夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 276


1#
發表於 19-8-22 02:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2048


25#
發表於 19-8-27 05:11 |只看該作者
Ashleytc 發表於 19-8-22 10:24
我同佢都廿頭 當初知道有左個陣佢係開心 我本來諗過唔要佢都話尊重但就成日好唔開心 最後同屋企人傾埋 都係 ...

既然已經留低左bb就好好養胎,仲陀緊何必要迫自己擺係佢要改變同放過你+bb呢個兩難局面,佢揀改變一定唔會心甘情願,下下嗌交;揀放過你同bb你又日日以淚洗面,日日難過。咁不如考慮下生之前都見步行步先啦 ,諗得到生完坐完月已經好好啦。
生左小朋友責任會大好多,壓力大、理財差、月月清都好,都要將你放第一位先算可付託終生既人,一個愛你既人就算月月清,都一定會俾飽飯你食/好好照顧你。
生完再諗啦,今日覺得返外家開心咪返,佢唔應你你又唔想等覆咪返屋企阻住佢思考,嗌交/等whatsapp邊樣無咁影響心情咪做邊樣,盡量揀自己最舒服既事做。


男爵府

積分: 8148


24#
發表於 19-8-26 22:57 |只看該作者
我對你既未來有少少擔心,bb生落黎只會辛苦你自己,你能夠獨力撫養bb嗎?你心裡最好要有最壞既打算,自己可以承受先至好生


侯爵府

積分: 20751

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 開心吸收勳章


23#
發表於 19-8-24 14:19 |只看該作者
JS0331 發表於 19-8-23 18:49
煩你又睇? 仲咁得閒留言, 每個人要面對既處境都唔一樣, 唔能夠將心比心既寧願你出少句聲
...

post得出來,預左俾人睇。
俾人睇未必個個說話都係好。
睇見都煩,唔代表我唔將心比己。
我見到樓主寫既野。。一句到尾,係一見心煩既事。就係咁簡單


別墅

積分: 629


22#
發表於 19-8-23 18:49 |只看該作者
Reema 發表於 19-8-22 17:21
sorry...
我見到都煩~~

煩你又睇? 仲咁得閒留言, 每個人要面對既處境都唔一樣, 唔能夠將心比心既寧願你出少句聲


珍珠宮

積分: 32599


21#
發表於 19-8-23 13:59 |只看該作者
未婚懷孕條路係好難行,試想想今日局面,自己都有責任


男人唔同女人,男人有煩惱、有壓力傾向要私人空間沉澱,另一半不宜打擾佢沉思

一個二十歲頭男仔,大部份都未夠成熟去建立一個家,做佢另一半唔洗湊仔已經好彩,好多都仲依賴緊人照顧佢,唔好期望佢會識關心同照顧你

你有情緒問題搵家人/朋友傾訴,或者打電話搵社福機構社工

懷孕4個大暫時未有明顯胎動,你叫佢摸肚同bb傾計,佢唔會有咩特別感受亦無興趣做
等遲啲有明顯胎動,再叫男朋友感受一下小生命
產檢方面遇啱男朋友放假咪主動叫佢陪,要另外請假就免了,假期留返日後bb出世用會實際得多


瑪瑙宮

積分: 139638


20#
發表於 19-8-23 13:13 |只看該作者
Ashleytc 發表於 19-8-22 10:24
我尋晚同佢講 一係改變你人生態度 一係就放過我同個bb ...

我諗你唔會放過佢的, 除非佢好堅決話分開吧.


大宅

積分: 4848


19#
發表於 19-8-23 04:26 |只看該作者
之緣 發表於 19-8-22 19:11
認真...到bb出世時未有名份,bb跟你姓,出世紙爸爸果欄吉左算。

我都會咁做呢个男人要來把屁咩!


子爵府

積分: 12500


18#
發表於 19-8-22 19:11 |只看該作者
認真...到bb出世時未有名份,bb跟你姓,出世紙爸爸果欄吉左算。


別墅

積分: 886


17#
發表於 19-8-22 19:05 |只看該作者
Ashleytc 發表於 19-8-22 11:05
我都知道佢唔成熟 以為有左個小朋友佢會識諗啲 始終佢自己都想要 但冇諗過佢都仲係不停逃避...我真係好辛苦 ...

本帖最後由 miko0702 於 19-8-22 19:13 編輯

“以為有咗個小朋友會識諗啲“其實係你一相情願既諗法,睇你所講既情況,我覺得你另一半根本未ready好做爸爸,當初同你講話要呢個小朋友果陣,只係佢將所有嘢諗得太簡單,後來先醒覺但又翻唔到轉頭,加上其一陀b果個係你,當然佢唔會感受到血脈相連同bb踢你既感覺,其二佢未ready好做爸爸,又點會enjoy參與同bb互動呢件事,所以咪厭你煩同不停逃避。佢太年輕了,思想同行為重係一個小朋友,與其期望佢會肯改變,倒不如靠自己努力為bb同自己既將來作定打算吧


侯爵府

積分: 20751

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 開心吸收勳章


16#
發表於 19-8-22 17:21 |只看該作者
sorry...
我見到都煩~~


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 19-8-22 13:08 |只看該作者
Ashleytc 發表於 19-8-22 02:34
依家有左4個月 未結婚 仲諗緊生左先遲啲結定註左冊先本來同另一半同居緊 一直都有啲大小問題會出現會嘈
呢 ...
兩個人都緊張另到荷爾蒙改變,所以勿太緊張


子爵府

積分: 13999


14#
發表於 19-8-22 11:40 |只看該作者

回覆樓主:

生左先算啦 唔搵咪由佢 你都識講佢逃避 咪比d時間佢諗清楚 勉強無幸福 大家都辛苦
呢個時候要諗定後著 個男仔家人都係靠唔住既喇 無人湊請工人或育嬰院好睇定


翡翠宮

積分: 79226


13#
發表於 19-8-22 11:21 |只看該作者

回覆樓主:

睇見呢D case就煩
根本雙方都完全未 ready
避孕好難嗎


禁止訪問

積分: 276


12#
發表於 19-8-22 11:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21457


11#
發表於 19-8-22 10:56 |只看該作者
太年輕了 二十頭的男仔 真係唔夠成熟 好任性唔識捻 你預左要湊多個大細路等佢有一天會成熟 我見好多男人最快都三十幾先成熟


男爵府

積分: 7988


10#
發表於 19-8-22 10:29 |只看該作者
YcY1513 發表於 19-8-22 09:43
已經有左4個月,問佢是不是唔想要個BB都冇用喇.睇完你寫你男朋友對你的態度和感覺,我完全唔覺得佢愛你囉, ...
完全同意!
我都睇唔到佢有幾愛樓主...
妳有左,應該要被照顧,就算做唔足全部、要搵食,明既,但點都做一半吧,依妳描述佢好似一半都做唔到.. 都算了,但佢連遇到咩困難、心事都唔願意同妳講,少少都唔想講,將來點溝通?如果妳遇到困擾,佢真係會幫妳諗辦法?唔通真係上床先搵妳、以外既事就當妳無到?!


禁止訪問

積分: 276


9#
發表於 19-8-22 10:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14765


8#
發表於 19-8-22 10:19 |只看該作者
回覆 Ashleytc 的帖子

你有咗係咪唔係你哋計劃之內?如果根本無共識下就生BB,預咗有呢啲情況出現

雖然唔知你哋為咩而嘈,如果依家因為少少嘢就嘈,咁BB出世後會嘈的機會只會更多


別墅

積分: 552


7#
發表於 19-8-22 09:43 |只看該作者
Ashleytc 發表於 19-8-22 02:34
依家有左4個月 未結婚 仲諗緊生左先遲啲結定註左冊先本來同另一半同居緊 一直都有啲大小問題會出現會嘈
呢 ...

已經有左4個月,問佢是不是唔想要個BB都冇用喇.睇完你寫你男朋友對你的態度和感覺,我完全唔覺得佢愛你囉,首先,有左BB時,佢沒有諗住俾個名份你嗎?佢想大家的BB出世是私生子?
另外,佢完全無陪你去產檢過?因為佢好忙?工作忙?你一定有要求過啦,佢每次都推你唔會陪你去?好大問題呀。
加埋佢對你的厭惡程度,我真係覺得係唔係你有左B時,其實佢唔想要架?
當然佢工作忙,是否工作壓力真的好大,只有你自己知道!
你地為咩鬧交?但是我相信就算佢工作再忙,知道個老婆走左去,都完全唔會搵你,仲要你陀住佢個B,我真係覺得咁既男朋友,我真係接受唔到囉!
你地以前關係點架?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo