夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


洋房

積分: 50


1#
發表於 19-7-29 14:16 |只看該作者
拍拖+同居8年,打算今年尾結婚,未拍拖前聽人暗示過佢可能有叫過鷄,咁個時未識對方,無得計過去。
最近俾我發現了佢同朋友一齊去叫鷄。我知後係嬲,但無喊過,亦無悉穿佢。因為佢對我係好,但我地一齊係無激情,同居以來只做過一次,我有開口問佢,佢只話攰唔想做,我都信以為真。其實大家好似屋企人咁,只係慣了日日見。


大宅

積分: 1427


94#
發表於 19-8-18 13:58 |只看該作者
回覆 Vert 的帖子

唔一定.死左遺產唔一定俾你.可能平安紙係寫俾曬其他女人.


大宅

積分: 4848


93#
發表於 19-8-16 18:46 |只看該作者
Jnm 發表於 19-8-16 10:53
回覆 tsang_siu 的帖子

其實我見好多sis 一聽到男人叫雞即刻叫人分手,又話如果係自己一定不能接受

無錯講就天下無敵:做就…………哈哈大笑!


大宅

積分: 1185


92#
發表於 19-8-16 10:53 |只看該作者
回覆 tsang_siu 的帖子

其實我見好多sis 一聽到男人叫雞即刻叫人分手,又話如果係自己一定不能接受

但每個人情况唔一樣,好難咁肯定一概而論

可能身邊嗰個都有去滾

世事無絕對



大宅

積分: 1505


91#
發表於 19-8-10 21:33 |只看該作者
Vert 發表於 19-7-29 15:16
呢一刻真係無諗要分手,我只係想上來搵人偈吓。

就算表面好好的男人有老婆,有仔女,全部都有出去偷食, ...

呢個都係事實,表面睇個個都係好好先生,所以睇5到既野5代表無發生過,只不過係暫時5知


大宅

積分: 1511


90#
發表於 19-8-3 18:32 |只看該作者
我明白一段咁耐既感情要分手其實好難。就算你選擇唔分手,但都唔好結婚,因為結婚容易要離婚時好難好多手續搞


複式洋房

積分: 125


89#
發表於 19-8-2 19:38 |只看該作者
NO! 如果你問我,我200%會勸你離開呢個男人,同埋佢個圈子!
香港其實有好多男人都係正常好仔唔叫雞的,物以類聚,離開呢個人呢個圈子,同佢繼續一齊以後成世都會唔開心,覺得自己不配,有必要咩?

點評

LeBlue    發表於 19-8-9 16:31


珍珠宮

積分: 49821


88#
發表於 19-8-2 18:10 |只看該作者
鼓勵樓主同個男人結婚, 佢地真系天生一對
叫雞都有女人肯接受, 快D結婚啦, 無人同你爭呀


珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


87#
發表於 19-8-2 12:41 |只看該作者
要我同一個雞蟲一起生活,冇可能!樓主妳真係得?


複式洋房

積分: 121


86#
發表於 19-8-2 08:20 |只看該作者
其實叫雞係心癮,你當初知道左都選擇嫁佢你應該預返佢結婚耐左都會去叫雞


伯爵府

積分: 15208

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


85#
發表於 19-8-1 20:22 |只看該作者
咁點解仲要結婚?如果我係你,我寧願繼續咁樣算啦,萬一有咩事,你想離開佢又係煩。
宜家你仲有得揀架,等有日你發現佢其實唔值得你浪費時間,就離開佢啦


別墅

積分: 579


84#
發表於 19-8-1 18:16 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Lamcaca 於 19-8-1 18:17 編輯



複式洋房

積分: 457


83#
發表於 19-8-1 16:11 |只看該作者
回覆 Vert 的帖子

其實哩刻嘅你覺得離開距係痛苦過接受距啊,咁你就唯有繼續忍受啦,因為除非有咩大事發生改變距,如果唔係婚後都一樣都會出現哩D事,
染唔染病暫且唔講,但每一次對你都係一種傷害。
我地唔係你,所以都明唔到你面對嘅困擾,而且所有道理你自己都係明白,不過做唔做到係一回事,如果有一日你真係無法忍受時,我唸唔使問人意見,你自己都知道應該點做啊!



公爵府

積分: 25196


82#
發表於 19-8-1 12:40 |只看該作者
Vert 發表於 19-7-29 15:16
呢一刻真係無諗要分手,我只係想上來搵人偈吓。

就算表面好好的男人有老婆,有仔女,全部都有出去偷食, ...

你的選擇 你的後果


侯爵府

積分: 20751

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 開心吸收勳章


81#
發表於 19-8-1 12:35 |只看該作者
女人睇男人叫雞, 你任何女人眼中都係錯
但如果女人對某男人有幻想呢?

你地8年只有一次....講真.....一早就有D問題
係你唔吸引? 定係...佢鍾意食外賣?

95%既BK JM 都會叫你分手....
我就覺得....N年既感情....唔好白白浪費
開門見山傾下~~
再唔係...你誘惑下佢....如果愛你, 你既一舉手一投足都可以好吸引


子爵府

積分: 12137


80#
發表於 19-8-1 09:06 |只看該作者
婚前已經知道未來係點,牌面咁差,嬴面咁低,點解唔俾自己一個選擇機會,人害怕孤獨,傾向結婚好正常,只係婚姻本身都要雙方有所取捨,如果為一個值得嘅人,有所犧牲又何妨?但如果係一個唔值得嘅人,不如一個人自由地寂寞


大宅

積分: 1235


79#
發表於 19-7-31 23:19 |只看該作者
其實只係搵個伴,佢對你好,覺得冇咗佢都唔知點算,好正常。既然你決定留低,咪對佢再好啲,佢會對你更好。而你要預咗雞會繼續叫。


洋房

積分: 32


78#
發表於 19-7-30 21:22 |只看該作者
回覆 Vert 的帖子

無理由得一次


珍珠宮

積分: 30515


77#
發表於 19-7-30 19:47 |只看該作者
如果單身的恐懼及痛苦大過佢不忠,咪繼續一齊law


子爵府

積分: 10778


76#
發表於 19-7-30 19:00 |只看該作者

回覆樓主:

我關心你嘅健康多d, 習慣左宜家嘅生活而唔想改 唔係理由……(emoji)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo