夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 178


1#
發表於 19-8-15 23:36 |只看該作者
本帖最後由 ilufore 於 19-11-29 12:31 編輯



珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 19-8-16 23:10 |只看該作者
冇仔女,又唔靠佢養,晨早應該踢走佢


翡翠宮

積分: 79226


8#
發表於 19-8-16 21:31 |只看該作者

回覆樓主:

我吾會浪費時間


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 19-8-16 11:33 |只看該作者
ilufore 發表於 19-8-15 23:36
已經去到溝通唔到,亦都唔信任大家嘅地步。 感情已經大不如前,應該係呢個位置停落嚟,留番一個好嘅回憶俾 ...
留比大家條生路,何必要玉石俱焚,各有各生活喇.


複式洋房

積分: 173


6#
發表於 19-8-16 02:41 |只看該作者
ilufore 發表於 19-8-15 23:36
已經去到溝通唔到,亦都唔信任大家嘅地步。 感情已經大不如前,應該係呢個位置停落嚟,留番一個好嘅回憶俾 ...

我同ex係已經放棄溝通 根本兩個世界既人 價格觀又唔一樣 人生目標方向又唔同 拖左好多年。 其實去到咁既地步 分開對大家都好 只係欠一個人開口 ,
無人想做衰人。
而我 就選擇左做衰人 由我提出
但我無後悔
而佢都有新戀情
作為「親人」見到佢開心 我都戥佢開心


大宅

積分: 1166


5#
發表於 19-8-16 02:13 |只看該作者
ilufore 發表於 19-8-16 01:53
年頭的時候,佢仲提議去做結扎手術,雖然最後他也沒有任何行動,但現在相信也不用了。

你同前夫現在完全 ...

如果你仲有留戀、仲好唔捨得,就唔好分住啦!
免得自己以後會後悔。
當佢hurt到你盡、hurt到你麻木時,先離開啦!咁你就會無悔、亦可以好快放低佢


大宅

積分: 1166


4#
發表於 19-8-16 02:09 |只看該作者
ilufore 發表於 19-8-16 01:53
年頭的時候,佢仲提議去做結扎手術,雖然最後他也沒有任何行動,但現在相信也不用了。

你同前夫現在完全 ...

這種人,心情好時咪對你好好囉!
心情不好時,就當你狗一樣。
提出分開,佢冇乜野。
反而大家都好以鬆咗口氣。
因為相處落去,2個人都辛苦。


複式洋房

積分: 178


3#
發表於 19-8-16 01:53 |只看該作者
MaiShop 發表於 19-8-16 00:25
睇咗你既舊post,其實我既情況同你好似,身邊另一半又係呢D咁既人。
我同另一半既感情係已經到咗完全破裂既 ...

本帖最後由 ilufore 於 19-11-29 12:31 編輯



大宅

積分: 1166


2#
發表於 19-8-16 00:25 |只看該作者
ilufore 發表於 19-8-15 23:36
已經去到溝通唔到,亦都唔信任大家嘅地步。 感情已經大不如前,應該係呢個位置停落嚟,留番一個好嘅回憶俾 ...

睇咗你既舊post,其實我既情況同你好似,身邊另一半又係呢D咁既人。
我同另一半既感情係已經到咗完全破裂既地步,只感覺到佢對我既怨恨。
我選擇咗放手。
其實都掙扎咗好耐,但要我日日既生活方式,就喺比對方怨恨對待,我真係頂唔順。
問咗自己好多次,究竟冇咗呢個人會不會更加開心。
我自己既答案係,只知道同呢個人一齊,自己每日都會好唔開心。
所以我選擇咗離開

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo