立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8621
積分: 9100
原帖由 ddaa 於 11-5-2009 15:53 發表 我係寒底的~嘻嘻~ 不過不是中醫講的, 係我未流過鼻血, 又成日冷冷的, 又虛~ 我c6就熱底, 面仔成日紅卜卜
瑪瑙宮
積分: 131843
原帖由 ddaa 於 09-5-11 15:53 發表 我係寒底的~嘻嘻~ 不過不是中醫講的, 係我未流過鼻血, 又成日冷冷的, 又虛~ 我c6就熱底, 面仔成日紅卜卜
洋房
積分: 89
原帖由 ddaa 於 09-5-11 10:33 發表 我都知呀, 之前小產後第一次m到, 就有睇中醫調經, 之後因為食虫草, 所以停左食中藥~
原帖由 ddaa 於 11-5-2009 10:25 發表 上次小產左, 去左華x堂買蟲草, 個staff話其實食虫草唔係最0岩小產後調理, 應該食鹿茸~ 之後佢就話, 坐月之後要食姑嫂丸調理子宮, 有冇姊妹試過?????
原帖由 ddaa 於 09-5-11 10:25 發表 上次小產左, 去左華x堂買蟲草, 個staff話其實食虫草唔係最0岩小產後調理, 應該食鹿茸~ 之後佢就話, 坐月之後要食姑嫂丸調理子宮, 有冇姊妹試過?????
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy