時政擂台

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


大宅

積分: 4811


1#
發表於 19-8-6 14:56 |只看該作者
黃絲妓者自取其辱呀!

點評

miriam  政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台  發表於 19-8-6 15:27


珍珠宮

積分: 39301

畀面勳章


119#
發表於 19-8-6 21:09 |只看該作者

回覆樓主:

間嘢年年蝕咁多錢, 有得揀的記者差唔多走曬,淨低嗰啲質素可想而知


男爵府

積分: 5758


118#
發表於 19-8-6 20:50 |只看該作者
大米愛老鼠 發表於 19-8-6 14:56
黃絲妓者自取其辱呀!

叫警察道歉?佢都short short地


珍珠宮

積分: 39666

開心吸收勳章


117#
發表於 19-8-6 20:23 |只看該作者
lakgarden 發表於 19-8-6 15:44
我要求黑記同香港道歉

記協要同全香港市民道歉!


伯爵府

積分: 16770


116#
發表於 19-8-6 20:11 |只看該作者
tibetlee13 發表於 19-8-6 18:54
元朗、721你哋仲要講幾耐啊,都拉咗人啦! 講到2047好冇? 依家等法院審法官判啦,都仲沒知係咪黑衣扮

係囉,講來講去都係果一晚。
黑衣都唔知玩左幾多晚了,食屎架


大宅

積分: 3517


115#
發表於 19-8-6 19:59 |只看該作者
HLGrape 發表於 19-8-6 19:50
原本我唔會再回,因為原來係非撐警勿入,但你玩埋老豆老母咁激烈就覆吓你
我老母就唔喺度喇,睇吓佢呢個月 ...
我去咗旅行 有出境紀錄 你想查乜?
弱能發電
你做咁多好事 照顧好你老豆啦
咁多時間上網講廢話
躝啦
仲有
我係高登連登discuss 都有acct
你話我乜人都得
返連登奶連尼住啦
我見到你老母會幫佢超渡 放心


補充內容 (19-8-6 20:02):
魂飛魄散唔好怪我


大宅

積分: 2277


114#
發表於 19-8-6 19:50 |只看該作者
GN0000[T] 發表於 19-8-6 19:39
查埋你有無份暴動我唔反對
查埋你老豆老母有無暴動我唔反對
你冚家查,ok?

原本我唔會再回,因為原來係非撐警勿入,但你玩埋老豆老母咁激烈就覆吓你
我老母就唔喺度喇,睇吓佢呢個月嚟唔嚟搵你傾吓啦
呢度不嬲講老豆老母都冇人幫,不過呢度應該個個都幫你,放心啦我睇得開,我怕我媽睇唔開啫
大家冚家查咁話啦!


大宅

積分: 3337


113#
發表於 19-8-6 19:45 |只看該作者
HLGrape 發表於 19-8-6 18:56
我冇話過我係中立,我話兩邊都要查,因為我覺得唔係所有黑衫都係暴徒,所以要追究真係放火同玩大咗果啲人 ...

我淨係知暴徒乜人都打,放火,掟磚,拆鐵馬,講得出的衰野都會做,一副唔係你死就我亡的態度。我唔理警察有冇跟指引,對住班蓄生,他地生命也受威脅,只要能平亂,我支持警察用他地的方法。
成日講指引,香港警察已經係世界最忍讓


男爵府

積分: 8617


112#
發表於 19-8-6 19:44 |只看該作者
GN0000[T] 發表於 19-8-6 19:39
查埋你有無份暴動我唔反對
查埋你老豆老母有無暴動我唔反對
你冚家查,ok?



大宅

積分: 3413


111#
發表於 19-8-6 19:44 |只看該作者
toffeechoco 發表於 19-8-6 18:43
一邊係犯法, 一邊係執法係工作, 人地執法都係因為有暴徒進行暴力, 你就話兩邊都追究, 犯法同執法俾你放喺 ...

你講得好啱,說出我心聲


大宅

積分: 3517


110#
發表於 19-8-6 19:39 |只看該作者
HLGrape 發表於 19-8-6 18:56
我冇話過我係中立,我話兩邊都要查,因為我覺得唔係所有黑衫都係暴徒,所以要追究真係放火同玩大咗果啲人 ...
查埋你有無份暴動我唔反對
查埋你老豆老母有無暴動我唔反對
你冚家查,ok?


補充內容 (19-8-6 19:41):
我唔中立 我想如果你有份暴動或煽動暴動嘅就要坐監


別墅

積分: 672


109#
發表於 19-8-6 19:38 |只看該作者
懶係中立查講兩邊嘅其實露哂底啦
你犯法 警察執法
你可以要求查警方 冇問題
但當你硬係要拉埋兩邊好似好公平咁講果陣 成個邏輯思維錯哂啦
咪就係想淡化暴行囉 唔查差佬就唔查暴徒?
外國防暴再暴力鎮壓教唔會扭曲到咁
係香港啲玻璃骨先夠無恥講得出呢啲
佔中到而家有邊個自首?


別墅

積分: 672


108#
發表於 19-8-6 19:32 |只看該作者
HLGrape 發表於 19-8-6 18:04
再講
如果正面被搶,長槍槍頭比手槍更易比搶槍嘅人控制,一推個槍嘴唔使好大力就可以改變射擊方向,走火傷 ...
你真係識警例?
啲暴徒咁攻擊其實可以出實彈啦
唔識唔好抄記者啲嘢當事實啦
記者同連登會同你講昇天南係勝字頭
但其實佢唔係囉。。。

好搞笑 執住條例喺度死撐
你嘅兩邊論源頭咪又係記者同示威者阻差佬拉人
咁你肯譴責佢地未?


侯爵府

積分: 20969

牛年勳章 好媽媽勳章


107#
發表於 19-8-6 19:27 |只看該作者
HLGrape 發表於 19-8-6 16:12
佢哋真係完全依法執法嗎?如果依香港法律同警隊指引,佢哋有跟住做?呢個問題係由6月頭大家向政府/警方提 ...

示威者有依法守法嗎? 警方劃定遊行範圍,但常常行出馬路,阻礙車輛行走。有些又不跟批准的遊行路線,有些在不批准情況下集結,更甚是掘磚,拆路牌,拆圍欄,掟磚,掟鐵通,噴漆寫字,打破車窗,破壞公物,比比皆是。而家嚴重至放火,這些不是問題?不是更加要正視嘅問題?

淡化這些惡行,暴行,卻把焦點放在執法者身上,是正確嗎?


大宅

積分: 2254


106#
發表於 19-8-6 19:11 |只看該作者
tibetlee13 發表於 19-8-6 18:54
元朗、721你哋仲要講幾耐啊,都拉咗人啦! 講到2047好冇? 依家等法院審法官判啦,都仲沒知係咪黑衣扮

講得好


珍珠宮

積分: 36642

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


105#
發表於 19-8-6 18:58 |只看該作者
HLGrape 發表於 19-8-6 18:47
我真係唔識用呢啲short form
呢度果然係兵家必爭之地,我第一次回呢啲post都有人話係文宣,網上吹水 ...

文宣係貶詞? 我以為係職位


大宅

積分: 2277


104#
發表於 19-8-6 18:58 |只看該作者
heihei1228 發表於 19-8-6 18:55
你話你鬧暴徒,佢哋的暴行你一樣都無講過喎!

我意思係我鬧定唔鬧都唔差我一個,但呢度似乎只有一齊鬧先夠合群,唔好意思係我錯我嚟錯地方,你哋繼續


珍珠宮

積分: 49828

熱血勳章 畀面勳章 陪月勳章


103#
發表於 19-8-6 18:58 |只看該作者
timtong 發表於 19-8-6 18:52
哈里Lu 也,你阿爺我唔想死呀

唔得就要轉會"施主, 請放下屠刀,立地成佛...", 千祈唔好還擊矜貴暴徒呀, 唔係死左都追究你呀!!!


大宅

積分: 2277


102#
發表於 19-8-6 18:56 |只看該作者
toffeechoco 發表於 19-8-6 18:43
一邊係犯法, 一邊係執法係工作, 人地執法都係因為有暴徒進行暴力, 你就話兩邊都追究, 犯法同執法俾你放喺 ...

我冇話過我係中立,我話兩邊都要查,因為我覺得唔係所有黑衫都係暴徒,所以要追究真係放火同玩大咗果啲人,大家成日都話黑衫就係暴徒,抵打,呢點我絕不同意
我而家明白呢度只容得下撐警人事討論呢兩個月嘅事,咁我退下喇,唔好意思打擾大家
正如唔好喺大陸講法輪功 - 嗱!講明先,我唔知佢係咩只知中共唔比講,唔好話我撐法輪功呀


別墅

積分: 884


101#
發表於 19-8-6 18:55 |只看該作者
HLGrape 發表於 19-8-6 18:36
點解要掩人耳目,我咩都冇參與又冇收錢,家中冇人示威又亦冇人當差
係呀,元朗果晚警察舉動已經失咗好多民 ...

你話你鬧暴徒,佢哋的暴行你一樣都無講過喎!

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo