自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20662


1#
發表於 19-7-26 22:44 |只看該作者
有冇人試過有左超過一個月 但用驗孕棒係驗唔到 要等兩三個月先驗得出?


侯爵府

積分: 20662


23#
發表於 19-11-30 08:50 |只看該作者
romamachan 發表於 19-11-30 01:20
回覆 lingluk1306 的帖子

想問下你最後你有無中呀?

無呀


別墅

積分: 888


22#
發表於 19-11-30 01:20 |只看該作者
回覆 lingluk1306 的帖子

想問下你最後你有無中呀?


男爵府

積分: 7368

BK Milk勳章


21#
發表於 19-9-3 13:52 |只看該作者
hades619 發表於 19-9-2 13:25
如果咁計我已經差不多8週,12左右驗怕政府會無期

我當時都用咗唔同牌子嘅來驗


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


20#
發表於 19-9-2 18:12 |只看該作者
我,最後入醫院照超聲波證明bingo
The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


子爵府

積分: 11701


19#
發表於 19-9-2 17:43 |只看該作者
我試過.

冇黎M 一個月+1星期.,[不嬲都叫做OK準. 最遲都係遲3-4日個D, 所以遲1星期就驚.]

因為第二胎黎. 係feel到有D野..

咁即買野驗.. 晨尿驗.
第一日冇.
第二日有個"哄"
第三日又冇!!!
第四日驗.明顯係深淺色. 即係有


侯爵府

積分: 20662


18#
發表於 19-9-2 16:42 |只看該作者
fatping 發表於 19-9-2 14:25
我好準呀,遲一星期已驗到但顏色唔明顯

最後去左驗血


伯爵府

積分: 17159


17#
發表於 19-9-2 14:25 |只看該作者
lingluk1306 發表於 19-7-26 22:44
有冇人試過有左超過一個月 但用驗孕棒係驗唔到 要等兩三個月先驗得出?

我好準呀,遲一星期已驗到但顏色唔明顯


伯爵府

積分: 15465


16#
發表於 19-9-2 14:02 |只看該作者
hades619 發表於 19-9-2 13:25
如果咁計我已經差不多8週,12左右驗怕政府會無期

政府個OSCAR唐氏唔夠準,我已經唔信,經濟負擔到就用幾千蚊出去私家抽血。


別墅

積分: 508


15#
發表於 19-9-2 13:25 |只看該作者
每日媽媽 發表於 19-9-2 11:01
唔怕,唐氏好似冇咁早驗

如果咁計我已經差不多8週,12左右驗怕政府會無期


男爵府

積分: 7368

BK Milk勳章


14#
發表於 19-9-2 11:01 |只看該作者
hades619 發表於 19-8-31 17:55
我而家都係呀7月11最後一次,驗左3條都無,但有晒啲徵兆好怕到時遲左卜健康院做唔到唐氏
...

唔怕,唐氏好似冇咁早驗


別墅

積分: 508


13#
發表於 19-8-31 17:55 |只看該作者
每日媽媽 發表於 19-7-26 23:01
兩個月左右先驗到,但未驗到之前已feel到有咗

我而家都係呀7月11最後一次,驗左3條都無,但有晒啲徵兆好怕到時遲左卜健康院做唔到唐氏


男爵府

積分: 6509


12#
發表於 19-8-2 09:29 |只看該作者
lingluk1306 發表於 19-7-26 22:44
有冇人試過有左超過一個月 但用驗孕棒係驗唔到 要等兩三個月先驗得出?

有朋友試過,好後期先抽血確定有,但已經無得落


別墅

積分: 632


11#
發表於 19-8-1 23:19 |只看該作者
yeew 發表於 19-8-1 15:40
我試過

可否講多少少過程?


男爵府

積分: 5069


10#
發表於 19-8-1 15:40 |只看該作者
我試過


伯爵府

積分: 16704


9#
發表於 19-8-1 15:37 |只看該作者
lingluk1306 發表於 19-7-26 22:44
有冇人試過有左超過一個月 但用驗孕棒係驗唔到 要等兩三個月先驗得出?

第一胎差不多一個月時,驗到係非常非常淺色既線,第2日我買電子驗孕棒就話有左1~2weeks

醫生有講過話初孕 xx素(忘記左名)不足,有機會驗孕棒係驗唔到,要連續驗血睇下指數有無升緊。


水晶宮

積分: 57331


8#
發表於 19-8-1 15:29 |只看該作者
07048178d 發表於 19-8-1 15:23
咁遲左幾多先去醫生度驗?醫生有無話點解驗唔到?抽血驗嗎?

驗孕紙咋,我一冇來十日就自己驗左三次,之後再隔4,5日去驗


別墅

積分: 632


7#
發表於 19-8-1 15:23 |只看該作者
胥飛飛 發表於 19-7-26 22:56
我試過

可唔可以講多少少?幾耐後先知?自己驗?


別墅

積分: 632


6#
發表於 19-8-1 15:23 |只看該作者
iamlazy 發表於 19-7-26 23:13
我試過,去醫生即驗到

咁遲左幾多先去醫生度驗?醫生有無話點解驗唔到?抽血驗嗎?


水晶宮

積分: 57331


5#
發表於 19-7-26 23:13 |只看該作者

回覆樓主:

我試過,去醫生即驗到

點評

wcpcelia    發表於 19-7-29 15:06

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo