時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 48828


1#
發表於 19-8-13 16:58 |只看該作者
唔好又話我冇fact check
女事主深潛咗

岩岩睇警方記者會直播
蘋果記者問警方會唔會承諾唔告女事主暴動
當下真係一掃迷團
難怪唔肯去報警

一單還一單
點解而家啲記者都咁低質?
又叫警方承諾不拘捕




子爵府

積分: 14979


68#
發表於 19-8-13 21:42 |只看該作者
警匪片入面
啲賊中咗槍都唔會去醫院啦


子爵府

積分: 10345


67#
發表於 19-8-13 21:39 |只看該作者
泛民已完唔糸好鍾意帶埋受害者家屬開記招拍台架咩。。佢地去左邊?今次咁大件事,都唔出來博拉票,


公爵府

積分: 27766


66#
發表於 19-8-13 21:32 |只看該作者
yurijm 發表於 19-8-13 16:58
唔好又話我冇fact check
女事主深潛咗

而家係人都知佢身份,警察要捉隨時上門都得啦!


侯爵府

積分: 22541


65#
發表於 19-8-13 20:08 |只看該作者
根據現在網上圖片,假設:如果佢地認為好大機是警方造成,咁首先要問:

女士,你為什麼在那裡呢? 已經叫左市民立即離開喎,企1小時都唔離開!

你在現場又不是記者有什麼目的呢?

最後結果,反而被控非法集結/暴動罪?

到時,坐完牢,咪先可以反告警方濫用武力囉。但可能,法官認為警方自衛,佢就一無所得。


大宅

積分: 1590


64#
發表於 19-8-13 20:07 |只看該作者
yurijm 發表於 19-8-13 16:58
唔好又話我冇fact check
女事主深潛咗

告佢暴動罪喇!蘋果都痴痴地既,叫人唔好告佢? 做得出唔夠膽認?


侯爵府

積分: 22944


63#
發表於 19-8-13 19:33 |只看該作者
I9528 發表於 19-8-13 19:28
我未見過,戴住防護眼罩嘅路人行街囉

佢地有好多低B理由,假髮人信就得。


侯爵府

積分: 22944


62#
發表於 19-8-13 19:32 |只看該作者
I9528 發表於 19-8-13 19:27
受傷=/=擋箭牌
有足夠證據,依然可以告佢暴動罪,唔關報唔報警事

大家其實都睇到相片,佢傷口點解有粒大圓形凸起,已經知咩事啦!
如果同警察有關,毒媒同班政棍仲唔如穫至寶,嘈到拆天咩! 反而而家冇人出聲!明眼人一睇就知咩事啦!


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


61#
發表於 19-8-13 19:28 |只看該作者
calvin1230hk 發表於 19-8-13 18:35
佢話路過,咩事都冇啦,假髮人咁幫佢地。
唔報警係咪驚醫療報告証明係丫叉射嘅鐵珠呀
...

我未見過,戴住防護眼罩嘅路人行街囉


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


60#
發表於 19-8-13 19:27 |只看該作者

回覆樓主:

受傷=/=擋箭牌
有足夠證據,依然可以告佢暴動罪,唔關報唔報警事


伯爵府

積分: 17264

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


59#
發表於 19-8-13 19:25 |只看該作者
當晚四圍都亂成咁,受傷嗰位仲係參與暴亂嘅一員,無論係俾警察定豬隊友所傷,都應「後果自負」。


子爵府

積分: 12407


58#
發表於 19-8-13 19:18 |只看該作者
yurijm 發表於 19-8-13 19:15
其實都要女事主授權
醫療報告係私隱
所以先需要女事主報警
如果急症室醫生睇到個兒童滿身傷痕,似被虐打,都會主動報警啦。


珍珠宮

積分: 48828


57#
發表於 19-8-13 19:15 |只看該作者
wong903 發表於 19-8-13 19:12
可以。但醫生如果唔配合就唔係咁容易辦。
現時係人都睇得出醫院方面不合作啦!
...

其實都要女事主授權
醫療報告係私隱
所以先需要女事主報警

蘋果女記者今日追住來問警方
又冇常識
笑死好多行家就真


子爵府

積分: 12504


56#
發表於 19-8-13 19:13 |只看該作者
佢肯出黎講事實咪考慮下lor...最怕到時命都無!


子爵府

積分: 12407


55#
發表於 19-8-13 19:12 |只看該作者
142526 發表於 19-8-13 19:08
警察不可主動調查嗎?
可以。但醫生如果唔配合就唔係咁容易辦。
現時係人都睇得出醫院方面不合作啦!


侯爵府

積分: 23308

母親節2025勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


54#
發表於 19-8-13 19:08 |只看該作者
wong903 發表於 19-8-13 18:42
其實係咪當值急症室的醫生要報警呀?急症室醫生有責任主動通知警方!

警察不可主動調查嗎?


伯爵府

積分: 15454


53#
發表於 19-8-13 19:05 |只看該作者
wong903 發表於 19-8-13 18:42
其實係咪當值急症室的醫生要報警呀?急症室醫生有責任主動通知警方!

我對香港嘅醫護界失去信心, 佢哋嘅道德觀完全係顛倒黑白, 個口講道好神聖, 唔理病人係乜嘢政治立場都照醫, 但係做出嚟就係包庇罪犯/ 犯咗法嘅人。


水晶宮

積分: 51279


52#
發表於 19-8-13 19:04 |只看該作者
svpm 發表於 19-8-13 17:15
好鐘意呀sir 咁答個低智記者:我可以暫時肯定答既就係落口供之前係唔會拘捕佢
...



男爵府

積分: 5203


51#
發表於 19-8-13 19:03 |只看該作者
yurijm 發表於 19-8-13 16:58
唔好又話我冇fact check
女事主深潛咗

如果係真受傷
唔洗距出
自然有人跑出嚟

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


伯爵府

積分: 15454


50#
發表於 19-8-13 19:02 |只看該作者
yurijm 發表於 19-8-13 17:15
諗起葉繼歡
以今時今日既歪理,可能監都不用坐

我都第一時間諗喺葉繼歡,
葉繼歡而家一定好後悔點解當時冇話自己係為民主自由而去打劫, 因為要結富濟貧free Hong Kong。
班醫護同盲撑暴動罪犯嘅人個腦究係乜嘢構造, 香港係咪冇咗當街開槍嘅罪犯好多年, 安寧咗好多年, 搞到佢哋而家咁反智?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo