵府

積分: 5184

虎到金來勳章


75#
發表於 19-8-5 15:57 |只看該作者
回覆 Jack1324 的帖子

其實點解你太太唔想你移民過去?雖然你在香港搵錢會多D,但我諗一個女人點都會想自己留係身邊吧?而且對小朋友都好D;你才20幾歲,咁年輕,可以移民過去,嘗試在台灣生活,雖然搵錢比較少;台灣都是用繁體字、吃東西應該都無問題,住地方更大,壓力無咁大;最大問題係搵工,起初肯定比較困難,慢慢來,加油!你可以和太太溝通,set 一個時間,例如兩年和太太相處及看看是否適應;如果唔適應再看看太太會不會和你回港生活;如果雙方都不踏出第一步,咁咪要長期分開,感情都會淡啦!我自己和先生也是異地,暫時不能來香港,因為未申請到居留權;而我也放棄香港工作,去和他一起生活;我們溝通是他沒有拿到香港居留權,我就去他那裡生活;假如拿到就來香港生活。
樓主這些只是建議,俾你參考,真正決定還是你自己,好好想清楚,和太太/家人好好溝通!


禁止訪問

積分: 97


74#
發表於 19-7-26 18:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2010


73#
發表於 19-7-26 18:50 |只看該作者
回覆 Jack1324 的帖子

太太因咩事憎樓主呢?


洋房

積分: 79


72#
發表於 19-7-26 14:54 |只看該作者
本帖最後由 Jack1324 於 19-7-26 14:58 編輯

更新 老婆😅
剛聊一聊 又說 大家各過各的 互不打擾

盡量不要打擾到她的生活

😅我是不是應該真的順她的意
佢有話小朋友每個月洗費要4萬台幣之前因有債務問題每個月比佢2萬
今個月開始比4萬佢 唔知佢 壓力細左唔知會唔會好d
平時佢話 小朋友4萬 租屋15000 佢洗費可能5000
一個月要洗可能6萬到

我係咪邊努力賺錢 每個月過去的幾天 慢慢 引導她 不要這麼恨我 做一些 化解她的事嗎

大家又有什麼建議


複式洋房

積分: 401


71#
發表於 19-7-26 10:18 |只看該作者
回覆 Jack1324 的帖子

其實, 一支針沒有兩頭利. 她生活要舒適, 但又要家庭有高收入, 結困卻是犧牲了家庭的完整.
:donutworry:



複式洋房

積分: 401


70#
發表於 19-7-26 09:58 |只看該作者
本帖最後由 micwong2 於 19-7-26 09:59 編輯

回覆 Perpersis 的帖子

其實, 佢太太是要樓主完全買起層樓, 才移民過去吧.
<自住首期 - 5年>
<自住餘額 - 10年>


不過, 再想深一步, 可能佢太太到時會說要多買一層放租. 那, 不如再儲滿首期才去吧.
到滿了首期, 又會說要完全買起才去吧.
<收租首期 - 5年>
<收租餘額 - 10年>

那時, 小朋友已經30多歲了. 樓主損失了和小朋友共同長大/生活的全個過程! 還是再三考慮是否要這樣做吧.
我個人比較古老, 喜歡全家人齊齊整整. 要麼一同在台灣, 否則便一起在香港生活吧.





大宅

積分: 2010


69#
發表於 19-7-25 23:56 |只看該作者
回覆 Jack1324 的帖子

留意到樓主話太太似乎想買樓後,樓主繼續留香港工作,以得到較高收入幫助供樓。呢個安排,如果以家庭收入著想,無可厚非。如果以夫妻感情著想,就相當之唔理想。而家婚姻關係好多時候都好脆弱,真係好睇雙方性格、互動、相處方式。可能呢個都係樓主想移民過去一齊住的主要原因。
樓主小朋友好細個,而太太同時間工作同照顧小朋友。呢幾年時間好多夫婦關係都處於低潮,過咗呢段時期有好多夫婦關係會變好d。但係樓主太太似乎同好多處於呢段時期嘅女人一樣,未必意識到呢個問題。
睇得出樓主好愛太太同家庭。樓主可以考慮下將自己的感受、對太太的愛,親手手寫一封信交俾太太。如果雙方溝通效用唔大,可以考慮下台灣當地會唔會有類似婚姻輔導服務。日常生活樓主同太太都面對好大壓力,但如果大家有共同嘅理念,互相感受到對方的愛,日常生活壓力會容易d處理。如果大家都有意識去改善夫婦關係,應該容易d達致步伐一致。


別墅

積分: 882


68#
發表於 19-7-25 21:26 |只看該作者
Jack1324 發表於 19-7-25 06:34
回覆 lamjane 的帖子

佢自己搬左出去住 佢屋企人 有人食煙 佢唔想小朋友 係二,三手環境成長 所以搬左出去 ...

你個情況係比較難攪, 上面有個JM講得好啱, 你同你老婆大家目標不一致,呢個係第一件要解決嘅問題!
我認為大家真係要傾清楚, 先好作出下一步嘅決定。因為大家如果冇共識, 就算你哋可以日日見面, 都未必係好事!
留喺香港又好, 移民去台灣又好, 你有冇諗過有乜辦法可以開源節流, 令到可以快啲儲到首期台幣二百萬? 不如你記底每一個可能嘅可行性, 然後睇吓幾多年之後可以達標, 下一次返去見到老婆逐個可能性嘅計劃咁去分析, 建議起碼有三個計劃去傾, 睇吓邊一個計劃係對大家(你, 老婆, 小朋友)最好!
Good luck!!


男爵府

積分: 6303


67#
發表於 19-7-25 16:59 |只看該作者

回覆樓主:

台灣普遍薪金都唔高,如果佢妹都買到樓,台灣樓要比幾多首期?唔通你太太打算要你供完樓才移居台灣,年期太長到時怕你人又無樓又無


洋房

積分: 79


66#
發表於 19-7-25 15:58 |只看該作者
回覆 micwong2 的帖子

住得太效 太太 唔鐘意佢台灣食野 很多野都方便


洋房

積分: 79


65#
發表於 19-7-25 15:39 |只看該作者
回覆 Yee_ng 的帖子

50萬台幣 但我考量到&#128517; 太太會 繼續叫我係香港e邊打工 搵多d錢供樓 到時又係分開住 供樓 可能每個月21000台幣 到我移過去搵得 30000到 又係唔夠洗 所以好多問題...


大宅

積分: 2356


64#
發表於 19-7-25 15:04 |只看該作者
micwong2 發表於 19-7-25 12:47
回覆 Jack1324 的帖子

你要買的樓要多少錢(港幣)? 竟然要200萬做首期?

我估佢講緊200萬台幣,即係50萬港紙。

200萬港紙,桃園整幢透天厝都full pay到啦!


伯爵府

積分: 17968

DHA勳章


63#
發表於 19-7-25 13:23 |只看該作者
多找份PART TIME. 儲多啲本錢. 先再諗下一步.


複式洋房

積分: 401


62#
發表於 19-7-25 12:47 |只看該作者
回覆 Jack1324 的帖子

你要買的樓要多少錢(港幣)? 竟然要200萬做首期?

如果你每個月儲1萬, 夠首期先移過去的話, 就算台灣樓價完全不起, 你要17年之後才過去一家團聚?

另外, 為什麼太太和小朋友不來港生活呢? 反正固定支出已經俾咗, 多2個人住, 多花不了多少. 而且, 香港的教育水準是一流的 (OK, 我明白是辛苦一些).


男爵府

積分: 6303


61#
發表於 19-7-25 11:24 |只看該作者

回覆樓主:

你而家工作算唔算好長時間辛苦?如果唔太辛苦揾多份part-time (7仔,ok), 反正你係香港未要照顧家庭,當儲多個錢,再慢慢搞證,無錢真係唔急得又有小朋友洗費唔可能預得太緊


洋房

積分: 79


60#
發表於 19-7-25 09:13 |只看該作者
回覆 Yee_ng 的帖子

個證需要大約一個月時間整野 唔知公司 肯唔肯比我無薪
而且變左無收入 過去一個月 又係洗費 可能到時 又係吵架


男爵府

積分: 6303


59#
發表於 19-7-25 08:43 |只看該作者

回覆樓主:

不如你搞左證之後試下係果邊揾下工先,返正你耐唔耐都去台灣,到真係揾到工你老婆個心都定d,咪係香港搞清mpf其他野,如果揾唔到咪係香港繼續做,算係自己有後路


洋房

積分: 79


58#
發表於 19-7-25 06:34 |只看該作者
本帖最後由 Jack1324 於 19-7-25 06:38 編輯

回覆 lamjane 的帖子

佢自己搬左出去住 佢屋企人 有人食煙 佢唔想小朋友 係二,三手環境成長 所以搬左出去

首期二百萬到 因我人工都係萬五到 每個月 今個月開始每個月比1萬佢 之前每個月5200 其實計落 真係難儲首期 但可能佢受佢妹妹 影響 因佢妹妹細佢兩,三歲 都獨立儲到錢 買左樓了 自己都希望有個家

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo