想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8621


1#
發表於 09-5-11 10:25 |只看該作者
上次小產左, 去左華x堂買蟲草, 個staff話其實食虫草唔係最0岩小產後調理, 應該食鹿茸~
之後佢就話, 坐月之後要食姑嫂丸調理子宮, 有冇姊妹試過?????


男爵府

積分: 9100


9#
發表於 09-5-11 17:25 |只看該作者
你好清楚喎~

就算熱底都好, 生完或小產都受得適當的進補,

以蔍茸為例, 每次食2-3錢最好
原帖由 ddaa 於 11-5-2009 15:53 發表
我係寒底的~嘻嘻~
不過不是中醫講的, 係我未流過鼻血, 又成日冷冷的, 又虛~
我c6就熱底, 面仔成日紅卜卜


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 09-5-11 16:04 |只看該作者
原帖由 ddaa 於 09-5-11 15:53 發表
我係寒底的~嘻嘻~
不過不是中醫講的, 係我未流過鼻血, 又成日冷冷的, 又虛
~
我c6就熱底, 面仔成日紅卜卜



唔一定架, 最好睇中醫診斷.


男爵府

積分: 8621


7#
發表於 09-5-11 15:53 |只看該作者
我係寒底的~嘻嘻~
不過不是中醫講的, 係我未流過鼻血, 又成日冷冷的, 又虛~
我c6就熱底, 面仔成日紅卜卜


洋房

積分: 89


6#
發表於 09-5-11 15:41 |只看該作者
係呀, 唔好自己立亂買補品呀. 中醫最起碼都要睇下你係咩底 (寒定熱) 先知點補


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 09-5-11 10:41 |只看該作者
原帖由 ddaa 於 09-5-11 10:33 發表
我都知呀, 之前小產後第一次m到, 就有睇中醫調經, 之後因為食虫草, 所以停左食中藥~



如果你有睇開中藥, 最好直接問返佢, 你岩唔岩食鹿茸. 因有D 人身體好好, 唔需要再食鹿茸. 只需要簡單調理就可以.


男爵府

積分: 9100


4#
發表於 09-5-11 10:38 |只看該作者
小產多數會血氣較虛,

惡露乾凈後可以食少少鹿茸或補品

補番下元氣
原帖由 ddaa 於 11-5-2009 10:25 發表
上次小產左, 去左華x堂買蟲草, 個staff話其實食虫草唔係最0岩小產後調理, 應該食鹿茸~
之後佢就話, 坐月之後要食姑嫂丸調理子宮, 有冇姊妹試過?????


男爵府

積分: 8621


3#
發表於 09-5-11 10:33 |只看該作者
我都知呀, 之前小產後第一次m到, 就有睇中醫調經, 之後因為食虫草, 所以停左食中藥~


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 09-5-11 10:31 |只看該作者
原帖由 ddaa 於 09-5-11 10:25 發表
上次小產左, 去左華x堂買蟲草, 個staff話其實食虫草唔係最0岩小產後調理, 應該食鹿茸~
之後佢就話, 坐月之後要食姑嫂丸調理子宮, 有冇姊妹試過?????



姑嫂丸 , 即類似天喜丸/ 白鳳丸, 係調經助孕藥.

鹿茸唔係個個岩食, 亦唔一定要食鹿茸先補身. 其實你小產後, 應該睇中藥調理, 唔好自己亂咁買藥食.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo